Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Higher Diploma in Life Coaching σε συνεργασία με την Δρ Άννα Κωνσταντινίδου

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
ΑΛΦΑ studies ΚΔΒΜ2 - Πειραιάς
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Εισηγητής

Άννα Κωνσταντινίδου (Ειδική επιστήμων στην Ψυχική Υγεία,/ Σύμβουλος προσωπικής βελτίωσης και ανάπτυξης/ Δημιουργός και επιστημονικά υπεύθυνη του «Autism Coaching and more by Anna Konstantinidou»).

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Όσους επιθυμούν να εργαστούν στον χώρο του Coaching επαγγελματικά και δεν έχουν προηγούμενη εκπαίδευση ή εμπειρία
  • Ψυχολόγους και επιστήμονες ανθρωπιστικών και κοινωνιολογικών σπουδών (Εκπαιδευτικούς, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Κοινωνικούς Λειτουργούς)
  • Επιστήμονες από όλους τους κλάδους
  • Επαγγελματίες που επιθυμούν να εργαστούν ως Coaches σε οργανισμούς και επιχειρήσεις (πχ. πολυεθνικές εταιρείες, ινστιτούτα αδυνατίσματος, γραφεία διατροφολόγων, κ.α).
  • Επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων, διευθυντικά στελέχη, team leaders, HR managers και οποιονδήποτε επαγγελματία ενδιαφέρεται να εφαρμόσει τεχνικές coaching στον επαγγελματικό του χώρο
  • Όσους θέλουν να ξεκινήσουν το μεγάλο ταξίδι της αυτογνωσίας ή να ασχοληθούν με το coaching, ανεξαρτήτως ακαδημαϊκής εξειδίκευσης

Περιγραφή σεμιναρίου

Γίνε πιστοποιημένος Life Coach με το μοναδικό πρόγραμμα που παρέχει πιστοποίηση από τον βρετανικό φορέα ΑΒC Certa Αwards. Το πρόγραμμα “Higher Diploma in Life Coaching” στοχεύει στην ολοκληρωμένη παροχή γνώσεων στον αναπτυσσόμενο χώρο του Coaching, με εστίαση στο Life Coaching. 

Θεματικές ενότητες

1. Εισαγωγή στο coaching

Ορισμός  του Coaching: Τι είναι και εξίσου σημαντικό τι δεν είναι το coaching! Ιστορική αναδρομή και ανάλυση των συνθηκών ανάπτυξης του coaching. Πώς εξελίχθηκε το coaching και ποιες ανάγκες εξυπηρετεί, οι οποίες βοήθησαν στην ανάπτυξη των εργαλείων, αλλά και στη συνεχή δημιουργία νέων. Αυτό θα βοηθήσει να δώσουμε και τον ορισμό του coachee, δηλαδή να ορίσουμε ποιος είναι ο πελάτης του Life Coach, αλλά και να εντοπίσουμε τα διάφορα είδη του Coaching και τα εν δυνάμει αποτελέσματα αυτών.

2. Κανόνες ορθής πρακτικής, κώδικας δεοντολογίας και πλαίσιο εργασίας στο Life Coaching

Ανάπτυξη προσωπικής ηθικής για την ορθή και καλή πρακτική. Πώς προετοιμάζομαι, ποια τα εργαλεία μου, ποιες είναι οι υποχρεώσεις μου νομικές, ηθικές και μη. Ποιες ικανότητες/δεξιότητες πρέπει να έχει ένας coach και ποιες πρέπει να αναπτύξει. Πού εφαρμόζονται αυτές. Κώδικας δεοντολογίας όπως ορίζεται από τα διάφορα Ινστιτούτα στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.

3. Δουλεύοντας, ανακαλύπτοντας, εμβαθύνοντας σε μένα μέσω αντικειμενικής παρατήρησης

Rosenberg self-esteem scale.
Αυτογνωσία-Αυτό αξιολόγηση
Αξιακό σύστημα. Τι είναι; Γιατί έχουμε, αν έχουμε και πώς θα το αποκτήσουμε; Ανάλυση αναγκών κατά Maslow. Πίνακας διερεύνησης/κατάρτισης αξιακού συστήματος των 5 ανά τομέα ζωής και εν συνόλω.
Παρουσίαση, ανάλυση και χρήση της SWOT analysis.
Μέσω πινάκων/εργαλείων. Εντοπισμός δυνατοτήτων και αδυναμιών χρήση και προστασία από αυτές. Χρήση εργαλείων που θα βοηθήσουν στο εντοπισμό της παρούσας κατάστασης σε κάθε τομέα της ζωής μου. Επιτυχίες και αποτυχίες και πώς μπορώ να τις αξιοποιήσω. Αποδοχή του εαυτού μας.
Rosenberg self-esteem scale.

