ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η : Εισαγωγή στην διαδικασία των εξαγωγών
1. Βασικές οικονομικές έννοιες (συγκριτικό πλεονέκτημα, ισοζύγιο πληρωμών, σύστημα των συναλλαγματικών ισοτιμιών)
2. Βασικές εμπορικές έννοιες (Εξαγωγές και Διεθνές Marketing, Εθνικό και Διεθνές Marketing, Στρατηγικό και τακτικό Marketing)
3. Ποια προβλήματα αντιμετωπίζει η εξαγωγική επιχείρηση και πως τα ελαχιστοποιούμε (Εξωτερικά προβλήματα, Εσωτερικά προβλήματα, Λειτουργικά προβλήματα, Προβλήματα πληροφόρησης, Τα δώδεκα συχνότερα λάθη των εξαγωγικών επιχειρήσεων)
ΕΝΟΤΗΤΑ 2η : Θα εξάγουμε ή όχι; Και πώς
Στρατηγικά και τακτικά θέματα τα οποία θα πρέπει να κατανοηθούν πριν η επιχείρηση αποφασίσει την εμπλοκή της ή μη στο Διεθνές Marketing (Σε ποιες χώρες θα επεκταθούμε, βαθμός — έκταση εμπλοκής, πως θα γίνει η είσοδος, Πρόγραμμα Marketing, Οργανωτικό Σχήμα, Έλεγχος Υλοποίησης Προγραμμάτων Marketing)
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η : Η Έρευνα Marketing στις ξένες αγορές
1. Έρευνα Αγοράς (Market Research) ή Έρευνα Marketing (Marketing Research); Τι στοιχεία χρειάζονται για να εξάγω σε ξένες χώρες;
2. Πως διεξάγεται η έρευνα Marketing στις ξένες αγορές
3. Ποιος διεξάγει την διεθνή έρευνα Marketing;
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η : Εξαγωγικό Marketing Plan
1. Πως θέτουμε τους στόχους / Πως προσδιορίζουμε την στρατηγική
2. Πως αναλύουμε τις τακτικές. Κατάρτιση Διεθνούς Marketing Plan