Τι είναι;
Το σεμινάριο Digital Marketing, καλύπτει ένα μεγάλο εύρος πληροφοριών που ενδείκνυται για την δημιουργία και την εφαρμογή ενός σύγχρονου Digital Marketing Plan.
Τι περιλαμβάνει;
Μαθαίνουμε στην πράξη πώς να χρησιμοποιούμε τα Social Media ως εργαλεία διαφήμισης και προώθησης υπηρεσιών-προϊόντων. Επίσης αναλύουμε βήμα-βήμα το στήσιμο των απαραίτητων διαφημιστικών ενεργειών (campaigns) στην Google και στα Facebook-Instagram.
Αναλυτικότερα οι 3 βασικές ενότητες:
1. Google Ads
• Δημιουργία και βελτιστοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας στα Search Network / Display Network.
• Εξάσκηση στην τοποθέτηση-αντιστοίχιση λέξεων-κλειδιών
• Aποτελεσματική διαχείριση-τοποθέτηση Budget / CPC cost-per-click.
• Google Analytics: Διασύνδεση της διαφημιστικής καμπάνιας με την πλατφόρμα Google Analytics, Αξιολόγηση & Ανάλυση των Metrics, Δημιουργία Reports.
• Έρευνα Αγοράς-Προσαρμογή Διαφημιστικής Καμπάνιας ανά αντικείμενο.
2. Digital Marketing : Στρατηγικές / Τακτικές / Τάσεις, Αύξηση του Brand Awareness
• Πρακτικές White Hat SEO: Βελτίωση κειμένου ιστοσελίδας, Τεχνικές και τακτικές που εστιάζουν στο ανθρώπινο κοινό, Σύνταξη περιεχομένου που προορίζεται για τους αναγνώστες, Διασύνδεση με τα Social Media.
• Τεχνικές Copywriting, Content Writing και Content Editing, στα Social Media και στα websites.
• Η έννοια των Social Media και η σύνδεση με το Brand, οφέλη-ευκαιρίες-απειλές.
• Τακτικές χτισίματος του Brand-Name στα Social Media.
• Rebranding vs Repositioning και η σύνδεση τους με τα Social Media.
• Digital PR, Influencer Marketing, Δημόσιες Σχέσεις μέσα από τα Κοινωνικά Δίκτυα.
3. Social Media Marketing, Εργαλεία Προώθησης-Διαφήμισης
• Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Twitter, Pinterest.
• Δημιουργία και Διαχείριση Επαγγελματικής Σελίδας, Τακτικές-Εργαλεία Προώθησης, Στήσιμο & Βελτιστοποίηση Διαφημιστικής Καμπάνιας.
• Ανάλυση Διαφημιστικής προσέγγισης: Διαφήμιση με μεγάλο budget, Προώθηση με περιορισμένο budget, Προώθηση & Διαφήμιση Χωρίς budget.
• Social Media Management: Διαχείριση πολλαπλών λογαριασμών, Στοχευμένα «ποσταρίσματα», Βελτιστοποίηση περιεχομένου, Χτίσιμο κοινότητας, Διαχείριση-Αξιοποίηση κοινού.
• Analytics: Ανάγνωση αποτελεσμάτων, Ανάλυση-Αξιολόγηση των Metrics, Δημιουργία Αναφορών-Reports.