Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Digital & Social Media Marketing I

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
AKTO - Art & Design
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Γεωργία Γιολτζίδου: Η Γεωργία Γιολτζίδου σπούδασε Δημοσιογραφία και ΜΜΕ στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έχει αποκτήσει μεταπτυχιακό από το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ. Η διδακτορική της διατριβή, αφορά το ρόλο των Social Media στην Πολιτική Επικοινωνία. Έχει εργαστεί στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία, στην ΕΡΤ3 και σε πολλά ακόμη ΜΜΕ ενώ είναι εργαστηριακή συνεργάτης του τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας και ερευνήτρια σε ευρωπαϊκά προγράμματα. Από το 2010 διδάσκει Social Media, Επικοινωνία και Δημοσιογραφία.

Ελεονώρα-Ιουλία Μάλαμα: Η Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία σπούδασε Οικονομικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, έχει αποκτήσει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Μάρκετινγκ από το Strathclyde University και της έχει απονεμηθεί Διδακτορικό Δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στο τομέα του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ. Από το 1998 ώς και σήμερα εργάζεται στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση ενώ έχει αναπτύξει και υλοποιήσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων στο τομέα του Digital Marketing σε στελέχη επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες.


Τάσος Μπανιώρας: Ο Τάσος Μπανιώρας σπούδασε Πληροφορική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Έλαβε το Μεταπτυχιακό του Δίπλωμα Ειδίκευσης από το ίδιο ίδρυμα με κατεύθυνση «Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση». Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα ήταν η ανάλυση δεδομένων και τα κοινωνικά δίκτυα. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα ως Digital Marketer με εμπλοκή σε πληθώρα καμπανιών που αφορούν κατά βάση Social Media, Google Ads, e-mail marketing. Στο παρελθόν έχει εργαστεί και ως Σύμβουλος Εκπαίδευσης για σπουδές στο εξωτερικό.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα, επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν να προωθήσουν την εταιρεία τους, σε στελέχη επιχειρήσεων που επιδιώκουν να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα τους, σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν digital skills, σε κάθε εργαζόμενο που στοχεύει στην επιμόρφωση ή σε νέα καριέρα στον τομέα του digital marketing και τέλος σε web designers και σε διαχειριστές ή ιδιοκτήτες ιστοσελίδων & e-shops.

Σκοπός

Στόχος του σεμιναρίου είναι η παρουσίαση των βασικών αρχών του διαδικτυακού μάρκετινγκ και η αξιοποίηση των δυνατοτήτων του στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον καθώς και η ανάλυση των αρχών του Social Media μάρκετινγκ. Το σεμινάριο θα αναλύσει τα οφέλη και τις βασικές πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων και θα περιγράψει τους τρόπους αξιοποίησης τους για την αποτελεσματική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Περιγραφή σεμιναρίου

Διδασκόμενες ενότητες

Online Communication and Social Media I
Τα social media ως μέσα επικοινωνίας.
Τα social media ως εργαλεία επικοινωνίας και marketing.
Τα δημοφιλέστερα social media και τα βασικά χαρακτηριστικά τους (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest, YouTube).
Τα περιεχόμενα μιας στρατηγικής Social Media.

Αρχές του Digital Marketing και Digital Content Marketing
Ορθή χρήση του ψηφιακού περιεχομένου στα online κανάλια.
Η σημασία του ύφους στη γραφή.
Είδη και παραδείγματα περιεχομένου.
Δημιουργία περιεχομένου.

Email Marketing – Δημιουργία σύγχρονων email με μορφή ιστοσελίδας & τεχνικές προβολής με e-mail
Έννοιες και στόχοι email marketing.
Σχεδίαση αποτελεσματικής καμπάνιας email.
e-Δελτία Τύπου.
Δημιουργία λίστας email.
Πλαίσιο λειτουργίας του email marketing.

SEO (Search Engine Optimization) – Πρώτη θέση της ιστοσελίδας σας στις Μηχανές Αναζήτησης
Έννοια του SEO.
Η λειτουργία των μηχανών αναζήτησης.
On site βελτιστοποίηση ιστοσελίδων.
Off site βελτιστοποίηση ιστοσελίδων.
Εργαλεία αξιολόγησης της βελτιστοποίησης.

Διαφήμιση στο internet – Διαφήμιση στη Google με Google Adwords
Η διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης.
Διαφήμιση με Google Adwords.
Διαφήμιση στο δίκτυο αναζήτησης (research network).
Διαφήμιση στο δίκτυο εμφάνισης (display network).
Στρατηγική διαφημίσεων.
Εργαλεία Google Adwords.
Google Adwords report.

Πληροφορίες συμμετοχής

Πληροφορίες:Κα Κατερίνα Κουκουλέτσου (2310221231)

Σημαντική σημείωση: Το πρόγραμμα δύναται να πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο της online παρακολούθησης.

 

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.