Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Luxury Branding

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
AKTO - Art & Design
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Πόπη Αναστούλη - Fashion Designer, Product Developer
Η Πόπη Αναστούλη σπούδασε στο Λονδίνο Fashion Product Development στο LCF του University of the Arts London. Εκεί, εξειδικεύτηκε περεταίρω στο Top to Toe Styling & Image Making, ενώ, για τις μεταπτυχιακές της σπουδές επέλεξε ΜΒΑ με κατεύθυνση στο Marketing. Μέσω των σπουδών και της πολυετούς εργασιακής της εμπειρίας στην Ελλάδα, την Αγγλία και άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, απέκτησε βαθιά εμπειρία στον ευρύτερο χώρο της τέχνης και του ντιζάιν σε επίπεδο σχεδιασμού & ανάπτυξης, συντονισμού & επιμέλειας, καθώς επίσης στρατηγικής & επικοινωνίας σε παραδοσιακά και online μέσα λιανικής και χονδρικής δραστηριότητας. Από το 2008 βρίσκεται σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς οργανισμούς, δημιουργικές ομάδες εται-ρειών, ομάδες πωλήσεων και σχεδιαστές με στόχο τη βαθιά καλλιέργεια αισθητικής και στρατηγικής ανάπτυξης.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε όσους επιθυμούν να δημιουργήσουν και να εμπορευτούν υπηρεσίες ή προϊόντα που διαφοροποιούνται από την πληθώρα των διαθέσιμων αγαθών. Σχεδιαστές, entrepreneurs, μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις με δράση σε λιανική ή/και χονδρική, show rooms και σε όλους όσους επιθυμούν να αποκτήσουν εξειδίκευση στο στήσιμο των Luxury brands.

Περιγραφή σεμιναρίου

Τι είναι αυτό που κάνει ένα brand να είναι πολυτελείας και πώς διαφοροποιείται από ένα καθημερινό brand; Τι είναι η πολυτέλεια και πως συνδέεται με την αγορά και την κατανάλωση; Εάν δεν μπορείς να απαντήσεις εύκολα σε αυτές τις ερωτήσεις, τότε σίγουρα δεν μπορείς και να πείσεις πως η επωνυμία σου θα είναι διαφορετική. Η ταυτότητα της πολυτέλειας βασίζεται σε σημαντικούς παράγοντες που αφορούν σε υπηρεσίες και προϊόντα, αφορούν σε συναισθήματα, πεποιθήσεις, νοοτροπία και στάση ζωής. Οι παράγοντες αυτοί αποκωδικοποιούνται και μέσα από τις Βασικές Αξίες και τις Αρχές του Marketing & της Στρατηγικής, δίνονται όλες οι απαντήσεις για να έχεις στα χέρια σου τα εργαλεία, ώστε να στήσεις και να κατευθύνεις luxury brands.

Πρόγραμμα σεμιναρίου

  • Ανάλυση πολυτελών brands με εφαρμογή θεωρίας.
  • Σχεδιασμός Luxury Concept & Content.
  • Brand Names.
  • Διαφοροποίηση Προϊόντος και Υπηρεσίας βάσει Luxury Παραγόντων.
  • Τιμολόγηση & Τοποθέτηση.
  • Επικοινωνία & Προώθηση.
  • Στρατηγικές Επιλογές & Πλάνο Δράσης.

Πληροφορίες συμμετοχής

Πληροφορίες: Κα. Εύη Μαυρογιώργου (2105230130)

Σημαντική σημείωση: Το πρόγραμμα δύναται να πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο της online παρακολούθησης.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.