Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Διοίκηση & Διαχείριση Δικτύου Πωλήσεων

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
PRIMUS Business & IT Training
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Άρης Αγγελόπουλος: Πτυχιούχος Ανώτατης Σχολής Οικονομικών & Εμπορικών Επιστημών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Master σε Marketing από το πανεπιστήμιο Newcastle upon Tune της Αγγλίας. Σύμβουλος Διοίκησης και Εμπορικής Ανάπτυξης εταιριών σε θέματα Marketing και Πωλήσεων καθώς επίσης υλοποίηση προγραμμάτων πρόσληψης, εκπαίδευσης και κατεύθυνσης της δράσεως των προσώπων και των δραστηριοτήτων των επιχειρήσεων

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ό­λα τα στε­λέ­χη που έ­χουν ευ­θύ­νη για πω­λη­τές, πε­λά­τες, πε­ριοχές: Ε­μπο­ρι­κές διευ­θύν­σεις, προ­ϊ­στα­μέ­νους πε­ριο­χών, ε­πι­θε­ω­ρη­τές πω­λή­σεων και έ­μπει­ρους πω­λη­τές.

Σκοπός

Σκο­πός του σε­μι­να­ρί­ου εί­ναι να μυ­ή­σει, να ευαι­σθη­το­ποι­ή­σει και να κα­θο­δη­γή­σει τους συμ­με­τέ­χο­ντες στις σύγ­χρο­νες με­θό­δους και διαδι­κα­σί­ες στο δί­κτυο πω­λή­σε­ων. Οι ει­ση­γή­σεις ξε­δι­πλώ­νουν τις σύγ­χρο­νες με­θό­δους για έ­να πα­ρα­γω­γι­κό και κερ­δο­φό­ρο δί­κτυο.

Περιγραφή σεμιναρίου

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

• Χαρ­το­γρά­φη­ση πω­λη­σεια­κού πε­ρι­βάλ­λο­ντος (πε­λα­τών, πε­ριο­χών, προ­ϊ­ό­ντων)
• Ποικιλίες Προϊόντων
• Τιμές
• Προσφορές
• Τοποθεσία Έδρας & Έλεγχος ενός πλήθους καταναλωτών
• Εξειδικευμένο προσωπικό για την αποτελεσματική παρουσίαση των προϊόντων
• Αποτελεσματικότητα
• Κα­τά­τα­ξη πε­λα­τών –πε­ριο­χών με την μέ­θο­δο “CROSS” για καλ­ύ­τε­ρη στο­χο­ποί­η­ση και κερ­δοφο­ρί­α
-Απαραίτητα στοιχεία για τη δημιουργία καρτέλας πελάτη
• Επωνυμία-Χαρακτηριστικό-Δ/νση–Τηλ.-ΑΦΜ – Επάγγελμα -Υπεύθυνος – Είδος Επιχείρησης
• Ποιος είναι ο εκτιμώμενος τζίρος ( μέγεθος ) της επιχείρησης / αριθμός εργαζομένων;
• Ποια ανταγωνιστικά προγράμματα δουλεύει ;
• Ποια είναι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της επιχείρησης ;
• Ποια τα χαρακτηριστικά των πελατών της ;
• Με ποια προγράμματα εξυπηρετεί κάθε μια κατηγορία πελατών ;
• Στό­χοι και στο­χο­ποί­η­ση: ο­ριο­θέ­τη­ση & μέ­τρη­ση πο­σο­τι­κών, ποιο­τι­κών στό­χων (μέ­θο­δοι & δια­δι­κα­σί­ες)
• Α­ξιο­λό­γη­ση και βαθ­μο­λό­γη­ση (με συ­γκε­κρι­μέ­να α­πο­τε­λέ­σμα­τα!) των α­ντα­γω­νι­στι­κών. Κα­θο­δή­γη­ση του δι­κτύ­ου για την α­ντιμε­τώ­πι­σή τους
• Η ε­νερ­γο­ποί­η­ση και η πα­ρα­κο­λού­θη­ση του δι­κτύ­ου (κα­θο­δή­γη­ση, κι­νη­το­ποί­η­ση, ψυ­χο­λο­γί­α)
• Τα κί­νη­τρα, οι α­μοι­βές, το Sales Coaching: τα ε­ρω­τη­μα­τι­κά, οι δια­δι­κα­σί­ες, τα α­πο­τε­λέ­σμα­τα
• Οι μέ­θο­δοι προ­βλέ­ψε­ων και τα ση­με­ρι­νά δε­δο­μέ­να της ε­ται­ρί­ας και της α­γο­ράς.
• Πό­τε, πως και για­τί χρη­σι­μο­ποιεί­ται η κά­θε μέ­θο­δος
• Δεί­κτες α­πό­δο­σης: πε­λα­τών, πω­λη­τών, πε­ριο­χών για πα­ρα­γω­γι­κό­τερες και πιο κερ­δο­φό­ρες πω­λή­σεις
• Πί­να­κες συ­γκρί­σε­ων Στό­χων - Α­πο­τε­λε­σμά­των - Απο­κλί­σε­ων, που δεί­χνουν α­νά­γλυ­φα την ει­κό­να του δι­κτύ­ου

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.