Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Digital & Social Media Marketing ΙΙ (Advanced Level)

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
AKTO - Art & Design
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Γεωργία Γιολτζίδου: Η Γεωργία Γιολτζίδου σπούδασε Δημοσιογραφία και ΜΜΕ στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έχει αποκτήσει μεταπτυχιακό από το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ. Η διδακτορική της διατριβή, αφορά το ρόλο των Social Media στην Πολιτική Επικοινωνία. Έχει εργαστεί στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία, στην ΕΡΤ3 και σε πολλά ακόμη ΜΜΕ ενώ είναι εργαστηριακή συνεργάτης του τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας και ερευνήτρια σε ευρωπαϊκά προγράμματα. Από το 2010 διδάσκει Social Media, Επικοινωνία και Δημοσιογραφία.

Ελεονώρα-Ιουλία Μάλαμα: Η Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία σπούδασε Οικονομικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, έχει αποκτήσει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Μάρκετινγκ από το Strathclyde University και της έχει απονεμηθεί Διδακτορικό Δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στο τομέα του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ. Από το 1998 ώς και σήμερα εργάζεται στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση ενώ έχει αναπτύξει και υλοποιήσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων στο τομέα του Digital Marketing σε στελέχη επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες.

Τάσος Μπανιώρας: Ο Τάσος Μπανιώρας σπούδασε Πληροφορική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Έλαβε το Μεταπτυχιακό του Δίπλωμα Ειδίκευσης από το ίδιο ίδρυμα με κατεύθυνση «Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση». Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα ήταν η ανάλυση δεδομένων και τα κοινωνικά δίκτυα. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα ως Digital Marketer με εμπλοκή σε πληθώρα καμπανιών που αφορούν κατά βάση Social Media, Google Ads, e-mail marketing. Στο παρελθόν έχει εργαστεί και ως Σύμβουλος Εκπαίδευσης για σπουδές στο εξωτερικό.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα, επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν να προωθήσουν την εταιρεία τους, σε στελέχη επιχειρήσεων που επιδιώκουν να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα τους, σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν digital skills, σε κάθε εργαζόμενο που στοχεύει στην επιμόρφωση ή σε νέα καριέρα στον τομέα του digital marketing και τέλος σε web designers και σε διαχειριστές ή ιδιοκτήτες ιστοσελίδων & e-shops.

Σκοπός

Στόχος του σεμιναρίου είναι η βελτίωση και διεύρυνση των γνώσεων και ικανοτήτων των εκπαιδευόμενων στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τα κοινωνικά δίκτυα. Συνδυάζει τόσο την ανάλυση αλλά και την εφαρμογή σε καίρια θέματα του ψηφιακού μάρκετινγκ και των εφαρμογών κοινωνικών δικτυών. Το σεμινάριο θα παρουσιάσει καλές πρακτικές από την υιοθέτηση των κοινωνικών δικτυών σε σύγχρονα επιχειρηματικά περιβάλλοντα. Οι συμμετέχοντες θα ασκηθούν πρακτικά σε μαθησιακά σενάρια που θα βασίζονται στη χρήση των κοινωνικών δικτύων.

 

Περιγραφή σεμιναρίου

Διδασκόμενες ενότητες

Online Communication and Social Media II (Advanced Level)
Αρχές επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.
Αξιοποιώντας “διαφορετικά” μέσα (Pinterest, Snapchat, Blogging).
Social Media & Mobile marketing.
Social Media Reporting.
Advanced Facebook Ads.
Σχεδιασμός καμπάνιας.
Διαχείριση κρίσεων στα Social Media.
Best practices και case studies.

Αρχές του Digital Marketing και Digital Content Marketing
Ορθή χρήση του ψηφιακού περιεχομένου στα online κανάλια.
Η σημασία του ύφους στη γραφή.
Είδη και παραδείγματα περιεχομένου.
Δημιουργία περιεχομένου.

Online Video Marketing – Ο έξυπνος τρόπος διαφοροποίησης της επιχείρησης
Το video marketing ως digital content.
Ανάπτυξη video (στόχοι, προϋπολογισμός, χρονοδιάγραμμα, προώθηση κ.α.).
Video marketing για επιχειρήσεις με χαμηλό budget.
Best practices και case studies.

Affiliate Marketing – Άμεση αύξηση των εσόδων σας
Έννοιες και ορολογία.
Επιλογή δικτύου affiliate από τους affiliates.
Δημιουργία καμπάνιας σε affiliate network.
Στρατηγική affiliate marketing.
Στατιστικά.

Δημιουργία Κερδοφόρου E-Shop – Κρίσιμες αποφάσεις πριν τη δημιουργία & μυστικά για την επιτυχία
Ευκαιρίες στο ηλεκτρονικό εμπόριο, παράγοντες και στατιστικά επιτυχίας.
Κατασκευή και λειτουργία του E-Shop.
Τακτικές marketing για την επίτευξη των στόχων.
Χαρακτηριστικά επιτυχημένων E-Shop.
Νομικό Πλαίσιο λειτουργίας E-Shop.
Case Studies

Παρουσίαση και συζήτηση ομαδικών εργασιών.
Ασκήσεις με την ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευομένων, πάνω σε εργαλεία στα οποία εκπαιδεύτηκαν.

Πληροφορίες συμμετοχής

Πληροφορίες:Κα Κατερίνα Κουκουλέτσου (2310221231)

Σημαντική σημείωση: Το πρόγραμμα δύναται να πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο της online παρακολούθησης.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.