Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

CRM – Power Workshop

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
PRIMUS Business & IT Training
Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

Γιώργος Σταθερόπουλος

Σε ποιους απευθύνεται

Σε Ιδιοκτήτες Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, σε Διοίκηση & Στελέχη όλων των τμημάτων μιας Επιχείρησης ή ενός Οργανισμού, Ελεύθερους επαγγελματίες, Συμβούλους επιχειρήσεων, Διοίκηση και Στελέχη Call Center.

Σκοπός

- Το σεμινάριο είναι δομημένο έτσι ώστε να συμμετέχετε ενεργά σε πραγματικές εφαρμογές από την αρχή του σεμιναρίου
- Αποτελείτε μέλος ομάδας που επεξεργάζεται την ανάπτυξη Στρατηγικής και Τακτικών μεθόδων επίλυσης προβλημάτων εφαρμογής Διαχείρισης Πελατιακών Σχέσεων CRM (Customer Relationship Management), με σκοπό την αύξηση των Πωλήσεων και τη μεγιστοποίηση της αξίας του Πελάτη.
- Παρουσιάζονται όλα τα εργαλεία που σε συνδυασμό με το θεωρητικό υπόβαθρο πολλαπλασιάζουν την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης ή του οργανισμού.

Περιγραφή σεμιναρίου

1. Marketing Management. Επιλεκτική ανάλυση εννοιών.
- Φιλοσοφία – Στρατηγική - Στόχοι
- Η πώληση
- Κοινωνικό Μάρκετινγκ
- Credit (φερεγγυότητα).

2. Customer Relationship Management (CRM)
- CRM Μεθοδολογική Προσέγγιση
- Διαδικασίες Συστήματος Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM)
- Ορισμός του CRM
- Τεχνολογικές Κατευθύνσεις CRM
- Υποσχέσεις του CRM και Πραγματικότητα
- Προσέλκυση Νέων Πελατών
- Διατήρηση Υφιστάμενων Πελατών
- Ανάπτυξη Υφιστάμενων Πελατών
- Σημαντικοί συντελεστές κινδύνου CRM

3. Η Φιλοσοφία ανάπτυξης του CRM στον οργανισμό
- Πελατοκεντρική Εταιρεία
- Στόχος:«Πως θα αποκομίσουμε οικονομικά οφέλη από την καλύτερη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων;» - Revenue Model
- Προβολή των πρωτοβουλιών CRM μέσω των τρόπων μέτρησης της προστιθέμενης χρηματοοικονομικής αξίας τους.
- Δημιουργία ενός οργανισμού δυναμικής εκμάθησης που επιταχύνει την ανάπτυξη προστιθέμενης χρηματοοικονομικής αξίας από το CRM
- Η Διαχείριση Πελατών Χθες - Σήμερα
- Πρακτικές για αποτελεσματική μείωση της απώλειας Πελατών
- Βήματα αφοσίωσης και διατήρησης πελατών (customer loyalty)

4. Πελατοκεντρική οργάνωση
- Διεξαγωγή ερευνών και ανάλυσης της αγοράς
- ΑΣΚΗΣΗ 1 : Οργάνωση Συνεντεύξεων με Πελάτες – Πρακτική εφαρμογή του CRM για την υποστήριξη του Revenue Model
- Έγκαιρη πρόβλεψη της απώλειας πελατών
- Σχέσεις επιχείρησης προς επιχείρηση (Β2Β
- Σχέσεις επιχείρησης προς καταναλωτή (B2C).   
- Πώς να διατηρήσετε ή να ξανακερδίσετε τους πελάτες σας
- Call Center
- ΑΣΚΗΣΗ 2 : Διατήρηση των καλών πελατών ή επανάκτηση απολεσθέντων πελατών – Άμεσα αποτελέσματα
- Βήματα διατήρησης των καλών πελατών επανάκτησης απολεσθέντων πελατών
- Πρόγραμμα καταναλωτικής αφοσίωσης (customer loyalty program) και συστήματα CRM

5. CRM Από τη Θεωρία στην πράξη
- Παραδείγματα
- Πώς μπορεί μια μικρή επιχείρηση να χρησιμοποιήσει το CRM
- Το CRM και η αξία μιας βάσης δεδομένων
- Το CRM και το e-CRM
- CRM σε συνδυασμό με την Διοίκηση Πωλήσεων

6. Το CRM και στρατηγική της επιχείρησης σε συνδυασμό με την τεχνολογία
- ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ CRM
- Η επίδραση του CRM στη διοίκηση της εταιρίας
- Το CRM από την οπτική των υπευθύνων σχεδιασμού των προγραμμάτων CRM
- Η επιρροή ενός CRM προγράμματος στο χρήστη
- Οργανισμός: Σχεδιασμός και εφαρμογή ενός CRM προγράμματος
- Η συνεχής εκπαίδευση των χρηστών
- Ο ανταγωνισμός της αγοράς και η δυνατότητα να αγωνίζεσαι βάση πελατιακών σχέσεων

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.