Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ (Β' ΚΥΚΛΟΣ)

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
ΔΙ.ΚΕ.Ψ.Υ.
Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

Παπαδοπούλου Βίκυ – MSc Κλινική Ψυχολόγος
Τασίου Ασπασία – MSc Κλινική Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια
Μαυροειδή Αθανασία – MSc Κλινική Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια

Σε ποιους απευθύνεται

Ο B΄ κύκλος απευθύνεται σε επαγγελματίες ψυχικής υγείας, ψυχολόγους και παιδοψυχίατρους

Περιγραφή σεμιναρίου

Οι θεματικές ενότητες του Β΄ Κύκλου αποτελούν ξεχωριστές εκπαιδεύσεις ώστε να μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να τις παρακολουθήσουν στο σύνολό τους ή μεμονωμένα.

Ο B΄ κύκλος περιλαμβάνει περισσότερη εμβάθυνση στα παρακάτω ειδικά θέματα:

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ (25/01)
Προβλήματα προσαρμογής του παιδιού στο παιδικό σταθμό
Η διαταραχή του «άγχους αποχωρισμού»
Αγχώδεις διαταραχές/ φοβίες
Κατάθλιψη
Σχολική άρνηση
Άλλες συναισθηματικές δυσκολίες (νυχτερινή ενούρηση, άρνηση φαγητού, ψέματα)
Αντιμετώπιση από γονείς και εκπαιδευτικούς
Παραδείγματα περιστατικών

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΕΦΗΒΟΥΣ (26/01)
Στάσεις/ Συμπεριφορές του έφηβου
Ο έφηβος σε σχέση με τους γονείς του
Η σχέση του εφήβου με το σχολείο
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές-ιντερνέτ
Έφηβοι και χρήση ουσιών
Έφηβοι και σεξουαλικότητα
Η συμβουλευτική με εφήβους
Δυσκολίες στη θεραπευτική σχέση και στη διαμόρφωση θεραπευτικών στόχων
Τεχνικές συνέντευξης αύξησης κινήτρου
Παραδείγματα περιστατικών

ΔΙΑΖΥΓΙΟ (01/02)

Θεωρητικές προσεγγίσεις για την επίδραση του διαζυγίου στα παιδιά
Αντιδράσεις των παιδιών στο χωρισμό των γονέων με βάση την ηλικία τους
Τι θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους οι γονείς πριν μιλήσουν στα παιδιά για το διαζύγιο
Πως οργανώνεται για τα παιδιά η ζωή μετά το διαζύγιο
Μιλώντας στα παιδιά για μια νέα σχέση ή για ένα δεύτερο γάμο
Συμβουλευτική διαζευγμένων γονιών και παιδιών
Παραδείγματα περιστατικών

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ (02/02)
Αξιολόγηση, διάγνωση και ανακοίνωση των αποτελεσμάτων
Τα συναισθήματα και η αντίδραση των γονιών μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων
Η στάση της οικογένειας στο άμεσο και ευρύτερο περιβάλλον
Τα συναισθήματα που βιώνουν τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες/ Ο ρόλος τον γονιών
Ο ρόλος τον γονιών στην αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών
Συμβουλές προς του γονείς
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού - δασκάλου στην αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών
Συνεργασία του εκπαιδευτικού με τον ειδικό παιδαγωγό
Ενδείξεις πιθανής μαθησιακής δυσκολίας στο Νηπιαγωγείο και στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού
Ενδείξεις ειδικών μαθησιακών δυσκολιών στο Γυμνάσιο και το Λύκειο
Παραδείγματα περιστατικών

ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΑΡΡΩΣΤΙΑ (15/02)
Φάσεις της χρόνιας/ απειλητικής αρρώστιας
Εξέλιξη της χρόνιας νόσου και μοντέλα ασθένειας
Πώς θα εξηγήσουμε στο παιδί τη χρόνια ασθένεια του γονιού του
Γυναίκα και καρκίνος
Ο ρόλος του κλινικού ψυχολόγου στην υπηρεσία των ασθενών με καρκίνο
Το σοβαρά άρρωστο παιδί και η οικογένειά του
Παραδείγματα περιστατικών

