Όλοι όσοι σήμερα εργάζονται σε εσωτερικό call centre επιχείρησης, όπου καθημερινά επικοινωνούν με πελάτες, χρειάζεται να κατανοήσουν σωστά έννοιες, αρχές, τεχνικές και συμπεριφορές της τηλεφωνικής επικοινωνίας, της ποιοτικής - επαγγελματικής εξυπηρέτησης του πελάτη και των τηλεπωλήσεων για να είναι σε θέση να επιτελούν τα καθήκοντά τους περισσότερο αποτελεσματικά.
Πολλές φορές οι έννοιες αυτές δεν κατανοούνται απόλυτα μέσα στο φόρτο της καθημερινής εργασίας, ενδεχομένως παρερμηνεύονται, ιδιαίτερα εν μέσω οικονομικής κρίσης, με αποτέλεσμα οι επιπτώσεις ή οι συνέπειες να δυσκολεύουν την εργασιακή ζωή. Εάν δε η θεωρητική κατάρτιση συνδυαστεί με επιτόπου καθοδήγηση των υπαλλήλων του call centre, για την εμπέδωση στην πράξη των όσων έμαθαν «στην αίθουσα», τότε ενδυναμώνεται το ηθικό των εργαζομένων, αυξάνεται η αποτελεσματικότητα και εν τέλει την εξέλιξή τους ενώ τα αποτελέσματα της επιχείρησης μεγιστοποιούνται.
Εκπαιδευτική Ύλη (Οργάνωση & Λειτουργία Call Centres - Τηλεπωλήσεις 16 ωρών)
Tι κάνω όταν επικοινωνώ τηλεφωνικά; Πώληση ή Εξυπηρέτηση;
• Η σημασία της Πώλησης
• Πώληση ως προς Εξυπηρέτηση: Περισσότερες ομοιότητες παρά διαφορές
• Η σημασία του μηνύματος που στέλνω.
• Το στίγμα στην εξυπηρέτηση
• Η ανάγκη για Ελιγμό
• Πάρτο επάνω σου και βγές μπροστά
• Ενεργητική Ακρόαση
• Η δύναμη της σιωπής
• Επέλεξε το ρόλο που σου πάει: Σύμβουλος,Φίλος ή Πωλητής;
• Πουλάς ή Αγοράζει;
• Πεποιθήσεις και Συναισθήματα / Ανωτερότητα – Κατωτερότητα τη στιγμή της κλήσης
• Εισερχόμενη κλήση: Λέμε το “’ποίημα” σε όλους ή σε κάποιους;
• Οι γέφυρες για την Πώληση προϋποθέτουν στέρεο έδαφος, δηλ Εξυπηρέτηση.