Κατηγορία:
Πωλήσεις & Marketing, Digital Marketing

Αρχές του Digital Marketing και Digital Content Marketing

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
AKTO - Art & Design
ΑΘΗΝΑ
17/05/2021
12 ώρες
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
17/05/2021
12 ώρες

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα, επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν να προωθήσουν την εταιρεία τους, σε στελέχη επιχειρήσεων που επιδιώκουν να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα τους, σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν digital skills, σε κάθε εργαζόμενο που στοχεύει στην επιμόρφωση ή σε νέα καριέρα στον τομέα του digital marketing και τέλος σε web designers και σε διαχειριστές ή ιδιοκτήτες ιστοσελίδων & e-shops.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Η κατανόηση των βασικών αρχών του ψηφιακού περιεχομένου αποτελεί κεντρικό πυλώνα για την επιτυχία κάθε ενέργειας μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον. Ο συνδυασμός θεωρίας και πρακτικής εξάσκησης στο σεμινάριο παρέχει ολοκληρωμένη γνώση του ορθού τρόπου χρήσης του ψηφιακού περιεχομένου σε όλα τα online κανάλια προκειμένου να αποκτηθούν δυνητικοί πελάτες (leads) και να ικανοποιηθεί το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε.

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

01. Από το Marketing στο Digital Marketing
Πλάνο Μάρκετινγκ (Marketing Plan).
Μείγμα μάρκετινγκ (Marketing mix).
Ψηφιακό μείγμα μάρκετινγκ (Digital Marketing mix).
Ψηφιακή προσαρμογή των στοιχείων του μίγματος μάρκετινγκ.

02. Εισαγωγή στο Digital Content Marketing
Έννοια του Content Marketing.
Έννοια του Digital Content Marketing.
Digital Content & Διαφήμιση.
Digital Content Marketing και δημιουργία Personas.
Digital Content Influencers.
Brainstorming για σχεδιασμό και ανάπτυξη Digital Content.

03. Κατηγορίες Digital Content
Είδη digital content.
Infographics ως Digital Content.

04. Στρατηγική Digital Content Marketing
Digital Content Marketing Goals (Στοχοθεσία).
Ο ρόλος της τέχνης και της επιστήμης στο Digital Content Marketing.
Digital Content Editorial Calendars.
Προσαρμογή του Digital Content στη φάση του κύκλου ζωής κάθε προϊόντος.
Προσαρμογή του Digital Content στα στάδια του αγοραστικού κύκλου.
Digital Content Marketing Team.
Τα τρία R του Digital Content Marketing.
Digital Content Metrics.
DRM (Digital Rights Management).

05. Κανάλια προβολής ψηφιακού περιεχομένου
Digital Content Promotion.
Owned channels.
Paid channels.
Earned channels.

06. Εργαλεία σχεδιασμού ψηφιακού περιεχομένου
Ψηφιακές εφαρμογές δημιουργίας περιεχομένου για κάθε κανάλι.
Πρακτική εξάσκηση σε εργαλεία δημιουργίας ψηφιακού περιεχομένου.

07. Η εξέλιξη του περιεχομένου στο ίντερνετ
Web 2.0 – Χαρακτηριστικά και περιεχόμενο.
Web 3.0 – Ο σημασιολογικός ιστός.
Web 4.0 – ΙοΤ.
Oι προκλήσεις του Digital Content Marketing.

* Στο σεμινάριο γίνεται μελέτη περιπτώσεων -case studies- και πραγματοποιούνται εργασίες εξοικείωσης με τα εργαλεία που διδάχθηκαν.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Σημαντική σημείωση: Το πρόγραμμα δύναται να πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο της online παρακολούθησης.

Πληροφορίες: Κα. Κατερίνα Κουκουλέτσου (2310221231)
Πληροφορίες: Κα. Εύη Μαυρογιώργου (210 52 30 130) 

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας