Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Leadership and Negotiation Skills

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
TUV AUSTRIA ACADEMY
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Σε ποιους απευθύνεται

Υπεύθυνους Τμημάτων
Εργαζόμενους σε Επιχειρήσεις, που πρόκειται να αναλάβουν ομάδες.
Σε προϊστάμενους, διευθυντές ή επιχειρηματίες που διοικούν και συνεργάζονται μέσα σε ιεραρχικές δομές.
Σε Στελέχη Τμήματος Πωλήσεων
Ελεύθερους Επαγγελματίες που ασχολούνται στο χώρο των Πωλήσεων
Απόφοιτους ΑΕΙ/ΤΕΙ των Τμημάτων Οικονομίας Διοίκησης, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών Τμημάτων και λοιπών Τμημάτων των Πανεπιστημίων της χώρας, Καθώς επίσης και απόφοιτοι Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με και χωρίς επαγγελματική Εμπειρία στον χώρο των Επιχειρήσεων.

Περιγραφή σεμιναρίου

Leadership and Negotiation Skills: Είναι γεγονός ότι τα άτομα με Ηγετικές & Διαπραγματευτικές Ικανότητες θεωρούνται από τα πιο δυσεύρετα και ακριβοπληρωμένα στελέχη στον Σύγχρονο Κόσμο των Επιχειρήσεων . Η αγορά εργασίας χρειάζεται στελέχη που να μπορούν να παίρνουν αποφάσεις και πρωτοβουλίες, να οργανώνουν και να εκπαιδεύουν ιδιαίτερες ομάδες ανθρώπων, αναδεικνύοντας στάσεις , νοοτροπίες και συμπεριφορές ενδοεπιχειρηματικότητας , και άριστης Διαπραγματευτικής Ικανότητας με τρίτους , καλλιεργώντας ταυτόχρονα το Συγκριτικό Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα έναντι άλλων ομοειδών επιχειρήσεων .

ΔΙΚΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ:
Έννοια και ορισμός του CHANGE MANAGEMENT
Βασικές Στρατηγικές Εφαρμογής του CHANGE MANAGEMENT για μια επιχείρηση
Η εφαρμογή της Ηγεσίας στη σύγχρονη Επιχείρηση και Μοντέλα Εφαρμογής αυτής.
Ηγεσία και Μάνατζμεντ : μια ιδιαίτερη σχέση αλληλεπίδρασης
Ανάπτυξη Ηγετικών Ικανοτήτων – Ηγετικά Στυλ Διοίκησης ανάλογα με το μοντέλο Διοίκησης των Επιχειρήσεων
Βασικά στοιχεία Ανάπτυξης Διαπραγματευτικής Ικανότητας
Το προσωπικό Στυλ Διαπραγμάτευσης με έμφαση στην προσωπικότητα του ατόμου που αναλαμβάνει τη Διαπραγμάτευση
Προετοιμασία, υλοποίηση, διαπραγμάτευσης με αναφορά σε στοιχεία όπως : δημιουργία θετικού κλίματος , ο σεβασμός προς το συνομιλητή μας, τεχνικές επικοινωνίας , τρόποι χειρισμού συνομιλητή κ/τλ
Μορφές διαπραγμάτευσης και επιλογή της καλύτερης ανάλογα με τα δεδομένα της στιγμής
Βασικά στοιχεία κλεισίματος διαπραγμάτευσης
Σύγκρουση και Διαπραγμάτευση: έννοια και μορφές συγκρούσεων, καθώς επίσης και τρόπος αντιμετώπισης αυτών
Ανακεφαλαίωση
Case Studies

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.