Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Διαφοροποιημένη Διδασκαλία για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
EMPLOY
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Εκπαίδευση

Εισηγητής

Δρ. Αθανάσιος Μαλέτσκος, Επιμορφωτής Ενηλίκων –Μεταδιδακτορικός Ερευνητής

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εν ενεργεία και υποψήφιους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων καθώς και σε ειδικούς παιδαγωγούς και που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και να αποκτήσουν μία βαθύτερη κατανόηση της αναγκαιότητας της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας στην εκπαίδευση των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Επίσης να προσδιορίζουν τον ρόλο της ετοιμότητας του μαθητή, των ενδιαφερόντων του και του μαθησιακού του προφίλ στη διαφοροποίηση του περιεχομένου της μάθησης, της διδακτικής διαδικασίας, του τελικού προϊόντος γνώσης και δεξιοτήτων και του μαθησιακού περιβάλλοντος, με στόχο να σχεδιάζουν διδακτικές παρεμβάσεις στο πλαίσιο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας.

Περιγραφή σεμιναρίου

Σκοπός του επιμορφωτικού σεμιναρίου είναι να προσφέρει τις γνώσεις για τις θεωρητικές αρχές και τα χαρακτηριστικά της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, αλλά κυρίως να αναπτύξει τις δεξιότητες των συμμετεχόντων για τους τρόπους βελτίωσης της ποιότητας μάθησης, μέσω της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, για τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με καλές εκπαιδευτικές πρακτικές, αλλά και να δημιουργήσουν δικές τους διδακτικές προτάσεις με κατάλληλο σχεδιασμό, στο πλαίσιο της διαφοροποίησης της διδασκαλίας και της εξατομίκευσης της μάθησης. Σημαντικό μέρος του σεμιναρίου αποτελεί η μελέτη του ρόλου της αξιολόγησης στη διαφοροποιημένη διδασκαλία και οι τρόποι διαφοροποίησης του μαθησιακού περιβάλλοντος.
Επιμέρους στόχοι του σεμιναρίου αποτελούν το να γίνει κατανοητό και αποδεκτό ότι για τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες χρειάζεται ειδική μέριμνα και διδακτικός σχεδιασμός και να υιοθετηθεί η στάση πως η διαφοροποιημένη διδασκαλία υποστηρίζει τη συνεκπαίδευση όλων των μαθητών μέσα στη σχολική τάξη, στην οποία εξασφαλίζονται η ισότιμη συμμετοχή, η πλήρης πρόσβαση στη γνώση και η ψυχοκοινωνική ανάπτυξη όλων των μαθητών.

Μετά την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης, αναμένεται οι συμμετέχοντες να είναι σε θέση:
α. να προσδιορίζουν την έννοια της διαφοροποιημένης διδασκαλίας και να αναγνωρίζουν τα χαρακτηριστικά της.
β. να διακρίνουν την ετοιμότητα του μαθητή, τα ενδιαφέροντά του και το μαθησιακό προφίλ.
γ. να σχεδιάζουν διαφοροποιημένες εργασίες και δραστηριότητες για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.
δ. να αναλύουν τρόπους διαφοροποίησης του μαθησιακού περιβάλλοντος.
ε. να κρίνουν το ρόλο της αξιολόγησης στη διαφοροποιημένη διδασκαλία.
στ. να εκτιμούν τη σημασία της διαφοροποίησης της διδασκαλίας στην εξασφάλιση της ισότιμης συμμετοχής, της πρόσβασης στη γνώση και της ψυχοκοινωνική ανάπτυξη όλων των μαθητών.

Πληροφορίες συμμετοχής

Προεγγραφή έως 03/10

Κόστος Συμμετοχής

Ημέρα διεξαγωγής: 55
Κανονικό: 45
Μειωμένο: 35

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.