Κατηγορία:
Εκπαίδευση, Ειδική Αγωγή

Μαθησιακές Δυσκολίες: Τι είναι & πότε πρέπει να ανησυχήσουμε; (Θεσσαλονίκη)

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Κέντρο Πρόληψης & Συμβουλευτικής
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
20/04/2019
17:00 - 21:00

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Η Ειρήνη Ν. Ρέρα σπούδασε Ψυχολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης το 2007. Το 2010 συνέχισε τις μεταπτυχιακές σπουδές της στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Τορίνο, στο πεδίο της Σχολικής Ψυχολογίας, και πρόσφατα ολοκλήρωσε το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών της Ιατρικής Σχολής Α.Π.Θ. στον τομέα της Παιδοψυχοπαθολογίας. Έχει ειδίκευση στην Αθλητική Ψυχολογία (Diploma in Sport Psychology for Peak Performance, Ashworth College, USA) και εργάζεται σταΤμήματα Υποδομής και Ανάπτυξης της ΠΑΕ ΠΑΟΚ από το 2013, όπου ασχολείται με την ψυχολογική υποστήριξη των αθλητών με σκοπό τη μεγιστοποίηση της απόδοσής τους. Επίσης πραγματοποιεί συνεδρίες με παιδιά και εφήβους αθλητές αλλά και γονείς για θέματα που άπτονται του αθλητισμού αλλά και της ψυχολογίας γενικότερα. Η κα. Ρέρα συνεργάζεται με Συλλόγους Γονέων διαφόρων σχολείων, Ακαδημίες Ποδοσφαίρου και άλλους φορείς, παραδίδοντας σεμινάρια- διαλέξεις γύρω από θέματα ψυχολογίας που απασχολούν τους γονείς αλλά και τα παιδιά. Πιστεύει ότι η εξερεύνηση και η ενίσχυση των θετικών χαρακτηριστικών κάθε ατόμου αποτελεί το κλειδί για την επίτευξης της κορυφαίας αθλητικής επίδοσης, την πρόληψη και αντιμετώπιση ψυχικών ασθενειών, αλλά και την κατάκτηση της ατομικής ευτυχίας.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς,γονείς, λογοθεραπευτές,εργοθεραπευτές,ειδικούς ψυχικής υγείας, φοιτητές.

ΣΚΟΠΟΣ

Βασικός στόχος του σεμιναρίου είναι η καλή πληροφόρηση για όλο το φάσμα των μαθησιακών δυσκολιών και η εκμάθηση ουσιαστικών κατευθύνσεων για την κατάλληλη διαχείρισή τους, μέσω εξικευμένης προσέγγισης που διαφέρει για κάθε παιδί, το οποίο είναι μοναδικό.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Ένα από τα πιο συχνά θέματα που απασχολούν τους γονείς σήμερα είναι η σχολική τους απόδοση.Το ότι δίνουμε πολλές φορές έμφαση στους βαθμούς παρά στην ουσιαστική μάθηση ενός παιδιού αλλά και η άκαμπτη μορφή του εκπαιδευτικού μας συστήματος, συμβάλλουν στην αύξηση των μαθησιακών δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι μαθητές.
Πότε λοιπόν αυτές οφείλονται σε εξωγενείς παράγοντες και πότε αποτελούν ένα εγγενές χαρακτηριστικό που επιδεινώνεται από το περιβάλλον;
Τι πρέπει να κάνουμε και πού μπορούμε να απευθυνθούμε για αποτελεσματική βοήθεια;
Πότε μια διάγνωση αποτελεί παγίδα και όχι τροχοπέδη για την ανάπτυξη ενός παιδιού-μαθητη;

Θεματικές ενότητες
Α' ΜΕΡΟΣ
-Ιστορική αναδρομή των μαθησιακών δυσκολιών.
-Βασικές κατηγορίες μαθησιακών δυσκολιών στα σύγχρονα ταξινομικά συστήματα.
-Τρόποι διάγνωσης/ κλίμακες αξιολόγησης των μαθησιακών δυσκολιών.
Β' ΜΕΡΟΣ
-Επίδραση των προσδοκιών των γονέων και του περιβάλλοντος.
-Ψυχολογικοί παράγοντες
-Τρόποι ενίσχυσης της αυτοπεποίθησης του μαθητή.
-Ερωτήσεις/ συζήτηση

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Ολιγομελή τμήματα
Βιωματικός χαρακτήρας εισήγησης
Παροχή βεβαίωσης συμμετοχής & υλικού/ σημειώσεων

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

40€
35€ για ανέργους & φοιτητές

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας