Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Influencer Marketing

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
IST College ΚΔΒΜ2
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Ο Γιώργος Κουράκος, είναι ιδρυτής της Startup εταιρίας KMS Productions που ασχολείται με κάθε τομέα της Ψηφιακής Διασκέδασης και Τεχνολογίας. Ως κάτοχος προπτυχιακών σπουδών στο τομέα της Πληροφορικής και αντίστοιχα μεταπτυχιακών στο τομέα Διοίκησης Επιχειρήσεων, χρησιμοποιεί τις γνώσεις του αλλά και την εμπειρία του στην δημιουργία μίας ενωμένης κοινότητας που δεν θα έχει εθνικά όρια. Στόχος του είναι η ενημέρωση, εκπαίδευση αλλά και σωστή - εποικοδομητική ψυχαγωγία χρησιμοποιώντας τα τελευταία μέσα της Τεχνολογίας.

Guest Influencers
Αποστόλης Μιχαηλίδης
Ντίνος Σιαχάμης
Οάννα Πόπα

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα για το Influencer Marketing καθώς και το πώς μέσω του σωστού Personal Brading να βρουν συνεργασίες αλλά και να επεκτείνουν το δίκτυο τους.
Απευθύνεται ακόμα, σε όσους θέλουν άμεσα και αποτελεσματικά να αυξήσουν το κοινό που τους ακολουθεί αλλά και να αξιοποιήσουν το αποτέλεσμα για το μέγιστο δυνατό κέρδος.
Μέσω του σεμιναρίου, κάθε στέλεχος στο τομέα του Marketing/Public Relations και όχι μόνο, έχει την δυνατότητα να ενημερωθεί για τη νέα “τάση” διαφήμισης μέσω των πλατφορμών Instagram και YouTube.

Σκοπός

Ο βασικός στόχος του σεμιναρίου είναι να ενημερώσει τις νέες τάσεις του Marketing, οι οποίες αποδίδουν πολύ πιο αποτελεσματικά αλλά και στοχευμένα σε σχέση με τις πιο παραδοσιακές. Ουσιαστικά μέσω την χρήση των Influencers οι επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να επενδύσουν αρκετά λιγότερα Budget έχοντας πιο πετυχημένα αποτελέσματα με σωστά αναλογικά Conversions.

Ακόμη, βασικός στόχος του σεμιναρίου είναι και η τοποθέτηση του ανθρώπινου παράγοντα ως κάτι το σημαντικό για το τρόπο προσέγγισης συνεργατών και πιθανών χορηγών. Μέσω του σεμιναρίου ο συμμετέχων έχει την δυνατότητα να μάθει πώς να προσεγγίζει σωστά άλλες εταιρείες, να αντιπροσωπεύει τον εαυτό του αλλά και ουσιαστικά να προβάλει αξιόλογα τα νούμερα του και την γενικότερη εικόνα του.

Τέλος, το σεμινάριο έχει ακόμη ως στόχο μέσω βιωματικής συζήτησης- συνέντευξης να πάρει ζωντανά παραδείγματα Influencers, δείχνοντας την ήδη αποτελεσματική τους πορεία.

Περιγραφή σεμιναρίου

● Social Platfroms : Ανάλυση και Τρόποι Αξιοποίησης για σωστό Influencer Marketing
● Σωστοί μέθοδοι παραγωγής Content
● Step by Step, στο πώς να γράψεις ένα Email
● Συμβουλές για καλύτερη προσέγγιση Χορηγών αλλά και αύξηση πελατολογίου συνεργατών
● Το κινητό ως το εργαλείο για να βγάλεις κέρδος και να επεκτείνεις το δίκτυο συνεργατών σου
● Συζήτηση - Συνέντευξη σε ήδη γνωστούς Influencers
• Χρησιμοποιώντας τις βασικές social πλατφόρμες: FB, Instagram, Youtube: Pros & Cons
• Personal Vs Business Profiles στο Instagram
• Γιατί δεν αρκεί μόνο η Social Media παρουσία;
• Είναι μόνο το video αρκετό;
• Τι είναι οι Microinfluencers & γιατί τελευταία μιλάνε όλοι γι αυτούς;
• Πώς κερδίζουμε νέους followers στο Instagram; Οι συνήθεις τακτικές & σχόλια πάνω σε αυτές
• Γιατί το να αγοράσεις Instagram Followers δεν έχει (πια) κανένα νόημα;
• Είναι το «τέλειο» Instagram feed η λύση για την αύξηση των Followers;

Πληροφορίες συμμετοχής

 Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ 0,24%.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.