Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ - ΕΞΑΓΩΓΕΣ

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
PRIMUS Business & IT Training
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Δημήτρης Παλαιολόγος
Οικονομολόγος - Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Τεχνικός Σύμβουλος της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών (ΕΕΤ) και της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής του ΔΕΕ (ICC Hellas) σε θέματα International Trade και Trade Finance, Ενεργό μέλος της Επιτροπής Τραπεζικής Τεχνικής και Πρακτικής του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου (ICC – International Chamber of Commerce, Paris / France), τ. Διευθυντικό Στέλεχος της ETE.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε στελέχη επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν μια συνοπτική εικόνα των βασικών εννοιών, αρχών και διαδικασιών που εφαρμόζονται στις Πωλήσεις Εξωτερικού - Εξαγωγές.

Σκοπός

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της διαδικασίας εξαγωγών (έρευνα Marketing στις ξένες αγορές και εξαγωγικό Marketing Plan).

Περιγραφή σεμιναρίου

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

ΕΝΟΤΗΤΑ 1η : Εισαγωγή στην διαδικασία των εξαγωγών
1. Βασικές οικονομικές έννοιες (συγκριτικό πλεονέκτημα, ισοζύγιο πληρωμών, σύστημα των συναλλαγματικών ισοτιμιών)
2. Βασικές εμπορικές έννοιες (Εξαγωγές και Διεθνές Marketing, Εθνικό και Διεθνές Marketing, Στρατηγικό και τακτικό Marketing)
3. Ποια προβλήματα αντιμετωπίζει η εξαγωγική επιχείρηση και πως τα ελαχιστοποιούμε (Εξωτερικά προβλήματα, Εσωτερικά προβλήματα, Λειτουργικά προβλήματα, Προβλήματα πληροφόρησης, Τα δώδεκα συχνότερα λάθη των εξαγωγικών επιχειρήσεων)

ΕΝΟΤΗΤΑ 2η : Θα εξάγουμε ή όχι; Και πώς
Στρατηγικά και τακτικά θέματα τα οποία θα πρέπει να κατανοηθούν πριν η επιχείρηση αποφασίσει την εμπλοκή της ή μη στο Διεθνές Marketing (Σε ποιες χώρες θα επεκταθούμε, βαθμός — έκταση εμπλοκής, πως θα γίνει η είσοδος, Πρόγραμμα Marketing, Οργανωτικό Σχήμα, Έλεγχος Υλοποίησης Προγραμμάτων Marketing)

ΕΝΟΤΗΤΑ 3η : Η Έρευνα Marketing στις ξένες αγορές
1. Έρευνα Αγοράς (Market Research) ή Έρευνα Marketing (Marketing Research); Τι στοιχεία χρειάζονται για να εξάγω σε ξένες χώρες;
2. Πως διεξάγεται η έρευνα Marketing στις ξένες αγορές
3. Ποιος διεξάγει την διεθνή έρευνα Marketing;

ΕΝΟΤΗΤΑ 4η : Εξαγωγικό Marketing Plan
1. Πως θέτουμε τους στόχους / Πως προσδιορίζουμε την στρατηγική
2. Πως αναλύουμε τις τακτικές. Κατάρτιση Διεθνούς Marketing Plan

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.