Περιγραφή σεμιναρίου
Οι Βασικές έννοιες εργαλείων επικοινωνίας ενός Project, και οι εφαρμοσμένες δημόσιες σχέσεις είναι ο κύριος άξονας του Μαθήματος αυτού Δημόσιες Σχέσεις και επικοινωνία.
Παρέχεται η κατάλληλη εκπαίδευση ώστε να φέρεις εις πέρας, είτε σε έναν οργανισμό, είτε σε μια εταιρία, ότι σου ανατεθεί. Είτε εργάζεσαι στον τομέα των Μέσων Ενημέρωσης ή σε ένα γραφείο ως υπεύθυνος επικοινωνίας.
Εκπαιδευτική ύλη (Δημόσιες Σχέσεις & Επικοινωνία 150 ωρών): • Τι είναι και τι δεν είναι δημόσιες σχέσεις • Εταιρίες δημοσίων σχέσεων • Εργαλεία Δημοσίων σχέσεων • Εμπορική επικοινωνία και διαπραγμάτευση. • Προϊοντική και εταιρική επικοινωνία. • Ο ρόλος των εμπλεκομένων εταιριών • Τα Μέσα προβολής • Ανάπτυξη προγράμματος Δημοσιότητας. • Το προϊόν και η προβολή του • Η εταιρία και η προβολή της • Η φήμη και η προβολή της μάρκας • Η έρευνα της μάρκας ποσοτική και ποιοτική • Βασικές έννοιες εργαλείων επικοινωνίας ενός Project • Δημόσιες σχέσεις κα Διαφήμιση • Ασκήσεις κατάστρωσης προγράμματος δημοσιότητας
Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...
Πληροφορίες συμμετοχής
Διάρκεια: 150 ώρες Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου: Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00, ή 19.00-22.00 Σάββατο: 10.00-14.00 Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον: • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ Ν4763/2020 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ) • Σύνδεση με το Γραφείο Καριέρας της Hellas Network
Κόστος Συμμετοχής
€495
ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ: ΈΚΠΤΩΣΗ 20% ΣΤΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΣΕ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος