Σχεδίασε και σελιδοποίησε τα δικά σου έντυπα!
Λίγα λόγια για το μάθημα:
Στόχος του σεμιναρίου είναι να γνωρίσετε και να αξιοποιήσετε τα εργαλεία των ηλεκτρονικών προγραμμάτων ώστε να δημιουργήστε τα δικά σας projects. Θα αναπτύξετε τις γνώσεις και την φαντασία σας και θα μπορέσετε να μεταμορφώσετε ένα αρχείο σε ένα αντικείμενο. Θα μπορέσετε να κρατήσετε στα χέρια σας το δικό σας βιβλίο, την δική σας επαγγελματική κάρτα και ότι άλλο φανταστείτε! Ελάτε να ανακαλύψουμε μαζί έναν κόσμο με απεριόριστες δυνατότητες.
Βασικές ενότητες των σεμιναρίων:
Βασικές ενότητες του σεμιναρίου σελιδοποίησης εντύπου:
• Εγκατάσταση προγράμματος, παρουσίαση μενού.
• Βασικές αρχές τυπογραφίας & γραφιστικής.
• Μορφοποίηση κειμένου, γραμματοσειρές, διάστιχο και τυπογραφικές διορθώσεις.
• Φόντο, υφές γραμμάτων, μοτίβα και σκιές.
• Εισαγωγή και μορφοποίηση εικόνας
• Χρήση των master pages.
• Διαχείριση της ροής κειμένου.
• Αριθμοί σελίδων, λεζάντες, ενότητες.
• Σχεδιασμός αφίσας: στοιχειοθέτηση πληροφοριών, έρευνα θέματος, αποφυγή τετριμμένων στοιχείων, εξάσκηση φαντασίας, αισθητική πελάτη, δημιουργία μακέτας, εναλλακτικές προτάσεις.
• Σελιδοποίηση περιοδικού: Τι είναι το σαλόνι; Τι περιέχει το εξώφυλλο, και πώς ταξινομούνται τα θέματα;
• Σελιδοποίηση βιβλίου: στοιχειοθέτηση πληροφοριών, έρευνα εκδοτικού οίκου, αισθητική βιβλίου, δημιουργία μακέτας, εναλλακτικές προτάσεις. Τι είναι η ράχη; Βασικές αρχές εκδόσεων ανάλογα με τη χρήση.
• Εξώφυλλο – οπισθόφυλλο: Η πρώτη εικόνα του βιβλίου.
• Ανάλυση, επεξεργασία, διόρθωση και συνεργασία με άλλα προγράμματα. Κλείσιμο αρχείου προς εκτύπωση
Βασικές ενότητες του σεμιναρίου ηλεκτρονικού σχεδίου:
• Εγκατάσταση προγράμματος, παρουσίαση μενού.
• Γνωριμία με την επιφάνεια εργασίας.
• Παρουσίαση και χρήση εργαλείων.
• Σχεδίαση με το pen tool.
• Σχεδιασμός vector γραφικών.
• Σχεδιασμός pattern.
• Shape builder tool: συγχώνευση σχημάτων και επεξεργασία σχεδίου.
• Εισαγωγή και μορφοποίηση κειμένου.
• Εισαγωγή και μορφοποίηση εικόνας.
• Σχεδιασμός λογότυπου: έρευνα αγοράς, αισθητική πελάτη, δημιουργία μακέτας, εναλλακτικές προτάσεις.
• Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας: έρευνα αγοράς, αισθητική πελάτη, δημιουργία μακέτας, εναλλακτικές προτάσεις.
• Σχεδιασμός αφίσας: στοιχειοθέτηση πληροφοριών, έρευνα θέματος, αποφυγή τετριμμένων στοιχείων, εξάσκηση φαντασίας, αισθητική πελάτη, δημιουργία μακέτας, εναλλακτικές προτάσεις.
• Σχεδιασμός αρχείων μεγάλων διαστάσεων: Διαφημιστικά αυτοκόλλητα και One Way, ταμπέλες και banners.
• Βασικές αρχές ψηφιακής εκτύπωσης.
• Βασικές αρχές εκτύπωσης offset.
• Ανάλυση, επεξεργασία, διόρθωση και συνεργασία με άλλα προγράμματα. Κλείσιμο αρχείου προς εκτύπωση.