Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Οι προκλήσεις της ταξιδιωτικής δημοσιογραφίας στην ψηφιακή εποχή - Ταξιδιωτικό ρεπορτάζ και Μ.Μ.Ε.

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
ΙΕΚ ΑΚΜΗ
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

λένη Τσαλκατίδου, Δημοσιογράφος

Σε ποιους απευθύνεται

Σε σπουδαστές – αποφοίτους – επαγγελματίες Δημοσιογραφίας και Αθλητικής Δημοσιογραφίας.

Σκοπός

Γιατί να το παρακολουθήσει κάποιος:
· Πρόκειται για ένα αρκετά καινούριο είδος ρεπορτάζ, το οποίο κερδίζει συνεχώς έδαφος και αποκτά συνεχώς νέους φίλους, λόγω της ίδιας του της φύσης. Συνδυάζει τα ταξίδια, τις γνώσεις, τις γεύσεις, τις εμπειρίες μ’ ένα μοναδικό τρόπο και βασίζεται στη φωτογραφική εικόνα, που το κάνει πολύ «ζωντανό». Με αυτό μπορεί να ασχοληθεί κάποιος είτε έχει είτε δεν δημοσιογραφικό υπόβαθρο, αλλά που σίγουρα αγαπά τις φωτογραφίες και τα ταξίδια!
· Οι επαγγελματικές προοπτικές που προσφέρει η ενασχόληση με το ταξιδιωτικό ρεπορτάζ είναι πολλές. Καταρχάς, μία ματιά αρκεί να ρίξει κανείς τα τελευταία χρόνια στην τηλεόραση και θα δει να «ξεπετάγονται» συνεχώς νέες ταξιδιωτικές εκπομπές. Το ίδιο συμβαίνει και στο διαδίκτυο. Αρκετά είναι πλέον τα ταξιδιωτικά sites ή blogs που παρουσιάζουν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες αυτών που αποφασίζουν να γράψουν γι’ αυτές. Συνεπώς, ένας φοιτητής με τις γνώσεις που θ’ αποκτήσει από το σεμινάριο μπορεί να διεκδικήσει μία θέση εργασίας είτε σε κάποιον ταξιδιωτικό οργανισμό, που ζητούν δημοσιογράφους να ασχοληθούν με το ταξιδιωτικό ρεπορτάζ, είτε σε κάποιο Μέσο που αναγνωρίζει την αξία αυτού του είδους ρεπορτάζ. Εξάλλου, το πεδίο είναι πολύ μεγάλο και για την ώρα υπάρχει πρόσφορο έδαφος.

Περιγραφή σεμιναρίου

Στο σεμινάριο αυτό οι συμμετέχοντες θα έρθουν σε επαφή με το νέο αυτό είδος δημοσιογραφίας, που κατακτά όλο και περισσότερο έδαφος στην εποχή των social media. Θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά του, να μοιραστούν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες και ν’ αποκτήσουν γνώσεις για τις στρατηγικές επικοινωνίας σε όλα τα Μέσα.
Θεματικές Ενότητες :
- Εξοικείωση των φοιτητών με τους όρους της ταξιδιωτικής δημοσιογραφίας και του ταξιδιωτικού ρεπορτάζ. Παρουσίαση και μελέτη των ταξιδιωτικών sites στην Ελλάδα και στον κόσμο.
- Η τεχνική και οι ιδιαιτερότητες του ταξιδιωτικού ρεπορτάζ. Κειμενικά είδη.
- Η σημασία και η δύναμη της εικόνας. Ο ρόλος της στο ταξιδιωτικό ρεπορτάζ. Η έννοια του φωτορεπορτάζ.
- Το επάγγελμα του ταξιδιωτικού δημοσιογράφου. Διαφορές δημοσιογράφου, φωτορεπόρτερ και blogger.
- Ταξιδιωτικό ρεπορτάζ και Μ.Μ.Ε. (τύπο, ραδιόφωνο, τηλεόραση, διαδίκτυο, social media). Διαφορές γραφής και παρουσίασης. Πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα των μέσων ως προς το ταξιδιωτικό ρεπορτάζ. Σχετικά παραδείγματα.
- Δύο βασικές συνιστώσες της ταξιδιωτικής δημοσιογραφίας: α) η εύρεση χορηγών και β) η παρουσίαση προϊόντων. Πώς βρίσκουμε χορηγούς και πώς τους προσεγγίζουμε. Σχετικά παραδείγματα.
- Είναι το επάγγελμα του ταξιδιωτικού δημοσιογράφου το επάγγελμα του μέλλοντος;

Πληροφορίες συμμετοχής

Καλέστε στο 2310 260 200, Δευτέρα ως Παρασκευή, 09:00-21:00.
Πληροφορίες – Δηλώσεις Συμμετοχής: κ. Παπαδοπούλου (5ος όροφος)

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.