Εισηγητής
Ο Ιωάννης Δρίβας είναι Ερευνητής Υποψήφιος Διδάκτορας στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, στο Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης. Βασικός ερευνητικός προσανατολισμός του εισηγητή είναι η σύσταση ψηφιακών στρατηγικών μεθόδων προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών διαθέτουν οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις στηριζόμενες σε υπολογιστικά πληροφοριακά συστήματα. Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών (M.Phil) στην Επιστήμη των Συστημάτων Πληροφόρησης από το Τμήμα Computer Science & Information Technology του Linnaeus University, της Σουηδίας. Η παρούσα ερευνητική και ακαδημαϊκή του δραστηριότητα σχετίζεται με τον κλάδο του Web Mining & Analytics καθώς και την Προγνωστική Μοντελοποίηση, απότοκο της οποίας είναι η δημοσίευση αρκετών μελετών σε επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια.
Σε ποιους απευθύνεται
To σεμινάριο απευθύνεται σε Digital Marketers που στοχεύουν στην δημιουργία συνεκτικών στρατηγικών προσέλευσης κοινού στις ιστοσελίδες που διαθέτουν με σκοπό την συνεχή αύξηση τόσο των επισκέψεων όσο και του χρόνου παραμονής τους σε αυτές. Παράλληλα, απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, αρμόδια για την δόμηση ή την βελτίωση της Digital Marketing στρατηγικής που εφαρμόζουν προς το κοινό που απευθύνονται.