Το σεμινάριο εξειδίκευσης “Hotel Operation & Management| All Inclusive” εξειδικεύεται στην Οργάνωση και Εύρυθμη Λειτουργία ενός Ξενοδοχειακού Ομίλου & απευθύνεται σε επαγγελματίες, αποφοίτους και φοιτητές του Τομέα του Τουρισμού και Επισιτισμού ενώ ενδείκνυται και σε όσους επιθυμούν να ενταχθούν και να εργαστούν άμεσα στον χώρο.
Καθώς ο Τουριστικός Κλάδος αποτελεί τον πλέον αναπτυσσόμενο τομέα της ελληνικής αλλά και παγκόσμιας οικονομίας, τα σεμινάρια εξειδίκευσης στον Τομέα του Τουρισμού καταλαμβάνουν μια σημαίνουσα θέση και σημασία στον εμπλουτισμό του βιογραφικού και στη διάνθιση των γνώσεων σε νευραλγικούς τομείς και θέσεις μιας Ξενοδοχειακής Μονάδας.
Οι Hotel Operators καταλαμβάνουν σήμερα μια από τις νευραλγικότερες θέσεις στους σημαντικότερους Ξενοδοχειακούς Ομίλους παγκοσμίως, τόσο σε Ξενοδοχειακές όσο σε Επισιτιστικές Επιχειρήσεις.
Διδακτικές Ενότητες
Το πρόγραμμα αποτελείται από τρεις βασικές ενότητες: Hotel Operation, Food & Beverage Management & Οργάνωση Εκδηλώσεων – Συνεδρίων-Banque.
Ενότητα 1 (80 ώρες)
HOTEL OPERATION
Τουρισμός: Γενικά, Έννοια, Προσδιορισμός.
Στρατηγικό Management
Πωλήσεις ξενοδοχείου - Δωμάτια
Διαχείριση λειτουργίας ξενοδοχείου – Revenue management
Labor cost - Payroll -HR – Επάνδρωση ξενοδοχείου με προσωπικό
Reception: Βασικές εργασίες και αρμοδιότητες – Protel πωλήσεις από τον Receptionist
Οροφοκομία
Information technology (I.T.)
Maintenance
Ενότητα 2 (70 ώρες)
FOOD & BEVERAGE MANAGEMENT
Διοίκηση και Οργάνωση τμήματος
Skills προϊσταμένων / εργαζομένων - Ψυχολογία προσωπικού.
Δομή τμήματος
Σύνθεση Μενού
Εστιατοριακή τεχνική
H.A.C.C.P- ISO – Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
Food & Beverage Cost
Πωλήσεις στο τμήμα Food & Beverage- Διαχείριση Παραπόνων
Ενότητα 3 (60 ώρες)
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ – ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ (BANQUET)
Operation τμήματος - Ορολογία
Πωλήσεις τμήματος
Banquet - Protel
Γραφεία Οργάνωσης Συνεδρίων