Βρείτε Σεμινάρια
x

Σεμινάριο σε αίθουσα

Omnichannel & Customer Experience

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΚΕΔΙΒΙΜ
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Σέργιος Δημητριάδης, αναπληρωτής καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επιστημονικός υπεύθυνος του εκπαιδευτικού προγράμματος Digital Marketing & Social Media – DigiMa. Linkedin: Sergios Dimitriadis
Μαρία Βακόλα, αναπληρώτρια καθηγήτρια, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Co-founder of Job-Pairs. Linkedin: Maria Vakola
Νίκος Κυρέζης, Msc & PhD Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Διεύθυνση Μάρκετινγκ Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος, Linkedin: Nikos Kyrezis
Άννα Καραδημητρίου, Vice President, Focus Bari S.A. Linkedin: Anna Karadimitriou
Μάνος Χάλαρης, ΜΒΑ, Διεύθυνση Εφαρμογών πληροφορικής Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος, Linkedin: Manos Chalaris
Βαγγέλης Αντωνόπουλος, Msc, Digital Platforms Manager Eurobank, Linkedin: Vangelis Antonopoulos
Νίκος Βαρβαδούκας, Chief Omnichannel Officer / Member of the BoD, Cosmos Sport SA, Linkedin: Nikos Varvadoukas
Μιχάλης Γεωργακόπουλος, CEO, Satori Analytics, Linkedin: Michael Georgakopoulos

Σε ποιους απευθύνεται

Διευθυντικά στελέχη και τις ομάδες τους, καθώς και στελέχη από τμήματα που εμπλέκονται άμεσα στη διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη: μάρκετινγκ, εμπορικό – πωλήσεων, εξυπηρέτηση πελατών, δικτύων διανομής και καταστημάτων, product & brand managers, BU managers. Αφορά επίσης τα τμήματα που συνεργάζονται και υποστηρίζουν τις πιο πάνω λειτουργείες: πληροφορική, τμήμα διαδικασιών (operations), διοίκηση προσωπικού.

Σκοπός

ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
Γιατί είναι κρίσιμο το θέμα του πολυ-καναλικού μάρκετινγκ και της εμπειρίας πελάτη; Ποια οφέλη να περιμένω, ποιους πόρους να αφιερώσω;
Πώς θα ενορχηστρώσω αποτελεσματικά όλα τα σημεία επαφής με τον πελάτη μου;
Πώς θα καταγράψω το ταξίδι του πελάτη μου (customer journey) και πώς θα το αξιοποιήσω για τη βελτίωση της εμπειρίας του;
Πώς να διαχειριστώ και να αξιοποιήσω τα δεδομένα μου;
Ποια οφέλη να περιμένω, ποια εργαλεία θα βοηθήσουν στην επιτυχή υλοποίηση;

Περιγραφή σεμιναρίου

Πολυ-καναλικό μάρκετινγκ και εμπειρία πελάτη: μια πρωτοποριακή εκπαίδευση στη διαχείριση πολλαπλών καναλιών και εμπειρίας πελάτη, από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

  • Το πολυ-καναλικό μάρκετινγκ και η εμπειρία πελάτη ως στρατηγική και εταιρική κουλτούρα
  • Σχεδιασμός και μέτρηση εμπειρίας πελάτη
  • Στρατηγική τμηματοποίησης (personas)
  • Οικοδόμηση εμπιστοσύνης (on & off-line)
  • Καταγραφή ταξιδιού πελάτη (Customer Journey mapping) και design thinking
  • Μίγμα καναλιών: ρόλοι, διαχείριση, ολοκλήρωση
  • Διαχείριση δεδομένων: ανάγκες, υποδομές, τεχνολογίες, ανάλυση και αξιοποίηση
  • Ανασχεδιασμός λειτουργιών και οργανωτική προσαρμογή

 

Πληροφορίες συμμετοχής

Εκπτωτική πολιτική
Παρέχεται έκπτωση 10% στους απόφοιτους του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και 15% για τρεις και πλέον εταιρικές συμμετοχές.
Το πρόγραμμα μπορεί να ενταχθεί στην επιδότηση ΛΑΕΚ 0,24%
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων
σε κάθε σειρά:25 άτομα

Κόστος Συμμετοχής

850€
(Ισχύει εκπτ. πολιτική)

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.