4. Εισαγωγή στην κυρίως διδασκαλία

Η ανθρώπινη συμπεριφορά και από πού πηγάζει. Ιεράρχηση και ανάλυση των αναγκών. 
Επικοινωνία. Τι είναι και πώς επικοινωνούμε. Είδη επικοινωνίας. Γλώσσα του σώματος
Πού μας χρειάζονται τα δύο προηγούμενα μαθήματα. Εφαρμογή για να αναπτύξουμε τις Coaching ικανότητες μας. Ποιες είναι αυτές, πώς τις χρησιμοποιώ στο έπακρο.
Είδη ερωτήσεων. Πώς ρωτάω στο Coaching;
Πλαισίωση και δημιουργία σχέσης με τον πελάτη. Ανάπτυξη ικανοτήτων για το καλύτερο αποτέλεσμα.

5. Μοντέλα Coaching

  • Το μοντέλο GROW και τα παράγωγά του. Ανάλυση, πίνακες και ερωτήσεις
  • Το μοντέλο SMART. Ανάλυση, πίνακες και ερωτήσεις
  • Το μοντέλο GROWME & TGROW
  • Το μοντέλο OSCAR. Ανάλυση, πίνακες και ερωτήσεις
  • Το μοντέλο I-CAN-DO
  • Το μοντέλο POSITIVE COACHING MODEL
  • Το μοντέλο ABCDE
  • Το μοντέλο ABC
  • Το μοντέλο ETC
  • Το μοντέλο ACHIEVE
  • Μοντέλο "Ο κύκλος της ζωής"
  • Μοντέλο "Οι ρόλοι μου"
  • Μοντέλο Συγκρούσεων και Επίλυσης αυτών
  • Μοντέλο για την Αναβλητικότητα ή Μοντέλο για την αξιοποίηση χρόνου με τη χρήση πίνακα
  • Μοντέλο για καλύτερη διαχείριση των οικονομικών
  • Μοντέλο χρήσης της αποτυχίας
  • Μοντέλο για δόμηση και διεκπεραίωση εργασιακού ή προσωπικού project
  • Μοντέλο εντοπισμού συναισθημάτων με τη χρήση του πίνακα του Πάροτ
  • Μοντέλο για την διαχείριση του στρες
  • Μοντέλο αυτοφροντίδας με τη χρήση πίνακα. Πλάνο για μια ισορροπημένη ζωή
  • Μοντέλο για την ανάπτυξη αυτοπεποίθησης με τη χρήση πίνακα
  • Μοντέλο για τη διαχείριση θυμού μέσω πίνακα
  • Μοντέλο καταγραφής και διαχείρισης κρίσεων πανικού μέσω πίνακα
  • Μοντέλο υιοθέτησης καινούργιας συμπεριφοράς
  • Μοντέλο ανάπτυξης δεξιοτήτων για την επίλυση συγκρούσεων σε προσωπικές/ερωτικές/οικογενειακές σχέσεις. Οδηγός διαχείρισης και αυτοβοήθειας.
  • Μοντέλο ανάπτυξης ορίων -Ναι χωρίς νεύρα, όχι χωρίς τύψεις.

6. Επαφή/συνάντηση με τον πελάτη

Πώς έρχομαι σε επαφή με τον πελάτη. Η συνάντηση με τον πελάτη είναι μόνη της ολόκληρη επιστήμη που θα χρειαστεί να επιστρατεύσουμε όλα τα εργαλεία που διδαχτήκαμε στην αρχή των μαθημάτων μας.
Αυτό, μαζί με κάποιους κανόνες που θα μάθουμε, γίνεται για το καλύτερο δυνατό πλαισίωμα και χτίσιμο της σχέσης μας με τον πελάτη.
Δομή της πρώτης συνάντησης.
Προσωπικά Δεδομένα: Υπογραφή δικαιωμάτων και υποχρεώσεων όπως είναι θεσπισμένα από το νομικό πλαίσιο της χώρας που εργαζόμαστε. Καταγραφή μίνι ιστορικού για τον εντοπισμό των αναγκών του πελάτη. Δημιουργία πλαισίου Coaching. Καθορισμός συναντήσεων. Σχέδιο ιδιωτικού συμφωνητικού συνεργασίας για την επίτευξη επιθυμητού στόχου. Δημιουργία αρχείου πελάτη.
Δομή επόμενων συναντήσεων.
Ερωτήσεις ανατροφοδότησης. Ανάλυση δράσεων/ενεργειών που έγιναν και τα αποτελέσματά τους, εντοπισμός επόμενων στόχων, ανάθεση εργασιών και πλάνο ενεργειών. Κλείσιμο και καθορισμός επόμενης συνάντησης.
Δομή τελευταίας συνάντησης
Αξιολόγηση συμφωνητικού, ποιος ήταν ο στόχος, τον πετύχαμε και εμείς και ο πελάτης; Τύποι αξιολόγησης. Βασικές αρχές αξιολόγησης. Γνωστικές διεργασίες προς την αξιολόγηση. Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης για τον πελάτη προς εμάς και καταγραφή εμπειρίας σε μορφή testimonial (ανατροφοδότηση: έννοια και τύποι) για μελλοντική χρήση

Πληροφορίες συμμετοχής

Τρόπος παρακολούθησης:

  • Δια ζώσης
  • Video on demand

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.