Κατηγορία:
Πωλήσεις & Marketing, Digital Marketing

Διαδραστικό Σεμινάριο Digital Marketing

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Singularis

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Digital Marketing

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Άγγελος Στεφανόπουλος
Digital Marketing Consultant-Project Manager MA in Marketing-PR & Digital Advertising Διαθέτει hands-on εμπειρία στις στρατηγικές του Digital Marketing, στις σύγχρονες τακτικές επικοινωνίας και στις διαδικασίες δημιουργίας διαφημιστικών ενεργειών (campaigns). Επίσης γνωρίζει σε βάθος τις τακτικές βελτιστοποίησης που συμβάλουν στην επιτυχία των ψηφιακών διαφημίσεων. Έχει κάνει μεταπτυχιακή διατριβή στον τομέα Communication and Crisis Management Web 2.0 (διαχείριση κρίσεων & διαχείριση εταιρικής φήμης μέσω Social Media). Επίσης έχει εργαστεί ως Digital Marketing Consultant στους τομείς της ιδιωτικής εκπαίδευσης, των νομικών υπηρεσιών και της προώθησης προϊόντων/υπηρεσιών B2B.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε οποιονδήποτε επιθυμεί να εργαστεί στον κλάδο του Digital Marketing ή να εξοικειωθεί με το αντικείμενο για να προσφέρει τις υπηρεσίες του ως υπάλληλος ή ελεύθερος επαγγελματίας.

ΣΚΟΠΟΣ

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να αναλάβουν δικά τους projects που σχετίζονται με την προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών αλλά και με τον τομέα Digital Marketing Consulting.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τι είναι;
Το σεμινάριο Digital Marketing, καλύπτει ένα μεγάλο εύρος πληροφοριών που ενδείκνυται για την δημιουργία και την εφαρμογή ενός σύγχρονου Digital Marketing Plan.

Τι περιλαμβάνει;
Μαθαίνουμε στην πράξη πώς να χρησιμοποιούμε τα Social Media ως εργαλεία διαφήμισης και προώθησης υπηρεσιών-προϊόντων. Επίσης αναλύουμε βήμα-βήμα το στήσιμο των απαραίτητων διαφημιστικών ενεργειών (campaigns) στην Google και στα Facebook-Instagram.

Αναλυτικότερα οι 3 βασικές ενότητες:

1. Google Ads
• Δημιουργία και βελτιστοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας στα Search Network / Display Network.
• Εξάσκηση στην τοποθέτηση-αντιστοίχιση λέξεων-κλειδιών
• Aποτελεσματική διαχείριση-τοποθέτηση Budget / CPC cost-per-click.
• Google Analytics: Διασύνδεση της διαφημιστικής καμπάνιας με την πλατφόρμα Google Analytics, Αξιολόγηση & Ανάλυση των Metrics, Δημιουργία Reports.
• Έρευνα Αγοράς-Προσαρμογή Διαφημιστικής Καμπάνιας ανά αντικείμενο.

2. Digital Marketing : Στρατηγικές / Τακτικές / Τάσεις, Αύξηση του Brand Awareness
• Πρακτικές White Hat SEO: Βελτίωση κειμένου ιστοσελίδας, Τεχνικές και τακτικές που εστιάζουν στο ανθρώπινο κοινό, Σύνταξη περιεχομένου που προορίζεται για τους αναγνώστες, Διασύνδεση με τα Social Media.
• Τεχνικές Copywriting, Content Writing και Content Editing, στα Social Media και στα websites.
• Η έννοια των Social Media και η σύνδεση με το Brand, οφέλη-ευκαιρίες-απειλές.
• Τακτικές χτισίματος του Brand-Name στα Social Media.
• Rebranding vs Repositioning και η σύνδεση τους με τα Social Media.
• Digital PR, Influencer Marketing, Δημόσιες Σχέσεις μέσα από τα Κοινωνικά Δίκτυα.

3. Social Media Marketing, Εργαλεία Προώθησης-Διαφήμισης
• Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Twitter, Pinterest.
• Δημιουργία και Διαχείριση Επαγγελματικής Σελίδας, Τακτικές-Εργαλεία Προώθησης, Στήσιμο & Βελτιστοποίηση Διαφημιστικής Καμπάνιας.
• Ανάλυση Διαφημιστικής προσέγγισης: Διαφήμιση με μεγάλο budget, Προώθηση με περιορισμένο budget, Προώθηση & Διαφήμιση Χωρίς budget.
• Social Media Management: Διαχείριση πολλαπλών λογαριασμών, Στοχευμένα «ποσταρίσματα», Βελτιστοποίηση περιεχομένου, Χτίσιμο κοινότητας, Διαχείριση-Αξιοποίηση κοινού.
• Analytics: Ανάγνωση αποτελεσμάτων, Ανάλυση-Αξιολόγηση των Metrics, Δημιουργία Αναφορών-Reports.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Το σχετικό πρόγραμμα διεξαγωγής του είναι:
• Δευτερά 14 – Τέταρτη 16 Οκτωμβρίου 2019. 18:00 με 21.00
• Δευτερά 21 – Τέταρτη 23 Οκτωμβρίου 2019. 18:00 με 21.00
• Τρίτη 29 – Τέταρτη 30 Οκτωμβρίου 2019. 18:00 με 21.00
• Δευτερά 4 – Τέταρτη 6 Νοεμβρίου 2019. 18:00 με 21.00
• Δευτερά 11 – Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2019. 18:00 με 21.00

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας