Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων
Κατηγορίες Σεμιναρίων
Δείτε Επίσης
Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων E-Learning
Κατηγορίες Σεμιναρίων E-Learning
Αρχική Σελίδα Προπτυχιακών
Κατηγορίες Προπτυχιακών
Αρχική Σελίδα Μεταπτυχιακών
Κατηγορίες Μεταπτυχιακών
Αρχική Σελίδα ΙΕΚ
Κατηγορίες ΙΕΚ
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Δημόσιες Σχέσεις / Επικοινωνία
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εισαγωγή στη φιλοσοφία της “ειδικής και διακριτικής” συμπεριφοράς που πρέπει να διακατέχει τους ταμίες του super market.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει : 1. Στυλ και Μέθοδοι Επικοινωνίας 2. Πρώτη εντύπωση και επαφή 3. Οι βασικές αρχές στην εξυπηρέτηση πελατών 4. Οι δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών 5. Η διαχείριση του πελατών
Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας