Βρείτε Σεμινάρια
x

Σεμινάριο σε αίθουσα

Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
TUV HELLAS
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Τουρισμός / Εστίαση

Εισηγητής

Δημήτρης Σαλονίκης, Hospitality Professional

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εργαζόμενους όλων των επιπέδων στον κλάδο της φιλοξενίας, καθώς και σε φοιτητές τουριστικής εκπαίδευσης.

Σκοπός

Στόχος είναι να εφοδιάσει τόσο τους νέους όσο και τους έμπειρους επαγγελματίες με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, εξασφαλίζοντας υψηλά πρότυπα εξυπηρέτησης και ανταπόκρισης στις σύγχρονες προκλήσεις του τομέα.

Περιγραφή σεμιναρίου

Σε αυτό το σεμινάριο, κάθε εργαζόμενος του ξενοδοχείου θα έχει την ευκαιρία να κατανοήσει τις προκλήσεις που συνδέονται με την ανταπόκριση στις προσδοκίες των πελατών. Μέσω της καλής γνώσης των προσφερόμενων υπηρεσιών, της κατανόησης του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος και της αναγνώρισης των συνθηκών που διαρκώς επηρεάζουν τη σχέση προσφοράς και ζήτησης, οι συμμετέχοντες θα εξοπλιστούν με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες. Το σεμινάριο θα τους βοηθήσει να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών και να διασφαλίσουν υψηλά επίπεδα ικανοποίησης, προσαρμόζοντας τις παρεχόμενες υπηρεσίες στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες και προσδοκίες των πελατών.

Περιεχόμενο

  • Προϊόν/Υπηρεσία: Ανάλυση του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρει η επιχείρησή μας, σε ποιους απευθύνεται, πόσο στοιχίζει και ποιοι είναι οι ανταγωνιστές μας.
  • Δυσκολίες και Πλεονέκτημα: Εξέταση των δυσκολιών στην προσφορά μας και του μοναδικού πλεονεκτήματός μας.
  • Προσδοκίες Πελατών: Πώς διαμορφώνονται οι προσδοκίες των πελατών και πώς αυτές συνδέονται με το κόστος των υπηρεσιών.
  • Τεχνικές Επικοινωνίας: Ανάλυση τεχνικών επικοινωνίας για καλύτερη εξυπηρέτηση.
  • Καλή Εξυπηρέτηση: Ορισμός της καλής εξυπηρέτησης και πώς επιτυγχάνεται.
  • Δύσκολοι Πελάτες: Κατανόηση τι σημαίνει "δύσκολος" πελάτης και πώς να επικοινωνούμε αποτελεσματικά μαζί του.

Πληροφορίες συμμετοχής

Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD).

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.