Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Διεπιχειρησιακό Σεμινάριο στο “Εξαγωγικό & Διεθνές Marketing” με τον Γιώργο Αυλωνίτη

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Excellence & Lean Management Consultants
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Προσκεκλημένος ομιλητής είναι ο κ. Γιώργος Αυλωνίτης, Ομότιμος Καθηγητή Marketing Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Επισκέπτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Srathclyde, Ηνωμένο Βασίλειο και πρόεδρος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, ο οποίος είναι Ακαδημαϊκός – Επιστημονικός Σύμβουλος του τομέα Στρατηγικής, Marketing και Οργάνωσης Πωλήσεων της Excellence & Lean Management Consultants

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε Επιχειρηματίες και Στελέχη Επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται ή επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν σε διεθνείς αγορές.

Σκοπός

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη, συστηματική και επιστημονική προσέγγιση σχετικά με τις πλέον αποτελεσματικές στρατηγικές και τακτικές Μάρκετινγκ για την διείσδυση της επιχείρησης στις διεθνείς αγορές.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να προβληματιστούν και να αντλήσουν ιδέες και «βέλτιστες πρακτικές» που μπορούν να συμβάλλουν στην διαμόρφωση αποτελεσματικών στρατηγικών και τακτικές Μάρκετινγκ για την διείσδυση της επιχείρησης στις διεθνείς αγορές.

Περιγραφή σεμιναρίου

Σε μία εποχή παγκοσμιοποίησης της γνώσης, της τεχνολογίας, της παραγωγής, των καταναλωτικών προτύπων και των αγορών, η σημερινή δυναμική επιχείρηση έχει να αντιμετωπίσει ένα παγκοσμιοποιημένο ανταγωνισμό. Θα πρέπει λοιπόν να διαμορφώσει τις κατάλληλες στρατηγικές προσαρμογής, επιβίωσης ή δυναμικής ανάπτυξης σ’ ένα εξαιρετικά πολύπλοκο και ταχύτατα μετεξελισσόμενο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον.

Το θέμα της διεθνοποίησης είναι ιδιαίτερα επίκαιρο για τη χώρα μας η οποία διακρίνεται για την έλλειψη εξωστρέφειας.

Αναλυτική Θεματολογία

Λήψη Απόφασης Διεθνοποίησης της Επιχείρησης
Κίνητρα διεθνοποίησης της δράσης των επιχειρήσεων
Εμπόδια και κίνδυνοι διεθνοποίησης

Έρευνα Τμηματοποίησης και Στόχευσης Διεθνών Αγορών
Αναγκαίες για τη διεθνή δραστηριοποίηση της επιχείρησης πληροφορίες
Πηγές πληροφόρησης για τις διεθνείς αγορές
Κριτήρια τμηματοποίησης διεθνών αγορών
Επιλογή διεθνών αγορών για διείσδυση

Ανάλυση Εναλλακτικών Επιλογών Διείσδυσης στις Διεθνείς Αγορές
Εξαγωγές
Εκχώρηση άδειας (Licensing)
Δικαιόχρηση (Franchising)
Κοινή επιχείρηση (Joint Venture)
Θυγατρική επιχείρηση στις διεθνείς αγορές

Στρατηγική Προϊόντος για Διεθνείς Αγορές
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της τυποποίησης του προϊόντος
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσαρμογής του προϊόντος
Διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων για διεθνείς αγορές

Ανάλυση Διαδικασιών Καθορισμού Τιμολογιακής Πολιτικής για Διεθνείς Αγορές
Παράγοντες επηρεασμού του καθορισμού τιμών στις διεθνείς αγορές
Μέθοδοι τιμολόγησης για διεθνείς αγορές
Όροι πληρωμών και μέθοδοι πληρωμής στις διεθνείς αγορές

Στρατηγικές Δικτύων Διανομής & Logistics στις Διεθνείς Αγορές
Εναλλακτικές μορφές καναλιών διανομής στις διεθνείς αγορές
Κριτήρια επιλογής μελών καναλιών διανομής
Διαδικασίες διευθέτησης αποστολής και πληρωμής παραγγελίας στις διεθνείς αγορές

Στρατηγικές Προβολής & Επικοινωνίας για Διεθνείς Αγορές
Παράγοντες που επηρεάζουν το μίγμα επικοινωνίας στις διεθνείς αγορές
Διαδικασίες σχεδιασμού διεθνούς διαφημιστικής εκστρατείας
Τυποποίηση ή προσαρμογή της διαφημιστικής εκστρατείας
Εργαλεία επικοινωνίας στις διεθνείς αγορές
Διαδίκτυο και εξαγωγές

Οργάνωση, Προγραμματισμός και Έλεγχος Δραστηριοτήτων Μάρκετινγκ στις Διεθνείς Αγορές
Οργανωτικές δομές για διεθνείς αγορές
Σχεδιασμός Μάρκετινγκ για διεθνείς αγορές
ΚΡΙ’s για διεθνείς αγορές

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια: 8 ώρες
Χρόνος Διεξαγωγής: 19/11 17:00-21:00 & 21/11 17:00-21:00

Κόστος Συμμετοχής

300€ + ΦΠΑ.
Για συμμετοχές άνω των δύο (2) ατόμων παρέχεται έκπτωση 10% στη δεύτερη συμμετοχή. 

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.