Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Πως θα Βρείτε Νέους Πελάτες Στο Εξωτερικό

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Global Greece
Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

Γ. ΑΡΓΥΡΟΥΔΗΣ
Καθηγητής Μάρκετινγκ & επικοινωνίας σε παράρτημα Αμερικανικού & Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου στην Ελλάδα. Έμπειρος εκπαιδευτής και σύμβουλος επιχειρήσεων. Έχει εργαστεί με μεγάλες Ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες, σε θέσεις Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, εξαγωγών, εξυπηρέτησης πελατών κλπ

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη που εμπλέκονται στην λήψη αποφάσεων ανάπτυξης και προώθησης των προϊόντων και υπηρεσιών τους σε χώρες του εξωτερικού, όπως:
* Διευθυντές πωλήσεων
* Διευθυντές εξαγωγών
* Προϊσταμένους εξαγωγών
* Στελέχη εξαγωγών κλπ

Σκοπός

Είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να διευρύνουν τον ορίζοντα σκέψης τους και να υιοθετήσουν νέους τρόπους προώθησης των προϊόντων και υπηρεσιών τους στο εξωτερικό.
Θα παρουσιαστεί η επίδραση και το εύρος των ευκαιριών που παρουσιάζουν τα διαθέσιμα εργαλεία προβολής και πώλησης στον Έλληνα εξαγωγέα καθώς και πρακτικές λύσεις που θα οδηγήσουν σε αύξηση των εξαγωγών στους υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες του.

Περιγραφή σεμιναρίου

Εξαγωγές: Το μόνο θετικό μακροοικονομικό μέγεθος της ελληνικής οικονομίας σήμερα. Η ενίσχυση των εξαγωγών δεν είναι πλέον επιλογή, αλλά αναγκαιότητα.

Θεματολογία σεμιναρίου

Εισαγωγή – βασικές έννοιες
* Οργάνωση εξαγωγών, τύπος προϊόντος ή υπηρεσίας
* Κανάλια διανομής, άμεσοι πελάτες και τελικοί καταναλωτές χρήστες, διαμορφωτές γνώμης
* Στόχοι , στρατηγικές, οργάνωση , τακτικές ενέργειες
* Είδη προώθησης & διαφήμισης και στόχους που εκπληρώνουν
* Παραδείγματα

Μέθοδοι Προσέγγισης Ξένων Αγορών
* Ψάξιμο & εύρεση κατάλληλης προσέγγισης
* Διαφοροποίηση των B2B, B2C, B2G αγορών
* Δημιουργία δικτύου αντιπροσώπων / διανομέων
* Εκπαίδευση & παρακίνηση & επικοινωνία
* Συμμετοχικές ενέργειες προώθησης / trade marketing
* Παραδείγματα /Μελέτη περίπτωσης

Προώθηση / Συμμετοχή σε Εκθέσεις
* Κατηγορίες εκθέσεων
* Στόχοι και προοπτικές
* Προγραμματισμός & Οργάνωση συμμετοχής
* Χρησιμοποιούμενα εργαλεία & ενέργειες προώθησης
* Κοστολόγηση εργασιών συμμετοχής
* Αποτελεσματικότητα συμμετοχής
* Παραδείγματα /Μελέτη περίπτωσης

Ενημέρωση & Πληροφόρηση μέσω Ιnternet
* Παθητικοί / ενεργητικοί / διαδραστικοί τρόποι προώθησης
* Η χρήση του internet σαν απαραίτητο εργαλείο γνώσης και άμεσης πληροφόρησης
* Έρευνα αγοράς χωρών εξαγωγής
* Εύρεση των σωστών πηγών και βάσεων δεδομένων
* Επικοινωνία / ενημέρωση / πειθώ / πώληση / after sales support
* Χρήση διεθνών directories με έτοιμες λίστες δυνητικών πελατών
* Οι διασημότερες μηχανές αναζήτησης ανά χώρα (search engines)
* Παραδείγματα

Διαφήμιση & Προώθηση
* Διαφήμιση μέσω Internet και Μαζικών μέσων επικοινωνίας
* Κατηγορίες μαζικών μέσων επικοινωνίας & στόχοι
* Internet Marketing – E-Mail Marketing
* Προώθηση πωλήσεων & Τεχνικές Merchandising
* Direct / άμεσο Μάρκετινγκ
* Μέθοδοι προώθησης ιστοσελίδων
* Mobile Marketing
* Επικοινωνία με ομάδες κλειδιά / διαμορφωτές γνώμης
* Press releases – Δελτία τύπου
* Trade press ads – Εμπορικά περιοδικά
* Newsletters - Εταιρικά έντυπα
* Ασκήσεις / παραδείγματα

Πωλήσεις μέσω internet
* Άμεσες & έμμεσες Πωλήσεις ειδών στο διαδίκτυο
* Τα διασημότερα on line market places στον κόσμο
* Τα διασημότερα auctions sites στον κόσμο
* Πωλήσεις μέσω εταιρικού web site
* Ηλεκτρονικές προσφορές
* Ασκήσεις / παραδείγματα

ΚΟΣΤΟΣ: 195 ευρώ (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)
Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφές, χυμοί & snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης.
- Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 6 άτοκες δόσεις
- Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.
- Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.