Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ: Λειτουργίες, Εργαλεία και Διαφήμιση

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ στο Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πληροφορική

Εισηγητής

Χριστίνα Γεωργοπούλου
Διδάσκων Προγράμματος Επιμόρφωσης Ενηλίκων
Πτυχιούχος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Μεταπτυχιακό στη Δημοσιογραφία και στα Νέα Μέσα από το ΕΚΠΑ και Μεταπτυχιακό στη Στρατηγική Επικοινωνίας και Δημόσιες Σχέσεις από το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδας (DEREE). Είναι Υποψήφια Διδάκτωρ στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ στο ΕΚΠΑ. Εργάζεται ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων στο e-learning του ΕΚΠΑ και ως ελεύθερος επαγγελματίας επικοινωνιολόγος στη στρατηγική επικοινωνίας, το branding και τη διαχείριση κοινωνικών δικτύων. Έχει αξιόλογη εμπειρία στην ανάπτυξη και συγγραφή εκπαιδευτικού υλικού και οδηγών σπουδών στην κατεύθυνση της Δημοσιογραφίας προετοιμάζοντας τους εκπαιδευόμενους για τις εξετάσεις πιστοποίησης. Έχει εργαστεί ως υπεύθυνη Επικοινωνίας σε ευρωπαϊκά προγράμματα και προγράμματα Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας στο ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος. Έχει εργαστεί, επίσης, ως υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων και Διαχείρισης Κοινωνικών Δικτύων σε πολυεθνικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και την Κύπρο. Είναι συγγραφέας του βιβλίου «Πώς να διαμορφώσεις ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας Μάρκετινγκ» και ιδρύτρια του πρώτου διαδικτυακού περιοδικού-πλατφόρμας για τις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία, το Life In Media του περιοδικού Spoiled, το οποίο έγινε αντικείμενο έρευνας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι μια από τις πρώτες fashion bloggers στην Ελλάδα καθώς το blog της έγινε case study στο Amsterdam Fashion Institute.

Περιγραφή σεμιναρίου

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης παίζουν σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Με την εμφάνιση του διαδικτύου, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξελίχθηκαν και αναπτύχθηκαν μέσα σε ένα ευρύ πλαίσιο δυνατοτήτων. Το σεμινάριο εισάγει τους σπουδαστές στις θεωρητικές προσεγγίσεις και τα μοντέλα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και περιγράφει τα είδη των κοινωνικών δικτύων. Επιπρόσθετα, σκοπεύει στην κατανόηση των λειτουργιών των κοινωνικών δικτύων όπως Facebook, Instagram, Tik Tok, Pinterest, LinkedIn, X (πρώην Twitter) καθώς και στην περιγραφή των αλγόριθμων. Οι σπουδαστές έρχονται σε επαφή με τον τρόπο διαχείρισης των κοινωνικών δικτύων και τους τρόπους διαφήμισης μέσω των κοινωνικών δικτύων, αντιλαμβάνονται τα εργαλεία και τις πλατφόρμες των κοινωνικών δικτύων (Canva κ.λπ.) και εξοικειώνονται με τη δημιουργία και την επεξεργασία ενός blog μέσω Blogger, WordPress κ.ο.κ. Επιπρόσθετα, αντιλαμβάνονται τεχνικές όπως influencer marketing, email marketing καθώς και τον τρόπο δημιουργίας περιεχομένου στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Τέλος, αναλύουν διάφορες μελέτες περιπτώσεων (case studies) που αντιστοιχούν σε κάθε μια από τις παραπάνω ενότητες του σεμιναρίου, με σκοπό την εξοικείωσή τους με το αντικείμενο.

Πληροφορίες συμμετοχής

ΤΡΙΤΗ / 6:30-8:30 μ.μ.

Κόστος Συμμετοχής

220 €

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.