Θεματολογία του σεμιναρίου - ενότητες
1. Marketing vs. Internet Marketing
- Εισαγωγή στο marketing από την οπτική του διαδικτύου
- Που επιδρά το Internet Marketing
- Στέλνοντας μηνύματα στους πελάτες και παίρνοντας μηνύματα από την αγορά
2. Κοινωνική Δικτύωση: πως και για ποιους λόγους συμμετέχουμε
- Facebook for business: η σελίδα της εταιρίας σας
- Social networking: νέες τάσεις για το 2012
- Twitter: τι κάνεις τώρα; follow me to follow you
- Linkedin: corporate places
- Συνθέτοντας τα Νέα της ιστοσελίδας, το rss, το twitter και το Facebook
3. Προώθηση μέσω Internet
- Internet campaigns via Google, Facebook, linkedin
- Email Marketing: email campaign vs. spam
4. Εταιρικές Ιστοσελίδες
- Περιεχόμενο: γράφοντας για το web
- Αισθητική: χρώματα, φωτογραφίες, video
- Λειτουργικότητα
- Τα νέα μας: RSS, user generated content
- Go mobile: δημιουργώντας μια ιστοσελίδα για τα κινητά
- Ερωτηματολόγια: πώς να ανεβάσετε ερωτηματολόγιο στο FaceBook και στην ιστοσελίδα σας
5. Επιδόσεις και μετρήσεις
- SEO – search engine optimization: γίνετε γρήγοροι, σωστοί, δημιουργήστε συνδέσεις προς τη σελίδα σας και βγείτε ψηλά. Άρθρα, δελτία τύπου, blogging και κοινωνική δικτύωση (και πάλι)
- Performance measurement: ταχύτητα ιστοχώρου, επισκέπτες και στόχοι επισκεψιμότητας. (Google analytics, online Google analytics and goals)
6. Other Aspects
- YouTube: YouTube video channels, πώς να φτιάξετε ένα απλό video με κείμενα και κάποια tips
- Google maps: βάλτε την επιχείρησή σας στο χάρτη
- Location Based Services (LBS): μήπως χρειάζεστε υπηρεσίες εστιασμένες στην τοποθεσία της επιχείρησής σας; Γνωρίστε το foursquare
- Quick Response codes (QR)
7. Βάζοντάς τα όλα μαζί
- Δημιουργώντας άποψη για το τι θέλουμε: Desktop research και εργαλεία
- Αυτοματοποιώντας κάποιες εργασίες
- Επαγγελματίες στο Internet Marketing: μέχρι ποιο σημείο μπορούν να αποδώσουν για εμάς
- Μετρώντας και διασφαλίζοντας το επιθυμητό αποτέλεσμα
Κόστος
183 Ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 23%