Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Βασικές Αρχές Marketing

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
TUV HELLAS
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Αγγελική Κοτσολάκη

Σε ποιους απευθύνεται

Σε στελέχη επιχειρήσεων και μικρομεσαίους επιχειρηματίες που επιθυμούν να αποκτήσουν μια πρακτική και σύγχρονη άποψη του Marketing ώστε να βελτιστοποιήσουν τα εμπορικά αποτελέσματα τους

Περιγραφή σεμιναρίου

Καθώς η πρακτική κατανόηση του Marketing αποτελεί ουσιαστικό παράγοντα επιτυχίας σε κάθε εμπορική δραστηριότητα, ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των βασικών αρχών ενός σωστού και αποτελεσματικού πλάνου Marketing.
Tο σεμινάριο επικεντρώνεται στην ανάλυση των αναγκών του σύγχρονου Καταναλωτή/Πελάτη και στις βασικές Αρχές και Λειτουργίες του Marketing.

Περιεχόμενα
Εισαγωγή στο Πελατοκεντρικό εμπόριο
Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ – έννοιες και ορισμοί
Σχεδιασμός Πλάνου Marketing
Ανάλυση Κατάστασης (Αγοράς, Εταιρείας, Ανταγωνισμού, Περιβάλλοντος)
Συμπεριφορά & Τάσεις Καταναλωτή
- Η διαδικασία της αγοραστικής απόφασης
- Το «μαύρο κουτί» του Καταναλωτή – παράγοντες της αγοραστικής απόφασης
Τμηματοποίηση Αγοράς, Στόχευση Κοινών & Τοποθέτηση
Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα
Το Μίγμα Μάρκετινγκ (Marketing Mix) Προϊόντων και Υπηρεσιών
Ανάπτυξη Προϊόντος
Η έννοια της Μάρκας (Brand), Brand Elements, Brand Extensions
Τιμολόγηση Προϊόντων
Παράγοντες καθορισμού Τιμής
Αξία για τον Πελάτη
Στρατηγικές Τιμολόγησης
Διανομή Προϊόντων
- Η έννοια του Μεσάζοντος
- Μέθοδοι Διανομής
Επικοινωνία & Προώθηση Προϊόντων
- Στόχοι Επικοινωνίας Marketing
- Εργαλεία Επικοινωνίας Marketing
Διαφήμιση & Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Δημοσιές Σχέσεις
Προωθήσεις Πωλήσεων
Άμεσο (Direct) Marketing
e-marketing
Συσκευασία (Packaging)

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.