Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Certificate in Sports Marketing

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
IST College ΚΔΒΜ2
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Σε ποιους απευθύνεται

Τα τμήματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας των αθλητικών σωματείων. Εταιρίες που ασχολούνται με το αθλητικό μάρκετινγκ και την επικοινωνία. Αθλητικοί δημοσιογράφοι, παίχτες του αθλήματος, προπονητές του εκάστοτε αθλήματος, διοικητές και αρμόδιοι του εκάστοτε σωματείου. Το σεμινάριο επίσης μπορεί να βοηθήσει όλους όσους ασχολούνται με την έντυπη και ηλεκτρονική δημοσιογραφία, αθλητικές τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές. Επίσης αφορά όλες τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να διαφημίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσω των αθλητικών οργανώσεων και εκδηλώσεων.

Σκοπός

Το σεμινάριο Αθλητικό μάρκετινγκ έχει σκοπό να βοηθήσει όλων των τύπων και αγωνισμάτων αθλητικών σωματείων προκειμένου να προσελκύσουν το κοινό τους στον σχετικό αγωνιστικό χώρο, να αυξήσουν το συνδρομητικό τους κοινό, να ισχυροποιήσουν το μήνυμά τους σε σχέση με τον ανταγωνισμό, και γενικότερα να επικοινωνήσουν στο ευρύ κοινό το όραμα και την αποστολή τους.

Εμπεριέχει αρχές επικοινωνίας, διαχείριση δελτίων τύπου, της συνέντευξης, και αναφέρεται σε όλους τους αθλητικούς παράγοντες, από τους προπονητές και τους παίχτες μέχρι και τους αθλητικούς δημοσιογράφους.

Το σεμινάριο βρίσκει εφαρμογές σε όλα τα στάδια του αθλητικού προϊόντος, από την διεκδίκηση διοργάνωσης αγώνων, την δημιουργία ομάδων, τον πρωταθλητισμό και τα ερασιτεχνικά σωματεία.

Περιγραφή σεμιναρίου

 1η ΕΝΟΤΗΤΑ

  • Η αθλητική βιομηχανία και τα μέσα ενημέρωσης
  • Μίγμα αθλητικού μάρκετινγκ
  • Σχέδιο αθλητικού μάρκετινγκ
  • Μάρκετινγκ ενέδρας
  • Διεκδίκηση διοργάνωσης αγώνων
  • Διαδικασία παραγωγής αθλητικών αγώνων
  • Διεξαγωγή αθλητικών αγώνων
  • Αθλητικές χορηγίες
  • Κατηγορίες χορηγιών
  • Στρατηγική χορηγιών

2η ΕΝΟΤΗΤΑ

  • Συμβολή Χορηγιών
  • Έρευνα αγοράς
  • Τμηματοποίηση της αθλητικής αγοράς
  • Ο ρόλος του αθλητικού μάνατζερ
  • Οι επιδεξιότητες του καλού μάνατζερ
  • Ο θεσμός της χορηγίας
  • Τι είναι επιχειρησιακή χορηγία
  • Πώς αναπτύχθηκε ο θεσμός της χορηγίας
  • Η αρχή της συμφωνίας της χορηγίας
  • Ανάπτυξη επιτυχημένης πρότασης χορηγίας

Πληροφορίες συμμετοχής

Το Diploma είναι πιστοποιημένο από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/κης με το Σήμα Ποιότητας Εκπαίδευσης QUALITY TRAINING LABEL Επιπέδου ADVANCE.

Το σεμινάριο παρέχεται με τις ακόλουθες μορφές :

  • Προγραμματισμένο τμήμα
  • E-learning
  • Ενδοεπιχειρησιακό
  • Tailor Made για εταιρείες

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.