ΘΡΗΝΟΣ/ ΠΕΝΘΟΣ (16/02)
Θεωρίες για το πένθος/ θρήνο
Μορφές/ εκδηλώσεις θρήνου
Καταστάσεις που οδηγούν σε παθολογικές εκδηλώσεις θρήνου
Θάνατος και θρήνος στα παιδιά
Διαδικασίες και αντιδράσεις θρήνου στα παιδιά
Τι μπορούν να κάνουν οι γονείς;
Πρέπει να πηγαίνουν τα παιδιά στις κηδείες;
Τι πρέπει να πουν οι γονείς για το θάνατο;
Παραδείγματα περιστατικών

ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΤΡΟΦΗΣ (ΔΠΤ) (08-09/03)
Τι είναι οι διαταραχές πρόσληψης τροφής
Ψυχογενής Βουλιμία
Ψυχογενής Ανορεξία
Συμπεριφορές, σκέψεις και συναισθήματα που εμφανίζουν τα άτομα με ΔΠΤ
Αιτιοπαθογένεια και παράγοντες που συντηρούν τις ΔΠΤ
Το Γνωσιακό Συμπεριφοριστικό μοντέλο (ΓΣΜ) για την ερμηνεία και την διατήρηση των ΔΠΤ
Παρέμβαση-Συμβουλευτική υποστήριξη

ΣΥΝΔΡΟΜΟ ASPERGER –ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ (15/03)
Χαρακτηριστικά του Συνδρόμου Asperger
Σύγκριση αυτισμού υψηλής λειτουργικότητας και Συνδρόμου Asperger
Αιτιολογία/ Επιδημιολογία/ Πορεία/ Πρόγνωση
Συνοσηρότητα και Σύνδρομο Asperger/ Διαφορική Διάγνωση
Θεωρία του Νου (ΘΤΝ)
Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα
Ομιλία/λόγος
Κοινωνικές σχέσεις
Εκφοβισμός και Asperger
Η ζωή μετά το σχολείο
Ενήλικες και σύνδρομο AS
Θεραπευτικές Προσεγγίσεις

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΑΔ (16/03)
Εκπαίδευση Γονέων σχετικά με τη φύση των ΔΑΔ
Εκπαίδευση Γονέων σε βασικά θέματα παρέμβασης (Θετική Ενίσχυση, Διαδικασία Γενίκευσης, Διαμόρφωση Συμπεριφοράς)
Εκπαίδευση στην Αυτονομία & την Αυτοεξυπηρέτηση
Εκπαίδευση στη χρήση της τουαλέτας
Ειδικά Θέματα Γονέων - Προβλήματα Διατροφής/ Προβλήματα Ύπνου
Εκπαίδευση Γονέα στη Διαχείριση Ελεύθερου Χρόνου του Παιδιού
Ο Ρόλος των αδερφών
Ομάδες Στήριξης

ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΥΙΟΘΕΣΙΑ (29-30/03)
Κακοποίηση
Είδη κακοποίησης (Σωματική, Σεξουαλική, Συναισθηματική/Ψυχολογική)
Η παραμέληση
Συμβουλές προς τους γονείς
Αντιμετώπιση/ υποστήριξη και θεραπεία του τραύματος του παιδιού
Υιοθεσία
Αναγνώριση του πόνου και της απώλειας που συνοδεύουν γονείς και παιδί
Τι θα ήθελαν να εκφράσουν τα υιοθετημένα παιδιά
Τι χρειάζεται να ξέρουν οι γονείς
Πρέπει να αποκαλυφθεί το μυστικό
Συμβουλές προς τους γονείς
Κρατικοί φορείς για υιοθεσία

Πληροφορίες συμμετοχής

Ημερομηνίες διεξαγωγής Β΄ Κύκλος: 25-26/01, 01-02/02, 15-16/02, 08-09/03, 15-16/03, 29-30/03 2014.
Ώρες διεξαγωγής Σάββατο: 10:00-15:00, Κυριακή: 15:30-20:30
Διάρκεια σεμιναρίου: 60 ώρες

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.