Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Online Communication & Social Media ΙI (Advanced Level)

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
AKTO - Art & Design
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Θεσσαλονίκη

Γεωργία Γιολτζίδου: Η Γεωργία Γιολτζίδου σπούδασε Δημοσιογραφία και ΜΜΕ στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έχει αποκτήσει μεταπτυχιακό από το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ. Η διδακτορική της διατριβή, αφορά το ρόλο των Social Media στην Πολιτική Επικοινωνία. Έχει εργαστεί στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία, στην ΕΡΤ3 και σε πολλά ακόμη ΜΜΕ ενώ είναι εργαστηριακή συνεργάτης του τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας και ερευνήτρια σε ευρωπαϊκά προγράμματα. Από το 2010 διδάσκει Social Media, Επικοινωνία και Δημοσιογραφία.

Ελεονώρα-Ιουλία Μάλαμα: Η Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία σπούδασε Οικονομικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, έχει αποκτήσει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Μάρκετινγκ από το Strathclyde University και της έχει απονεμηθεί Διδακτορικό Δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στο τομέα του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ. Από το 1998 ώς και σήμερα εργάζεται στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση ενώ έχει αναπτύξει και υλοποιήσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων στο τομέα του Digital Marketing σε στελέχη επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες.

Τάσος Μπανιώρας: Ο Τάσος Μπανιώρας σπούδασε Πληροφορική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Έλαβε το Μεταπτυχιακό του Δίπλωμα Ειδίκευσης από το ίδιο ίδρυμα με κατεύθυνση «Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση». Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα ήταν η ανάλυση δεδομένων και τα κοινωνικά δίκτυα. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα ως Digital Marketer με εμπλοκή σε πληθώρα καμπανιών που αφορούν κατά βάση Social Media, Google Ads, e-mail marketing. Στο παρελθόν έχει εργαστεί και ως Σύμβουλος Εκπαίδευσης για σπουδές στο εξωτερικό.

Αθήνα

Η Κυριακή Ιατροπούλη σπούδασε Interactive Media στο Liverpool John Moores University και εργάζεται στον τομέα της online επικοινωνίας και διαφήμισης από το 2004. Μέσω των σπουδών της και της πολυετούς της εργασιακής εμπειρίας στην Ελλάδα και την Αγγλία έχει αποκτήσει βαθιά γνώση των online μέσων και της εφαρμογής τους στη διαφήμιση, το marketing και την επικοινωνία. Από το 2008 ειδικεύεται στα Social Media. Έχει συνεργαστεί με εταιρείες και οργανισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό και διδάσκει Social Media Marketing από το 2013.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα που θέλουν να αποκτήσουν εμπεριστατωμένη γνώση των Social Media και να αναπτύξουν τις εργασιακές τους ικανότητες.

Περιγραφή σεμιναρίου

Στρατηγική σκέψη, επικοινωνία, συνεργασία: Πόσο έχουν αλλάξει με την είσοδο των Social Media στη ζωή μας; Μπαίνουμε ακόμα πιο βαθιά στη λογική των νέων μέσων επικοινωνίας. Μαθαίνουμε να αξιοποιούμε νέους τρόπους διαφήμισης και προώθησης. Μαθαίνουμε να αναγνωρίζουμε τις νέες ευκαιρίες. Ένα δια δραστικό σεμινάριο βασισμένο στη συνεργασία και τη συμμετοχή.

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

01. Αρχές επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων
Θεωρία της επικοινωνίας.
Θεωρία των δημοσίων σχέσεων.
Εφαρμογή στα Social Media.

02. Συνδυασμός Offline/Οnline: 360° Campaigns
Στρατηγική ενός ολοκληρωμένου advertising mix και ο ρόλος των Social Media.
Δημιουργία και διαχείριση επικοινωνιακών ενεργειών στα Social Media.
Best practices και case studies.

03. Influencer Relations & Social Media
Σχεδιασμός καμπάνιας.
Επιλογή των Influencers και χτίσιμο σχέσης μαζί τους.
Reporting & evaluation.

04. Αξιοποιώντας “διαφορετικά” μέσα
Pinterest.
Snapchat.
Blogging.

05α. B2C vs B2B επικοινωνία στα Social Media
Διαφορές στην επικοινωνιακή προσέγγιση.
Παραδείγματα και καλές πρακτικές.

05β. Social Media & Mobile marketing
Ανάλυση της αγοράς.
Ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών.
Mobile & Social Media.
Mobile & eCommerce.

06α. Social Media & S.E.O.
Η σημασία των Social Media στο S.E.O.

06β. Social Media Reporting
Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων σε: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn.
Δημιουργία report.

07α. Διαχείριση κρίσης στα Social Media (1 ώρα)
Προετοιμασία – Αντιμετώπιση – Αξιολόγηση.

07β. Ανάλυση brief & διαχείριση ομάδας
Δημιουργία brief.
Ανάλυση brief.

08. Advanced Facebook Ads
Audiences.
Re-marketing.
Ανάλυση και αξιολόγηση

Πληροφορίες συμμετοχής

Σημαντική σημείωση: Το πρόγραμμα δύναται να πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο της online παρακολούθησης.

• Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης. Πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ ως Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 (Κ.Δ.Β.Μ.Ε.2)
• Ελεύθερη χρήση Βιβλιοθηκών
• Ελεύθερη χρήση Internet
• Ειδικές τιμές για φοιτητές και ανέργους
• Πληροφορίες: Κα Κατερίνα Κουκουλέτσου (2310221231)
• Πληροφορίες: Κα. Εύη Μαυρογιώργου (210 52 30 130)

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.