Συμμετέχοντας στο δωδεκάωρο σεμινάριο - εργαστήριό μας θα έχεις τη δυνατότητα να ξεπεράσεις δυσκολίες, εμπόδια και στρεβλές πεποιθήσεις που σε καθηλώνουν σε μια ασαφή, ρηχή καθημερινότητα. Χωρισμένο σε 4 ενότητες, το High Level Communication Skills θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις τα δυνατά αλλά και τα αδύναμα σημεία της προσωπικότητάς σου, αναπτύσσοντας δεξιότητες που θα κάνουν ευκολότερη την καθημερινότητά σου. Η δομή του σεμιναρίου βασίζεται σε 4 τρίωρες δια ζώσης* συναντήσεις και σε μια ατομική συνεδρία coaching ή mentoring για κάθε συμμετέχοντα. Η δυναμική της ομάδας (με ανάλυση case studies) θα οδηγήσει στην ανάδειξη ευέλικτων τεχνικών χειρισμού δύσκολων καταστάσεων, σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, ενώ μέσω της ατομικής συνεδρίας θα εξατομικεύσουμε μια προσωπική στρατηγική για κάθε συμμετέχοντα, για εσένα.
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ (ανά ενότητα)
- Η πρώτη εντύπωση και το χτίσιμο μιας αρμονικής σχέσης. (Υπάρχει τρόπος και μπορώ να βελτιώσω την δική μου πρώτη εντύπωση με έμφαση στην αυθεντική προσωποκεντρική προσέγγιση. Μπορώ επίσης να επηρεάσω την συμπεριφορά του συνομιλητή μου, ενισχύοντας το σεβασμό και την αμοιβαία εμπιστοσύνη)
- Η αποτελεσματική επικοινωνία σε όλα τα επίπεδα. (Εκπαιδεύομαι στην ενεργητική ακρόαση, κατανοώ και σέβομαι τα συναισθήματα των συνομιλητών / συνεργατών μου, εκπαιδεύομαι στο να επικοινωνώ με απόλυτη σαφήνεια, μαθαίνω και εφαρμόζω κανόνες ευπρεπούς συμπεριφοράς)
- Η έξυπνη στοχοθεσία και η κατάλληλη προετοιμασία για να βγούμε με «ασφάλεια» από την ζώνη άνεσής μας. (Κατανοώ την πηγή της δυσκολίας, τι με κρατά πίσω, τι μου προκαλεί η αρνητική σκέψη. Εντοπίζω και συμφιλιώνομαι με τον εσωτερικό σαμποτέρ μου και προχωρώ βήμα - βήμα, χωρίς ευχολόγια και συμβουλές άνευ ουσίας)
- H προσωπική ανάπτυξη και οι αποτελεσματικές τεχνικές βελτίωσης της εξυπηρέτησης σε επαγγελματικό επίπεδο. (Ομαδικό πνεύμα εργασίας, τεχνικές αντιμετώπισης δύσκολων καθημερινών καταστάσεων και παραπόνων πελατών και ενδυνάμωση της ψυχολογικής ασφάλειας στο χώρο εργασίας)
ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου κάθε μέλος της ομάδας θα μπορεί να διαχειρίζεται αποτελεσματικότερα, δυσκολίες που βιώνει καθημερινά σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Θα είναι σε θέση να πει: "λυπάμαι, αυτό δεν μπορεί να γίνει", "δεν φταίω εγώ", "όχι, δεν μπορώ!", "ναι θα τα καταφέρω στη συνέντευξη", "τι κι αν είμαι νέος στη δουλειά, μια χαρά θα τα πάω", "αφήστε αυτόν τον πελάτη σε εμένα"… Και όλα αυτά, όχι με κάποιο μαγικό τρόπο, επιφανειακές συμβουλές και πρόχειρες συνταγές επιτυχίας. Μαζί θα τα καταφέρουμε, το αποτέλεσμα θα έρθει με την δουλειά, την παρατήρηση και τη συνεργασία.