Το πρόγραμμα Digital & Social Media Marketing του ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΠΑΣΤΕΡ, διάρκειας 50 ωρών, εισάγει τους συμμετέχοντες στη φιλοσοφία και στις τεχνικές του ψηφιακού marketing και των social media. Η κατανόηση των βασικών αρχών του ψηφιακού περιεχομένου αποτελεί κεντρικό πυλώνα για την επιτυχία κάθε ενέργειας μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον. Ο συνδυασμός θεωρίας και πρακτικής εξάσκησης στο σεμινάριο παρέχει ολοκληρωμένη γνώση του ορθού τρόπου χρήσης του ψηφιακού περιεχομένου σε όλα τα online κανάλια προκειμένου να αποκτηθούν δυνητικοί πελάτες (leads) και να ικανοποιηθεί το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε.
ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Εισαγωγή στο Digital Marketing και στο Course: 4 ώρες
Η πρώτη ενότητα είναι εισαγωγική και θα ασχοληθεί περισσότερο με την γενικότερη έννοια του Marketing και πως συνδέεται με τους εταιρικούς στόχους. Στην συνέχεια, θα γίνει εισαγωγή στο Digital Marketing: τι περιέχει, σύγχρονες ιδέες και πως εντάσσεται στο συνολικό μίγμα Marketing της εταιρίας.
Social Media (Facebook, Instagram, Google My Business): 10 ώρες
Ta Social Media αποτελούν έναν κρίσιμο παράγοντα στο ψηφιακό μάρκετινγκ & αποτελούν απαραίτητο εργαλείο διαφήμισης & επικοινωνίας. Βλέπουμε πρακτικά ποια έχουν την μεγαλύτερη απήχηση & πως να τα χρησιμοποιούμε πρακτικά για την επίτευξη των στόχων μας.
Social Media Advertising: 8 ώρες
Σε αυτή την ενότητα, αναλύουμε σε θεωρητικό αλλά και πρακτικό επίπεδο, την δημιουργία Digital Campaigns με τα ψηφιακά μέσα που έχουμε στην διάθεση μας. Μαθαίνουμε πρακτικά πως να στήνουμε ψηφιακές διαφημίσεις και να βλέπουμε άμεσα τα αποτελέσματα τους.
Δημιουργικά και φωτογραφία για Social Media: 4 ώρες
Με τις τρεις αυτές ενότητες, καλύπτουμε ένα πολύ μεγάλο κομμάτι των Social Media όσο αφορά στην οργανική απήχηση και επικοινωνία αλλά και τη διαφήμιση. Μιλάμε αρχικά για την στοχοθεσία της επιχείρησης και την μετατροπή της σε digital στόχους και στη συνέχεια για την παραγωγή του περιεχομένου και την διάδραση με το κοινό το οποίο θα οδηγήσει στην επίτευξη των στόχων.
Ιστοσελίδες και Ηλεκτρονικά Καταστήματα: 4 ώρες
Στην ενότητα αυτή θα ασχοληθούμε με κομμάτια διαχείρισης ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων (φτιαγμένα σε WordPress και WooCommerce). Πιο συγκεκριμένα, θα ασχοληθούμε με την διαχείριση του περιεχομένου (κείμενα, άρθρα, προϊόντα) καθώς και με την διασύνδεση με τις πλατφόρμες Marketing (Social Media, Google Ads, MailChimp, κλπ) ώστε να συλλέγονται και να ανταλλάσσονται δεδομένα.
SEO: 4 ώρες
Όσο αφορά στο κομμάτι του SEO, θα γίνει μία αρχική επεξήγηση του τι είναι και πως λειτουργεί το SEO και οι μηχανές αναζήτησης και μετά θα ασχοληθούμε με το on-site SEO και την βελτιστοποίηση του περιεχομένου.
Google Ads: 10 ώρες
Αναφορικά με τα Google Ads θα δούμε ένα μεγάλο κομμάτι των δυνατοτήτων που προσφέρει η πλατφόρμα (καμπάνιες αναζήτησης, display, video, remarketing, shopping ads, κλπ) και θα επικεντρωθούμε περισσότερο στις καμπάνιες αναζήτησης και στην ανάγνωση των αποτελεσμάτων και των δεδομένων.
Email Marketing: 2 ώρες
Στην ενότητα αυτή θα δούμε μερικές από τις βασικές λειτουργικότητες του Mail Chimp και τις στρατηγικές που μπορεί να ακολουθήσει μία εταιρία προκειμένου να διατηρήσει μία επικοινωνία με τους πελάτες της ή την λίστα επαφών της.
Google Analytics: 2 ώρες
Στην ενότητα αυτή θα δούμε πως συγκεντρώνονται όλα τα δεδομένα από όλες τις ενέργειες που κάνουμε στο Google Analytics και πως μπορούμε από εκεί να εξάγουμε συμπεράσματα και να πάρουμε αποφάσεις.
GDPR: 2 ώρες
Είναι σημαντικό να έχουμε κατά νου τουλάχιστον τις βασικές έννοιες του GDPR που αφορά στα δεδομένα που συλλέγουμε από τους χρήστες και τους πελάτες.