Κατηγορία:
Τουρισμός / Μαγειρική, Τουρισμός

Diploma in Food and Beverage Management

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
IST College ΚΔΒΜ2
ΑΘΗΝΑ
28/02/2020
100 ώρες

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Αθανασίου Κωνσταντίνος / Executive Chef HILTON
Ανδρικόπουλος Βασίλειος / F&B Manager ABATON ISLAND RESORT & SPA
Τσιοτίνης Άλεξ / CHEF
Καλαμαρά Νέλλη / Food Editor στο Madame Figaro
Κανέλλος Βασίλειος / F&B Manager
Λυκόπουλος Γιώργος / Ιδιοκτήτης της Chateau des services
Θεοδωράκης Κωνσταντίνος / Βασικός Εισηγητής Diploma
Λουκία Σαματά / Digital Marketing in F&B

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Στις επιχειρήσεις φιλοξενίας και εστίασης και ψυχαγωγίας – Bar , τους εργαζόμενους τους αλλά και σε όσους θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με το χώρο της εστίασης και της ψυχαγωγίας -Bar. Με πρακτικές Εφαρμογές και Case Studies οι συμμετέχοντες , με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου , θα μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός δυναμικού κλάδου, όπως αυτός της εστίασης και ψυχαγωγίας –bar .

ΣΚΟΠΟΣ

Το τμήμα του επισιτισμού θεωρείται το πιο κερδοφόρο τμήμα μίας ξενοδοχειακής της επιχείρησης και για αυτόν το λόγο δίδεται μεγάλο βάρος στην οργάνωση της λειτουργίας του. Το Food & Beverage Management είναι ουσιώδες µέρος των δραστηριοτήτων της ξενοδοχειακής Μονάδας. Στο σεμινάριο αναλύεται ο τρόπος τρόπο διοίκησης και λειτουργίας των επισιτιστικών τμημάτων συμπεριλαμβανομένων και των τμημάτων Bar για τα οποία υπάρχει ξεχωριστή ενότητα , όπου εντοπίζονται τα μέσα και οι τρόποι που χρησιμοποιούν σε σχέση με την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητά τους.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

ΜΕΡΟΣ 1 (50 ΩΡΕΣ):

Εισαγωγή στo F & B ( F & B Introduction )

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (FOOD & BEVERAGE MANAGEMENT) :
ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ : Εστιατόρια, Μαγειρεία, Αποθήκες, Μπαρ ,Banquets – αίθουσες εκδηλώσεων.
Οι μορφές των εστιατορικών επιχειρήσεων και η οργάνωσή τους
ΑΡΧΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

Μέθοδοι και τεχνικές οργάνωσης και ελέγχου του τομέα μαζικής παραγωγής και εστίασης
Συστήματα παραγωγής και διάθεσης εδεσμάτων,
Ανάλυση συστημάτων παραγωγής φαγητών
Υγιεινή τροφίμων, εξοπλισμού, προσωπικού,
Τρόποι εξασφάλισης της υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους εργασίας των εστιατορικών επιχειρήσεων
Εφοδιασμός και αποθήκευση των τροφίμων,
Προτυποποίηση συνταγών παραγωγής και σερβιρίσματος ,
Συστήματα διασφάλισης ποιότητας (π.χ. HACCP και ISO)

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΠΑΡ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (hotel’s bar management)
οργάνωση και λειτουργία των Τμημάτων Μπαρ
Ιδιαιτερότητες διοίκησης προσωπικού των τμημάτων Μπαρ
Εξυπηρέτηση πελατών και προώθηση πωλήσεων Μπαρ
οικονομική εκμετάλλευση και διαχείριση του μπαρ με μέσα σύγχρονης τεχνολογίας
ανάλυση των οικονομικών αποτελεσμάτων της λειτουργίας του μπαρ.
Είδη κρασιού και τα ελληνικά και ξένα κρασιά στην ξενοδοχειακή βιομηχανία.

