Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
TUV HELLAS
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Κωνσταντίνος Βουτσινάς

Εισηγητής & Σύμβουλος Ανάπτυξης Στελεχών

Σε ποιους απευθύνεται

Στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων που επιθυμούν:

  • να αναπτύξουν αποτελεσματικές ικανότητες πωλήσεων με στόχο την επίτευξη συμφωνιών
  • να διαχειρίζονται αποτελεσματικά την σχέση με τον αγοραστή
  • να χειρίζονται τις αντιρρήσεις με τρόπο μεθοδικό και αποτελεσματικό

Σκοπός

Στόχοι Σεμιναρίου

  • Αύξηση των πωλήσεων
  • Αποτελεσματικότερη προσέγγιση με βάση των τύπο των πελατών
  • Επιτυχημένη διερεύνηση με την χρήση κατάλληλων ερωτήσεων και επιλογής καταλλήλων μεθόδων
  • Ανάδειξη της αξίας των προϊόντων
  • Μεθοδολογική δέσμευση του πελάτη
  • Αποτελεσματικός χειρισμός αντιρρήσεων του πελάτη

Οφέλη για τους συμμετέχοντες
Στο τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Προσαρμόζονται στο στυλ του πελάτη, να αναγνωρίζουν τι παρακινεί κάθε πελάτη και πως να προσαρμόζουν τα οφέλη της πρότασης
  • Σχεδιάζουν την ροή της συζήτησης με στόχο να μεγιστοποιήσουν το αποτέλεσμα
  • Να κατανοήσουν τις προκλήσεις, τις ανάγκες και τις συνέπειες των αποφάσεων του πελάτη
  • Χειρίζονται τις αντιρρήσεις των πελατών με ομαλό και αποτελεσματικό τρόπο που να συμβάλει σε μια παραγωγική συζήτηση
  • Αναδεικνύουν τα πλεονεκτήματα των προϊόντων και των υπηρεσιών τους

Περιγραφή σεμιναρίου

Γενικές Πληροφορίες
Πρόκειται για ένα διαδραστικό πρόγραμμα όπου παρουσιάζεται ένα ολιστικό μοντέλο  προσέγγισης με στόχο την επίτευξη υψηλότερων πωλήσεων. Δίδονται τεχνικές και εργαλεία στους συμμετέχοντες να προσεγγίσουν την πώληση με τρόπο μεθοδικό και αποτελεσματικό. Επίσης παρουσιάζονται τεχνικές αποτελεσματικής διαχείρισης της συζήτησης πώλησης και ισχυροποίησης των σχέσεων με τους πελάτες.

Θεματικές Ενότητες

1.   Προσανατολισμός στον Πελάτη

  • Ο Κύκλος Αγοράς
  • Οι τρεις Κατηγορίες των Κινήτρων

2.   Τύποι Πελάτη

  • Χειρισμός των διαφορετικών τύπων Πελατών
  • Πειστική προσέγγιση

3.   Οι Φάσεις της Διαδικασίας Πώλησης

  • Φάση  Προετοιμασίας
  • Φάση Έναρξης
  • Φάση Διερεύνησης Αναγκών
  • Πώς κάνουμε διερεύνηση αναγκών - Μοντέλο Discovery
  • Η Φάση της Παρουσίασης
  • Η Μέθοδος 3Ε
  • Η Φάση του Κλεισίματος

4.   Χειρισμός Αντιρρήσεων

  • Η μέθοδος Χειρισμού Αντιρρήσεων
  • Παρουσίαση Τιμής & Χειρισμός Αντίρρησης Τιμής

Πληροφορίες συμμετοχής

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στην Ελληνική γλώσσα.

Δίδεται εκπαιδευτικό υλικό με τις μεθοδολογίες και εργαλεία πώλησης.

Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD).

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.