Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Τρισδιάστατη Αρχιτεκτονική Παρουσίαση

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
AKTO - Art & Design

Εισηγητής

Αλέξανδρος Αραπαντώνης, 3D-Animator
Η Άννα Μπονάρου είναι διπλωματούχος αρχιτέκτονας μηχανικός και κάτοχος Master of Arts in Education με παιδαγωγική επάρκεια. Έχει διδάξει αρχιτεκτονικό σχέδιο με ψηφιακά και συμβατικά μέσα στον ΑΚΤΟ Θεσσαλονίκης και στα ΤΕΙ Λάρισας και Σερρών. Είναι συγγραφέας του βιβλίου “Αρχιτεκτονικό σχέδιο με Η/Υ” που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΙΩΝ. Το συγκεκριμένο βιβλίο αποτελεί προτεινόμενο διδακτικό σύγγραμμα στο τμήμα Πολιτικών μηχανικών ΤΕ (ΤΕΙ Τρικάλων) και στο τμήμα Αρχιτεκτονικής Εσωτερικών χώρων, διακόσμησης και σχεδιασμού αντικειμένων (ΤΕΙ Σερρών).

Σε ποιους απευθύνεται

Αρχιτέκτονες, Αρχιτέκτονες Εσωτερικών Χώρων, Διακοσμητές, Σκηνογράφους, Animators.

Σκοπός

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εκμάθηση των βασικών στοιχείων της παραγωγικής διαδικασίας, για την οπτικοποίηση οποιασδήποτε ιδέας, ξεκινώντας από την απλή σχεδίαση σε δύο ή τρεις διαστάσεις, η κατασκευή των τελικών μοντέλων, ο πειραματισμός σε υλικά και φωτισμούς και τέλος η παρουσίαση σε οποιοδήποτε στατικό, (π.χ. εκτυπώσεις) ή κινούμενο μέσο, (π.χ. video).

Περιγραφή σεμιναρίου

Η χρήση του Η/Υ και των τρισδιάστατων προγραμμάτων στην αρχιτεκτονική και το design, εμφανίστηκε στα τέλη της δεκαετίας το ’80. Σήμερα η τρισδιάστατη κατασκευή, αποτελεί βασικό και αναπόσπαστο μέρος της παραγωγής, πειραματισμού και παρουσίασης κάποιας αρχιτεκτονικής μελέτης, ενώ στους εκάστοτε διαγωνισμούς είναι πια απαραίτητη η δημιουργία τρισδιάστατων προοπτικών.

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

01.
Πρόγραμμα 3D-Studio Max.
Εισαγωγή, γενικά στοιχεία για το πρόγραμμα, Interface – περιβάλλον εργασίας.

02.
3D objects, sub-objects τρισδιάστατων αντικειμένων, menu modify, βασικά στοιχεία για edit mesh και edit poly modifiers.

03.
3D objects, αναλυτικά για τον edit poly modifier.

04.
3D objects, αναλυτικά για τους edit mesh, mesh smooth.

05.
2D shapes, δισδιάστατα σχήματα, λειτουργία του edit spline.

06.
2D shapes, δυσδιάστατα σχήματα, λειτουργία του edit spline σε σχέση με το loft και τους lathe και extrude modifiers.

07.
Διαδικασίες μεταφοράς και επεξεργασίας δυσδιάστατων και τρισδιάστατων μοντέλων απο προγράμματα CAD στο 3D-Studio Max.

08.
Υλικά-Material Editor.

09.
Φωτισμός. Βασικές αρχές φωτισμού. Omni, spot και direct φώτα.

10.
Φωτισμός. Advance Lighting. Mental Ray.

Πληροφορίες συμμετοχής

Πληροφορίες: 210 52 30 130 | Υπεύθυνη: κα Εύη Μαυρογιώργου

Σημαντική σημείωση: Το πρόγραμμα δύναται να πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο της online παρακολούθησης.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.