ΜΕΡΟΣ 2 (50 ΩΡΕΣ):
Ανθρώπινοι Πόροι και Ανάπτυξη (Human Resources and Development)
Ιδιαιτερότητες διοίκησης προσωπικού των επισιτιστικών τμημάτων
Προγραμματισμός για το ανθρώπινο δυναμικό
Οργάνωση προσωπικού για μαζική παραγωγή
Αξιολόγηση της επαγγελματικής απόδοσης
Ανάπτυξη προγραμμάτων προώθησης των πωλήσεων

EΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ – LOGISTICS
Εισαγωγή – Βασικές Έννοιες : Τι είναι τα Logistics; – Τα Logistics ως μέρος της εφοδιαστικής αλυσίδας
Διαχείριση και Επεξεργασία Παραγγελιών : Οι τεχνικές λεπτομέρειες, τιμή, η προθεσμία παράδοσης, όροι πληρωμής, φόρων κλπ. ,Έλεγχος της διαθεσιμότητας του υλικού σε απόθεμα – Ροή πληροφοριών -Βασικοί δείκτες της επεξεργασίας των παραγγελιών – Μεθοδολογίες παραγγελιοληψίας. Συστήματα Διαχείρισης Παραγγελιών
Αποθήκευση – Οι λειτουργίες της Αποθήκης : Location System, Γενικά Θέματα και Κριτήρια Σχεδιασμού Υπολογισμός ύψους αποθήκης, Επιλογή Αποθηκευτικού συστήματος ,Υπολογισμός αποθηκευτικού module ,Σχεδιασμός ροής των υλικών ,Πλέγμα διαδρόμων ,Μηχανολογικός εξοπλισμός , Εξοπλισμός αποθήκης, Αποθηκευτικά συστήματα, Διαχείριση Αποθήκης, Αξιοποίηση και Προσβασιμότητα, Δραστηριότητες (παραλαβής, αποθήκευσης, συλλογής και προετοιμασίας παραγγελιών)
Διαχείριση αποθεμάτων (Inventory Control) : Διατήρηση Αποθεμάτων – Καταγραφή και Προγραμματισμός Απαιτήσεων – Ταξινόμηση ABC Analysis – Διαχείριση επιστροφών- Διαδικασία Απογραφών -Φυσικός Έλεγχος και απογραφές.

Μάρκετινγκ Επισιτιστικών τμημάτων (F & B Marketing)
Ποιότητα Υπηρεσιών
Εξυπηρέτηση Πελατών
F&B μάρκετινγκ : ανάλυση του ανταγωνισμού, μελέτη σκοπιμότητας, έρευνα αγοράς, κατάρτιση σχεδίου μάρκετινγκ.

Μάνατζμεντ Επισιτιστικών Υπηρεσιών (F& B Management)
Food and Beverage Manager
Διοίκηση Λειτουργιών F & B (Operations Management)
Στρατηγική στον Τουρισμό και στην Φιλοξενία (Strategic Management in the Tourism Industry)
Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (Human Resources Management)
Χρηματοοικονομική Διοίκηση (Financial Management)
Διοίκηση Πωλήσεων (Sales Management)

O κύριος Λυκόπουλος ο οποίος είναι και ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Chateau des services θα βρίσκεται στον χώρο μας με σκοπό να μας μυήσει στον πολύ ιδιαίτερο και λαμπερό κόσμο του επίσημου δείπνου.Συγκεκριμένα θα παρουσιάσει τα εξής :

  • Εισαγωγή στο επίσημο δείπνο
  • Το στρώσιμο του τραπεζιού
  • Πως κάθονται οι καλεσμένοι
  • Το μενού
  • Η διαδικασία του σέρβις
  • Ιδιαιτερότητες που μπορούν να συμβούν
  • Η αποχώρηση

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Το Diploma είναι πιστοποιημένο από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/κης με το Σήμα Ποιότητας Εκπαίδευσης QUALITY TRAINING LABEL Επιπέδου ADVANCE με κωδικό QTL-CERT-008-029

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας