Κατηγορία:
Υγεία / Πρώτες Βοήθειες / Αθλητισμός, Personal Training, Αθλητισμός

MP Sports Performance School®

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
MP Balatsinos Fitness Courses
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
07/11/2020
16 ώρες

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

• Φοιτητές ΣΕΦΑΑ
• Απόφοιτους ΣΕΦΑΑ
• Απόφοιτους ιδιωτικών σχολών fitness
• Απόφοιτους ΙΕΚ
• Προπονητές αθλημάτων

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το σεμινάριο Sports Performance School εξειδικεύεται στην προπονητική. Απευθύνεται σε strength & conditioning coaches, σε personal trainers και σε προπονητές αθλημάτων.

Το σεμινάριο Sports Performance School αποτελεί κομμάτι της ευρύτερης κατηγορίας σεμιναρίων που έχει σχεδιάσει η MP Balatsinos με γενικό τίτλο MP SPECIAL FITNESS COURSES®. Το συγκεκριμένο σεμινάριο έχει στόχο να διδάξει βασικές αρχές προπονητικής αλλά και να δώσει συγκεκριμένες συνταγές ασκήσεων σταθμίζοντας παράγοντες όπως η ηλικία του αθλητή, το είδος του αθλήματος και η παράμετρος που θέλουμε να αναπτύξουμε, όπως είναι η καρδιοαναπνευστική αντοχή, η δύναμη, η ταχυδύναμη, η ευλυγισία.

Tο σεμινάριο παρουσιάζουν μερικοί από τους πιο έμπειρους επιστήμονες του χώρου. Κεντρικός ομιλητής είναι ο Dr Βαβέτσης Γιώργος, ένας εκ των κορυφαίων κλινικών εργοφυσιολόγων της Ευρώπης.

Θεματικές ενότητες:

Προπονητική και αναπτυξιακές ηλικίες
Υπεύθυνος Εισηγητής:
Dr Βαβέτσης Γιώργος
• Ο σύγχρονος προπονητής και η αποστολή του
• Βασικές προπονητικές αρχές σε κάθε στάδιο ανάπτυξης
• Εργομετρική αξιολόγηση: καρδιοαναπνευστική ικανότητα, σωματική σύσταση, ευκαμψία, μυϊκή δύναμη
• Όργανα μέτρησης και αξιολόγηση των ενδείξεων αποτελεσμάτων
Aντιληπτικο-κινητικός συντονισμός
Υπεύθυνος Εισηγητής:
Σωτηράκης Χάρης
• Η σύζευξη αντίληψης – κίνησης ως σύγχρονη μέθοδος αξιολόγησης ικανοτήτων και προπόνησης δεξιοτήτων
• Εισαγωγή στους αισθητηριακούς μηχανισμούς
• Εισαγωγή στους μηχανισμούς πρόβλεψης και ανατροφοδότησης – διαφορές έμπειρων και αρχαρίων
• Κινητική μάθηση και προπόνηση αισθητικο – κινητικών δεξιοτήτων

Προγράμματα αντιστάσεων
Υπεύθυνος Εισηγητής:
Dr Βαβέτσης Γιώργος

• Αξιολογήστε τις απαιτήσεις του αθλήματος και τον αθλητή
• Επιλέξτε ασκήσεις βάσει τύπου, αθλητικής εξειδίκευσης, τεχνικής εμπειρίας, διαθέσιμου εξοπλισμού και διαθέσιμου χρόνου
• Καθορίστε την συχνότητα των προπονήσεων βασιζόμενοι στην προπονητική κατάσταση, στην αγωνιστική περίοδο (αγωνιστικό πρόγραμμα), τον φόρτο, το είδος άσκησης και των συνοδών ασκήσεων
• Κατανείμετε τις ασκήσεις κάθε προπονητικής μονάδας
• Καθορίστε το 1-ΜΑΕ (1RM), υπολογίστε το 1RM από πολλαπλά RM, και φορτία RM
• Ορίστε τα φορτία και τις επαναλήψεις βάσει προπονητικού στόχου
• Καθορίστε τον τρόπο αύξησης του φόρτου άσκησης
• Ορίστε τους προπονητικούς όγκους σύμφωνα με το προπονητικό επίπεδο του αθλητή και τον προπονητικό στόχο

Αναερόβια προπονητικά προγράμματα
Υπεύθυνος Εισηγητής:
Dr Βαβέτσης Γιώργος
• Οι τρόποι με τους οποίους αυξάνουμε την παραγωγή δύναμης των μυών
• Ποιες είναι οι βασικές νευρικές προσαρμογές σε αναερόβια προπονητικά προγράμματα
• Ποιες είναι αποκρίσεις των οστών, των μυών και των συνδετικών ιστών στα αναερόβια προπονητικά προγράμματα
• Οι άμεσες και χρόνιες προσαρμογές του ενδοκρινικού και του καρδιαγγειακού συστήματος στα αναερόβια προπονητικά προγράμματα
• Πώς ορίζουμε τα φορτία και τις επαναλήψεις βάσει προπονητικού στόχου
• Υπάρχει η δυνατότητα αύξησης της μυϊκής δύναμης, μυϊκής αντοχής, ισχύος, ελαστικότητας και κινητικής απόδοσης με αναερόβια προπονητικά προγράμματα;
• Αναγνωρίστε τις αιτίες, τις ενδείξεις, τα συμπτώματα και τις επιπτώσεις της υπερ-προπόνησης και της “απροπόνησης” ή “υπο-προπόνησης” (Detraining)
• ορισμός των φορτίων και των επαναλήψεων βάσει του προπονητικού στόχου

Back to plyometrics
Υπεύθυνος Εισηγητής:
Dr Βαβέτσης Γιώργος
• Φυσιολογική εξήγηση της πλειομετρικής άσκησης
• Αναγνώριση των φάσεων του κύκλου διάτασης – βράχυνσης
• Αναγνώριση κάθε στοιχείου του προγράμματος πλειομετρικής προπόνησης
• Σχεδιασμός ασφαλούς και αποτελεσματικού πλειομετρικού προγράμματος προπόνησης
• Γνώση και επιλογή του κατάλληλου για πλειομετρική προπόνηση εξοπλισμού
• Σωστή τεχνική εκτέλεσης πλειομετρικών ασκήσεων

Τραυματισμοί στον αθλητισμό
Υπεύθυνος Εισηγητής:
Καραγεωργίου Αλέξανδρος
• Βασικές αρχές στο σχεδιασμό προγράμματος αποκατάστασης για αθλητές
• Ένα επιτυχημένο πρόγραμμα αποκατάστασης
• Τα εργαλεία για την αποκατάσταση

Speed Aqility Quickness - S.A.Q
Υπεύθυνος Εισηγητής:
Dr Βαβέτσης Γιώργος
• Εφαρμογή των κινησιολογικών αρχών στα είδη και στις τεχνικές κίνησης και εκμάθηση της σωστής εκτέλεσής τους
• Ανάλυση των ικανοτήτων και δεξιοτήτων που απαιτούνται για κάθε κίνηση
• Εφαρμογή τρόπων και μεθόδων για την ανάπτυξη της ταχύτητας, της επιδεξιότητας και της αντοχής στην ταχύτητα
• Σχεδιασμός και εφαρμογή προπονητικών προγραμμάτων για βελτιστοποίηση της αθλητικής απόδοσης

Περιοδισμός στην αθλητική διατροφή
Υπεύθυνος Εισηγητής:
Τζιοβάρα Ευριδίκη
• Ορισμός Διατροφικού περιορισμού και μέθοδοι εφαρμογής του
• Προπόνηση με μικρή διάθεση υδατανθράκων. (Train Low)
• Προπόνηση με υψηλή διάθεση υδατανθράκων( Train High)
• Διατροφική Εκπαίδευση του γαστρεντερικού Συστήματος.
• Διατροφική Εκπαίδευση στην ενυδάτωση του αθλητή.
• Διατροφική εκπαίδευση του αθλητή για την ημέρα του αγώνα.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Δεν πραγματοποιούνται εξετάσεις.

Εκπαιδευτικό Υλικό
Ο κάθε συμμετέχοντας με την εγγραφή του αποκτά προσωπικό λογαριασμό στην εκπαιδευτική πλατφόρμα Ε-Studies της MP Balatsinos, μέσα από την οποία έχει πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό του σεμιναρίου.

Βεβαίωση Παρακολούθησης
Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου αποστέλλεται στον σπουδαστή βεβαίωση παρακολούθησης σε ηλεκτρονικό αρχείο pdf.

Ώρα: 16:00
Διάρκεια: 16 διδακτικές ώρες

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας