Το σχολείο αποτελεί βασική πηγή κοινωνικοποίησης των εφήβων κι ως εκ τούτου οι εκπαιδευτικοί παίζουν ενεργό ρόλο στη διαμόρφωση της προσωπικότητας τους. Τα παιδιά μέσα στο σχολικό περιβάλλον καλούνται να συμμετάσχουν στη διαδικασία της μάθησης, σε ομαδικές – κοινωνικές δραστηριότητες αλλά και να μάθουν να υπακούν σε κανόνες και ιεραρχίες. Στο πλαίσιο αυτό γίνεται αντιληπτό ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν ένα δύσκολο ρόλο.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ:
Παρασκευές 18:00 - 21:00. Από 25/11/2011 έως 27/01/2012 (Εκτός εορτών).
Τα θέματα που θα αναλύονται κάθε φορά θα καθορίζονται έπειτα από συνεννόηση με τους εκπαιδευτικούς ανάλογα με τις ανάγκες τους. Ο κύκλος επιμόρφωσης ολοκληρώνεται με την απόκτηση βεβαίωσης, σε 7 συναντήσεις με συνολική διάρκεια 21 ώρες,
Στην πρώτη συνάντηση Θα συμπληρωθούν ερωτηματολόγια που θα καθορίσουν τη θεματολογία που ενδιαφέρει ιδιαίτερα τους συμμετέχοντες.
Ενδεικτική θεματολογία:
• Σχολείο (βαθμοί, επίδοση, εξετάσεις)
• Φιλίες
• Σχέσεις με το άλλο φύλο
• Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση
• Σχέσεις με καθηγητές
• Άγχος
• Τσιγάρο – ποτό – ναρκωτικά
• Αντιμετώπιση κρίσεων (απώλεια –πένθος, ασθένεια κ.α.)
• Προβλήματα συμπεριφοράς – επιθετικότητα
Τα σεμινάρια θα είναι φροντιστηριακού τύπου σε ολιγομελή τμήματα. Αφού γίνει μια εισήγηση από τους ειδικούς, θα υπάρχει η δυνατότητα για συζήτηση, προβληματισμό, έκφραση συναισθημάτων, ανταλλαγή απόψεων, γνώσεων και εμπειριών.