Εισηγητής
Σε ποιους απευθύνεται
Περιγραφή σεμιναρίου
Καθώς η πρακτική κατανόηση του Marketing αποτελεί ουσιαστικό παράγοντα επιτυχίας σε κάθε εμπορική δραστηριότητα, ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση των βασικών αρχών ενός σωστού και αποτελεσματικού πλάνου Marketing. Tο σεμινάριο επικεντρώνεται στην ανάλυση των αναγκών του σύγχρονου Καταναλωτή/Πελάτη και στις βασικές Αρχές και Λειτουργίες του Marketing.
Περιεχόμενα Εισαγωγή στο Πελατοκεντρικό εμπόριο Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ – έννοιες και ορισμοί Σχεδιασμός Πλάνου Marketing Ανάλυση Κατάστασης (Αγοράς, Εταιρείας, Ανταγωνισμού, Περιβάλλοντος) Συμπεριφορά & Τάσεις Καταναλωτή - Η διαδικασία της αγοραστικής απόφασης - Το «μαύρο κουτί» του Καταναλωτή – παράγοντες της αγοραστικής απόφασης Τμηματοποίηση Αγοράς, Στόχευση Κοινών & Τοποθέτηση Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα Το Μίγμα Μάρκετινγκ (Marketing Mix) Προϊόντων και Υπηρεσιών Ανάπτυξη Προϊόντος Η έννοια της Μάρκας (Brand), Brand Elements, Brand Extensions Τιμολόγηση Προϊόντων Παράγοντες καθορισμού Τιμής Αξία για τον Πελάτη Στρατηγικές Τιμολόγησης Διανομή Προϊόντων - Η έννοια του Μεσάζοντος - Μέθοδοι Διανομής Επικοινωνία & Προώθηση Προϊόντων - Στόχοι Επικοινωνίας Marketing - Εργαλεία Επικοινωνίας Marketing Διαφήμιση & Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας Δημοσιές Σχέσεις Προωθήσεις Πωλήσεων Άμεσο (Direct) Marketing e-marketing Συσκευασία (Packaging)
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος