Η καλή επικοινωνία είναι προϋπόθεση για τη δημιουργία καλών σχέσεων. Αλλά τι σημαίνει «καλή» επικοινωνία και γιατί οι άνθρωποι δεν επικοινωνούν σήμερα μεταξύ τους; Γιατί είναι πρόκληση η δημιουργία αμοιβαία ικανοποιητικών σχέσεων τόσο στο προσωπικό όσο και στο επαγγελματικό πεδίο; Πώς το «εγώ» μας, μας εμποδίζει να «δούμε» τις ανάγκες των άλλων ανθρώπων, αλλά και πώς μπορούμε να προστατεύσουμε τις δικές μας ανάγκες, δικαιώματα, αξίες και προσωπικότητα μέσα σε μια σχέση;
Αυτά και άλλα συναφή θέματα θα συζητηθούν και θα αναλυθούν σ’ αυτό το σύντομο, περιεκτικό και πρακτικό σεμινάριο. Θα μάθετε πώς να βελτιώνετε τις ικανότητες επικοινωνίας σας με τους ανθρώπους γύρω σας, πώς να διεκδικείτε τα «θέλω» σας με έναν απλό, ευγενικό, αλλά και ευθύ τρόπο και πώς να χτίζετε αρμονικές σχέσεις εμπιστοσύνης και αμοιβαίας ικανοποίησης.
Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, με πολύτιμες τεχνικές και μαθήσεις και πολλαπλές εφαρμογές στους επαγγελματικούς και προσωπικούς τομείς της ζωής μας.
Περιεχόμενα –ενότητες:
1. Είδη σχέσεων (προσωπικές, κοινωνικές, επαγγελματικές)
2. Οι 3 πυλώνες των «καλών» σχέσεων
3. Οι προϋποθέσεις: αυθεντικότητα, εμπιστοσύνη, αμοιβαιότητα
4. Η σημασία της εξισορρόπησης των δικών μας αναγκών και των άλλων
5. Διεκδικητική επικοινωνία –ορισμοί, ασκήσεις
6. Η ενεργητική ακρόαση: σημασία, τεχνικές
7. Ο 12-λογος της καλής διαπροσωπικής επικοινωνίας
8. Πώς να διαχειριζόμαστε «δύσκολους» ανθρώπους