Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Online Communication & Social Media I

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
AKTO - Art & Design
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Θεσσαλονίκη
Γεωργία Γιολτζίδου:
Η Γεωργία Γιολτζίδου σπούδασε Δημοσιογραφία και ΜΜΕ στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έχει αποκτήσει μεταπτυχιακό από το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ. Η διδακτορική της διατριβή, αφορά το ρόλο των Social Media στην Πολιτική Επικοινωνία. Έχει εργαστεί στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία, στην ΕΡΤ3 και σε πολλά ακόμη ΜΜΕ ενώ είναι εργαστηριακή συνεργάτης του τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας και ερευνήτρια σε ευρωπαϊκά προγράμματα. Από το 2010 διδάσκει Social Media, Επικοινωνία και Δημοσιογραφία.

Ελεονώρα-Ιουλία Μάλαμα:
Η Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία σπούδασε Οικονομικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, έχει αποκτήσει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Μάρκετινγκ από το Strathclyde University και της έχει απονεμηθεί Διδακτορικό Δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στο τομέα του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ. Από το 1998 ώς και σήμερα εργάζεται στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση ενώ έχει αναπτύξει και υλοποιήσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων στο τομέα του Digital Marketing σε στελέχη επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες.

Τάσος Μπανιώρας:
Ο Τάσος Μπανιώρας σπούδασε Πληροφορική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Έλαβε το Μεταπτυχιακό του Δίπλωμα Ειδίκευσης από το ίδιο ίδρυμα με κατεύθυνση «Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση». Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα ήταν η ανάλυση δεδομένων και τα κοινωνικά δίκτυα. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα ως Digital Marketer με εμπλοκή σε πληθώρα καμπανιών που αφορούν κατά βάση Social Media, Google Ads, e-mail marketing. Στο παρελθόν έχει εργαστεί και ως Σύμβουλος Εκπαίδευσης για σπουδές στο εξωτερικό.

Αθήνα
Γιάννης Φούντης:
Ο Γιάννης Φούντης είναι growth hacker και τον ενδιαφέρουν τα startups, η τεχνολογία, το Web 3.0 και τα NFTs. Έχει ασχοληθεί με digital media και διδάσκει digital marketing απο το 2015. Η πολυετής του εμπειρία τόσο σε agencies όσο και σε startups έχει όλα τα στοιχεία ενός t-shaped marketeer. Έχει συνεργαστεί με πάρα πολλές εταιρίες και οργανισμούς (H&M, Δήμος Αθηναίων, Revolut, Lidl Hellas, Costa Navarino, Echofin, Ευρωπαϊκή Ένωση, TedMed, Fortune Greece, ELLE, κ.α.) τόσο σε στρατηγικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο. Ως growth hacker αναζητεί συνεχώς τρόπους να αυξήσει τα κέρδη και την αναγνωρισιμότητα του εκάστοτε brand με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα που θέλουν να αποκτήσουν εμπεριστατωμένη γνώση των Social Media και να αναπτύξουν τις εργασιακές τους ικανότητες.

Σκοπός

Στόχος μας είναι να μάθουμε να αξιοποιούμε τα social media δημιουργικά, ως εργαλεία επικοινωνίας και marketing, και να τα εντάσσουμε στη γενικότερη στρατηγική μιας εταιρίας ή ενός οργανισμού.

Περιγραφή σεμιναρίου

Τα Social Media έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας σε όλους τους τομείς. Σταδιακά σταματάμε να διαχωρίζουμε τα νέα αυτά μέσα από τα “παραδοσιακά” και να τα μελετάμε μεμονωμένα, και αρχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε την αλλαγή που έχουν φέρει στην κουλτούρα μας γενικότερα. Στο σεμινάριο αυτό θα ασχοληθούμε τόσο με τα social media ως μέσα επικοινωνίας όσο και με τον νέο τρόπο σκέψης που έχει διαμορφωθεί μέσα απ’ αυτά τα τελευταία χρόνια.

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

01. Εισαγωγή και βασικοί κανόνες επικοινωνίας στα Social Media
Τα δημοφιλέστερα Social Media και τα βασικά τους χαρακτηριστικά (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest, YouTube).
Το Social Media Marketing ως επάγγελμα (ρόλοι και δεξιότητες).
Θέσπιση στρατηγικής και στόχων (τα περιεχόμενα μιας στρατηγικής Social Media).

02. Η σημασία του περιεχομένου στα Social Media
Η σημασία του ύφους στη γραφή.
Είδη και παραδείγματα περιεχομένου.
Δημιουργία περιεχομένου.

03. Ξεκινώντας μια σελίδα στα Social Media και καθημερινή διαχείριση των Social Media λογαριασμών
Facebook.
Twitter.
Linkedin.
Instagram.
Pinterest.

04. 360° στρατηγική προσέγγιση
Η ένταξη των Social Media στη στρατηγική μιας εταιρίας/ενός brand.
Επικοινωνιακές ενέργειες στα Social Media (παραδείγματα και case studies).
Δημιουργία ενός application/διαγωνισμού.
Διαχείριση μιας πιθανής επικοινωνιακής κρίσης.

05. Social Media Reporting – Metrics
Εργαλεία και πλατφόρμες.
Aνάλυση στόχων.
Οptimization & evaluation.

06. Διαφημιστική προβολή στα Social Media
Δημιουργία καμπάνιας / Θέσπιση προτεινόμενου budget βάσει στόχων.
Βασικά metrics, θέσπιση.
Best practices για επιτυχημένες Social Media Campaigns.

07α. Social media και η σημασία τους στο e-commerce
Συνδυασμός περιεχομένου και διαφημιστικών ενεργειών.
Best practices για καλύτερα αποτελέσματα.
Reporting & evaluation.

07β. YouTube
Στρατηγική δημιουργία περιεχομένου.
Παραδείγματα καλού περιεχομένου.
Πως τα “views” μεταφράζονται σε €.

08. Workshop
Προωθήστε το προϊόν/εταιρία σας στα Social Media.

Πληροφορίες συμμετοχής

Σημαντική σημείωση: Το πρόγραμμα δύναται να πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο της online παρακολούθησης.

• Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης. Πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ ως Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 (Κ.Δ.Β.Μ.Ε.2)
• Ελεύθερη χρήση Βιβλιοθηκών
• Ελεύθερη χρήση Internet
• Ειδικές τιμές για φοιτητές και ανέργους
• Πληροφορίες Θεσσαλονίκη: Κα Κατερίνα Κουκουλέτσου (2310221231)
• Πληροφορίες Αθήνα: Κα Εύη Μαυρογιώργου (210 52 30 130)

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.