Εισηγητής
Δρ Παμουκτσόγλου Αναστασία
H Παμουκτσόγλου Αναστασία είναι Διδάκτωρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το 2000 ως το 2009 υπηρέτησε στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ως Πάρεδρος με δυο πενταετείς θητείες, με ειδικότητα την «Σχολική Αποτελεσματικότητα» και την «Αξιολόγηση και Επιμόρφωση»
Υπηρέτησε στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, από το 1978 μέχρι το 2000 στη περιοχή του Πειραιά, το Κερατσίνι, τη Δραπετσώνα, την Νίκαια και τις Αχαρνές.
Δίδαξε σε προπτυχιακό επίπεδο στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (ΠΤΔΕ), στο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας (Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής), στο «Πρόγραμμα Επαγγελματικής και Ακαδημαϊκής Αναβάθμισης των Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης», που διοργάνωσε το Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών, στην ΑΣΠΑΙΤΕ, στα Π.Ε.Κ., σε Σεμινάρια Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ενηλίκων και σε μεταπτυχιακό επίπεδο στο Π.Δ.Μ. του Π.Τ.Δ.Ε. του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Ήταν κριτής σε επιτροπές επιλογής στελεχών του ΥΠΕΠΘ και βαθμολογήτρια στον ΑΣΕΠ. Επίσης, έχει δημοσιεύσεις πλήθος άρθρων σε επιστημονικά περιοδικά, διεθνή και ελληνικά, τον ημερήσιο τύπο και έχει ανακοινώσει εργασίες της σε ημερίδες καθώς και σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια. Υπήρξε μέλος της Επιστημονικής Ομάδας σχεδιασμού και υλοποίησης του «Ολοήμερου Σχολείου» και της «Ευέλικτης Ζώνης».
Είναι μέλος επιστημονικών – παιδαγωγικών ενώσεων ή ερευνητικών φορέων. Τα ενδιαφέροντα της αφορούν κυρίως την έρευνα της αξιολόγηση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Το συγγραφικό έργο και τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε ζητήματα που αφορούν, την Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, την Κοινωνιολογία του Εθνικισμού, την Κοινωνιολογία του Φεμινισμού, την Σχολική Αποτελεσματικότητα, την Εκπαιδευτική Πολιτική καθώς και την Ιστορία της Εκπαίδευσης.
Σε ποιους απευθύνεται
Η ημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων από τις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης, σε στελέχη της δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης αλλά και σε φοιτητές καθώς και σε επαγγελματίες και επιστήμονες με ενεργό ενδιαφέρον στο συγκεκριμένο θεματικό πεδίο.