Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Κοινωνικά Δίκτυα (DigiMa)

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΚΕΔΙΒΙΜ
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Καθηγητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και καταξιωμένα στελέχη της αγοράς του digital marketing, από κορυφαίες εταιρείας στο αντικείμενό τους, agencies, media και brands, μεταφέρουν τις πλέον επίκαιρες γνώσεις, πρακτικές και εμπειρίες.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε επαγγελματίες του ευρύτερου χώρου του μάρκετινγκ, της διαφήμισης, του ΙΤ και της επιχειρηματικότητας που θέλουν να αναπτύξουν, να βελτιώσουν ή να διευρύνουν τις γνώσεις και δεξιότητές τους στο digital marketing. Σε άτομα χωρίς επαγγελματική εμπειρία προτείνουμε το μέσω e-learning πρόγραμμα e-DigiMa

Σκοπός

ΤΙ ΘΑ ΜΑΘΩ
Ολόκληρο το φάσμα των γνώσεων του ψηφιακού μάρκετινγκ σε 81 ώρες: στρατηγική και e-marketing plan, στόχοι και KPIs, SEO, Search & display advertising, Web analytics, Content marketing, Social media, Mobile marketing, νομικά θέματα του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Περιγραφή σεμιναρίου

Η επιτυχημένη εφαρμογή των ψηφιακών μέσων προϋποθέτει, πέραν της γνώσης των ίδιων των μέσων, την εύστοχη ένταξή τους στο πλαίσιο μιας στρατηγικής μάρκετινγκ και των συγκεκριμένων στόχων της.
Με αυτό το σκεπτικό, η εκπαίδευση καλύπτει αρχικά το σχεδιασμό μιας στρατηγικής digital marketing και στη συνέχεια προχωρά στα επιμέρους ψηφιακά μέσα και εργαλεία.

Θεματολογία:

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ & ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Τάσεις στις ψηφιακές τεχνολογίες, συμπεριφορά καταναλωτών, παρακολούθηση αγοράς (Business Intelligence)
e-επιχειρηματικά μοντέλα και e-marketing plan
Καθορισμός στόχων και μετρήσιμων δεικτών (Key Performance Indicators – KPIs)
Ολοκληρωμένη πολυ-καναλική προσέγγιση (omni-channel integration)
Δημιουργία εμπιστοσύνης στο ψηφιακό περιβάλλον (trust building)

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ, ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Αρχές ανάπτυξης ενός site και e-shop
Δημιουργία και διαχείριση περιεχομένου (content marketing)
Search Engine Optimization (SEO)
Διαφήμιση display & native advertising
Search Engine Marketing (Google Adwords)
E-mailing
Web site analytics
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social media): περιεχόμενο, διαφήμιση, analytics
Mobile marketing
Affiliate marketing
Συνολικό πρόγραμμα δράσης (Integrated digital action plan)
Νομικά θέματα στο digital marketing

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Συνδυασμός εισηγήσεων από ακαδημαϊκούς και κορυφαίους επαγγελματίες της αγοράς, workshops, συμπληρωματικό υλικό μελέτης, υλοποίηση πραγματικού e-marketing plan. Μαθήματα εκτός ωρών εργασίας, 6 ώρες/εβδομάδα σε διάρκεια 3 μηνών.
Δυνατότητα παρακολούθησης μέσω live streaming για εκπαιδευόμενους εκτός Αττικής.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.