Κατηγορία:
Πωλήσεις & Marketing, Δημόσιες Σχέσεις / Επικοινωνία

Η αποτελεσματική επικοινωνία στο ταμείο του Super Market

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
IST College ΚΔΒΜ2

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Δημόσιες Σχέσεις / Επικοινωνία

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ο Δημήτρης Τσώκος είναι πτυχιούχος του Μαθηματικού τμήματος του Πανεπιστημίου Πατρών και κάτοχος Μ.Β.Α. (του Πανεπιστημίου του Kingston) με ειδίκευση στη Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού.Διαθέτει πάνω από 25 έτη εργασιακή προϋπηρεσία και εκπαιδευτική εμπειρία 18 ετών, με συμμετοχή σε περισσότερα από 800 σεμινάρια και περισσότερες από 10.000 εκπαιδευτικές ώρες. Έχει διατελέσει Διευθυντής Εκπαίδευσης σε μεγάλο όμιλο χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και τα τελευταία χρόνια κατέχει τη θέση του Διευθυντή Ανθρωπίνου Δυναμικού και Εκπαίδευσης σε μεγάλες επιχειρήσεις και έχει συμμετάσχει και στην συγγραφή βιβλίου που έχει εκδοθεί με τίτλο “Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού”.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εργαζόμενους στα ταμεία του super market

ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εισαγωγή στη φιλοσοφία της “ειδικής και διακριτικής” συμπεριφοράς που πρέπει να διακατέχει τους ταμίες του super market.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει :
1. Στυλ και Μέθοδοι Επικοινωνίας
2. Πρώτη εντύπωση και επαφή
3. Οι βασικές αρχές στην εξυπηρέτηση πελατών
4. Οι δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών
5. Η διαχείριση του πελατών

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας