Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Front Desk Representative - AHLEI Certified

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
ΙΕΚ ΑΚΜΗ
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Τουρισμός / Εστίαση

Εισηγητής

Zoe Kossifa, Guest Services Manager at Four Seasons

Σε ποιους απευθύνεται

Σε front-liners που βρισκονται ηδη στον Τουριστικό κλάδο ή σκεφτονται να τον επιλέξουν για την μετέπειτα καριέρα τους
Σε όλους όσους έρχονται σε επαφή με πελάτες και συνεργάτες και θέλουν να εκπροσωπήσουν άριστα την επιχείρηση στην οποία εργάζονται ή θα εργαστουν
Σε σπουδαστές που επιλέγουν τον Τουριστικό κλάδο για τη μετέπειτα επαγγελματική πορεία τους

Περιγραφή σεμιναρίου

Ένας «οδηγός» για τις καθημερινές λειτουργίες της υποδοχής ενός ξενοδοχείου που στοχεύει στην εξοικείωση των σπουδαστών με τις απαιτήσεις της τουριστικής αγοράς και των στελεχών της.

Θεματικές Ενότητες:
- Your Property
- Safety Regulations
- Quality Guest Service
- Front Desk
- Pre - Arrival
- Arrival
- Occupancy
- Departure
- Reservations
- VIPs

Δυνατά Σημεία:
- Πλήρης κατανόηση της λειτουργίας της Διεύθυνσης Υποδοχής
- Κατανόηση της Ελληνικής Τουριστικής αγοράς και των «κανόνων» της
- Διαχείριση κρίσεων και παραπόνων και αντιμετώπισή τους
- Ενδυνάμωση των επικοινωνιακών δεξιότητων (μη λεκτική επικοινωνία, λεκτική επικοινωνία, γλώσσα του σώματος)
- Ανάπτυξη των δυνατοτήτων προκειμένου να ενταχθούν σε ενα αναγωνιστικό επαγγελματικό κλάδο
- Ενδυνάμωση των ικανοτήτων εξυπηρέτησης πελατών
- Καθοδήγηση στη δημιουργία μιας εικόνας επαγγελματικού κύρους

Πληροφορίες συμμετοχής

Επαγγελματική Προοπτική:

- Front Office Agent
- Night Auditor
- Concierge Agent
- Guest Relations Agent

Καλέστε στα 2108834017, Δευτέρα ως Παρασκευή, 09:00-21:00 Πληροφορίες: κ. Μιχαηλίδης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.