Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων
Κατηγορίες Σεμιναρίων
Δείτε Επίσης
Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων E-Learning
Κατηγορίες Σεμιναρίων E-Learning
Αρχική Σελίδα Προπτυχιακών
Κατηγορίες Προπτυχιακών
Αρχική Σελίδα Μεταπτυχιακών
Κατηγορίες Μεταπτυχιακών
Αρχική Σελίδα ΙΕΚ
Κατηγορίες ΙΕΚ
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Πωλήσεις
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εισαγωγή στη φιλοσοφία της παροχής υπηρεσιών εξυπηρέτησης στο χώρο του super market
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Συνοπτικό πρόγραμμα Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις παρακάτω ενότητες : 1. Τι είναι το super market 2. Οι 10 κανόνες του καλού υπαλλήλου 3. Καταναλωτική σχέση – αφοσίωση 4. Παράπονα πελατών 5. Τα βασικά για τα προϊόντα 6. Τα καθήκοντα
Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας