Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Creative Media | Νέα εναλλακτικά μέσα διαφήμισης

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
AKTO - Art & Design
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Θεσσαλονίκη
Γεωργία Γιολτζίδου: Η Γεωργία Γιολτζίδου σπούδασε Δημοσιογραφία και ΜΜΕ στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έχει αποκτήσει μεταπτυχιακό από το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ. Η διδακτορική της διατριβή, αφορά το ρόλο των Social Media στην Πολιτική Επικοινωνία. Έχει εργαστεί στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία, στην ΕΡΤ3 και σε πολλά ακόμη ΜΜΕ ενώ είναι εργαστηριακή συνεργάτης του τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας και ερευνήτρια σε ευρωπαϊκά προγράμματα. Από το 2010 διδάσκει Social Media, Επικοινωνία και Δημοσιογραφία.

Ελεονώρα-Ιουλία Μάλαμα: Η Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία σπούδασε Οικονομικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, έχει αποκτήσει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Μάρκετινγκ από το Strathclyde University και της έχει απονεμηθεί Διδακτορικό Δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στο τομέα του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ. Από το 1998 ώς και σήμερα εργάζεται στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση ενώ έχει αναπτύξει και υλοποιήσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων στο τομέα του Digital Marketing σε στελέχη επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες.

Τάσος Μπανιώρας: Ο Τάσος Μπανιώρας σπούδασε Πληροφορική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Έλαβε το Μεταπτυχιακό του Δίπλωμα Ειδίκευσης από το ίδιο ίδρυμα με κατεύθυνση «Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση». Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα ήταν η ανάλυση δεδομένων και τα κοινωνικά δίκτυα. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα ως Digital Marketer με εμπλοκή σε πληθώρα καμπανιών που αφορούν κατά βάση Social Media, Google Ads, e-mail marketing. Στο παρελθόν έχει εργαστεί και ως Σύμβουλος Εκπαίδευσης για σπουδές στο εξωτερικό.

Αθήνα
Άννα Αλτουβά, Creative Director
Η Άννα Αλτουβά είναι απόφοιτος του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (1993), υπότροφος του Πανεπιστημίου της Πάδοβας (1992-1993), στην Ιταλία, όπου σπούδασε Ψυχολογία των Μέσων Επικοινωνίας και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος Master (MA in Mass Media and Advertising, 1996) από το Πανεπιστήμιο Sussex της Αγγλίας. Από το 1995 έως το 2009 εργάστηκε σε Ελληνικές και Πολυεθνικές Διαφημιστικές Εταιρίες, ως Διευθύντρια Δημιουργικού Τμήματος, και είναι δημιουργός πολλών επιτυχημένων ελληνικών αλλά και διεθνών διαφημιστικών εκστρατειών. Έκτοτε προσφέρει δημιουργική δουλειά, ως εξωτερικός συνεργάτης, σε Έλληνες και διεθνείς πελάτες. Από το 1993 διδάσκει στον ΑΚΤΟ Art & Design, επιθυμώντας να μεταφέρει τα μυστικά της Τέχνης της Διαφήμισης σε νέους σπουδαστές.

Σε ποιους απευθύνεται

Γραφίστες, κειμενογράφους, art & creative directors. Στελέχη από τον ευρύτερο χώρο του marketing και της επικοινωνίας. Στελέχη διαφημιστικών εταιριών, σπουδαστές και αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα.

Σκοπός

Τα τελευταία χρόνια, τα πιο επιτυχημένα μέσα διαφήμισης είναι τα εναλλακτικά, τα πιο δημιουργικά ή αλλιώς τα Creative Media. Πρόκειται για μέσα που δημιουργεί η δημιουργική φαντασία κάθε φορά, τα οποία προσαρμόζονται ακριβώς στις στρατηγικές και δημιουργικές ανάγκες του διαφημιζόμενου.
Στόχος του συγκεκριμένου σεμιναρίου είναι να γνωρίσουμε τα νέα αυτά ανατρεπτικά μέσα και να προσπαθήσουμε σκεφτόμενοι εναλλακτικά να δημιουργήσουμε μερικά καινούρια, βασισμένοι σε ανάγκες πραγματικών διαφημιζομένων.

Περιγραφή σεμιναρίου

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

Ενότητα 1
• Εισαγωγή στη διαφήμιση.
• Εισαγωγή στα Creative Media, ορισμός και ανάλυση του τρόπου σκέψης πίσω από τη δημιουργία τους. Παραδείγματα.

Ενότητα 2
• Ανάλυση Case Studies διαφορετικών Creative Media.
• Μελέτη του πώς σχεδιάστηκαν και πώς εφαρμόστηκαν.
• Ανάλυση αποτελεσματικότητας.

Ενότητα 3
• Η Στρατηγική των Creative Media και η σύνδεσή της με το Δημιουργικό αποτέλεσμα.
• Ανάλυση παραδειγμάτων.

Ενότητα 4
• Η επιλογή του χώρου εφαρμογής των Creative Media σε σχέση με το κοινό- στόχος και τη φύση του προϊόντος. Παραδείγματα.

Ενότητα 5
• Από τη θεωρία στην πράξη. Με συγκεκριμένο brief, προσπαθούμε από τα ζητούμενα της στρατηγικής να φτάσουμε στο δημιουργικό αποτέλεσμα νέων Creative media.
• Brainstorming.

Ενότητα 6
• Περαιτέρω εξάσκηση, βάσει συγκεκριμένου brief.
• Δημιουργούμε “Creative Media” και αξιολογούμε κατά πόσον είναι αποτελεσματικά σε σχέση με τα ζητούμενα, αλλά και κατά πόσον είναι δημιουργικά για να προκαλέσουν τις εντυπώσεις.
• Ανασκόπηση και συμπεράσματα.

Πληροφορίες συμμετοχής

• Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης. Πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ ως Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 (Κ.Δ.Β.Μ.Ε.2)
• Ελεύθερη χρήση Βιβλιοθηκών
• Ελεύθερη χρήση Internet
• Ειδικές τιμές για φοιτητές και ανέργους
• Πληροφορίες για Θεσσαλονίκη: Κα Κατερίνα Κουκουλέτσου (2310221231)
• Πληροφορίες για Αθήνα: Κα Εύη Μαυρογιώργου (2105230130)

Σημαντική σημείωση: Το πρόγραμμα δύναται να πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο της online παρακολούθησης.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.