Κατηγορία:
Πληροφορική, Social Media & Internet Marketing, Πωλήσεις & Marketing, Digital Marketing

Facebook & Facebook Ads

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
IST College ΚΔΒΜ2
ΑΘΗΝΑ
01/04/2019
8 ώρες

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Χατζηιωάννου Γιώργος
Εισηγητής Digital Marketing, πιστοποιημένος σε Google Analytics, Google AdWords Professional καθώς και Ρrofessional Internet Marketer από Web Ceo University. Με πολυετή εργασιακή εμπειρία στον προγραμματισμό ιστοσελίδων και σχεδιασμό online στρατηγικής για την προώθηση μεγάλων και μικρομεσαίων εταιριών.

Σειραγάκη Κλειώ
Εισηγήτρια Social Media Marketing & Digital Marketing Manager στην Digitale. Mε εξειδίκευση στις B2B εταιρίες βοηθάει τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και να προσελκύσουν το κατάλληλο κοινό μέσω διαδικτύου. Διαθέτει BA in Communication & Advertising, & MSc in Marketing with New Media (Digital) και είναι πιστοποιημένη Google Partner και Facebook Advertiser. Δραστηριοποιείται ως Social Media Strategist για εταιρίες σε Ελλάδα και εξωτερικό από το 2010.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιώτες, ελεύθερους επαγγελματίες, διαφημιστές, μικρομεσαίες επιχειρήσεις αλλά και το τμήμα μάρκετινγκ και πωλήσεων μεγαλυτέρων εταιριών, που θέλουν να γνωρίσουν ολοκληρωμένα το Facebook και να δημιουργήσουν μια ενημερωμένη, επαγγελματική και ανταγωνιστική παρουσία εκμεταλλευόμενοι τις μεγάλες δυνατότητες και λειτουργίες του.

ΣΚΟΠΟΣ

Το Σεμινάριο θα σας παρουσιάσει σε βάθος την δημοφιλέστερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebook και θα σας βοηθήσει να χρησιμοποιείτε τις δυνατότητες της σε πλήρη έκταση για την αποτελεσματικότερη προβολή σας, αλλά και της επιχείρησής σας.
Θα μπορέσετε να δείτε και να εξασκηθείτε πρακτικά σε πραγματικούς λογαριασμούς του IST χρησιμοποιώντας όλα τα εργαλεία του Facebook, και να έχετε όχι μόνο μια επαγγελματική παρουσία αλλά για την αποτελεσματική προσέλκυση νέων πελατών καθώς και την προώθηση των επιχειρηματικών σας στόχων μέσω της διαφήμισης σας στο Facebook.
Το πρόγραμμα ανανεώνεται συνεχώς και περιλαμβάνει όλες τις αλλαγές και τα νέα εργαλεία που εφαρμόζει το Facebook.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Συνοπτικό Πρόγραμμα
• Οι δυνατότητες που προσφέρει το Facebook στις επιχειρήσεις
• Δημιουργία ομάδας, σελίδας (ρυθμίσεις, διαχείριση, δυνατότητες, τρόποι και εργαλεία δημοσίευσης), σελίδας εκδήλωσης
• Στρατηγική περιεχομένου (η σημασία του content marketing στα social media, δημιουργία στρατηγικής περιεχομένου, είδη και παραδείγματα, μυστικά για επιτυχημένες δημοσιεύσεις)
• Διαγωνισμοί: τύποι διαγωνισμών, παραδείγματα, εργαλεία, σχεδιασμός
• Community management: συμβουλές διαχείρισης σελίδας και κοινότητας, τα συχνότερα λάθη, η πολιτική του Facebook, διαχείριση κρίσης
• Γνωριμία - Όφελος Facebook διαφήμισης - Βασικά KPIs – Facebook Page - Αρχικό Set Up λογαριασμού διαφημίσεων Facebook
• Δομή καμπάνιας Facebook - Ανάλυση δομής: Καμπάνια - Ανάλυση δομής: AdvertSet - Στοχεύσεις (συμπεριφορές - ενδιαφέροντα)
• Στοχεύσεις (Συνδέσεις, Γλώσσες, Φύλο, Τοποθεσίες, Ηλικίες - Περισσότερα δημογραφικά στοιχεία) - Προσαρμοσμένα Κοινά / Παρόμοια Κοινά / Αποθηκευμένες ομάδες στόχευσης
• Τύποι Διαφημίσεων στο Facebook - Online Εργαλεία Σχεδιασμού Banner (pixlr.com) - Διαδικασία Ανάπτυξης Καμπάνιας - Πρακτική Άσκηση.
• Διαδικασία Ανάπτυξη Διαφημιστικής καμπάνιας Facebook
• Κατασκευή Καμπάνιας (τι να αποφεύγεται) – Power Editor - Budgeting
• Reporting - Url builder – Facebook & Google Analytics - Παρακολούθηση - Βελτιστοποίηση - Ad Relevance Score - Facebook for Business

 

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας