Σε ποιους απευθύνεται
Σκοπός
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εκμάθηση τρόπων διαχείρισης πάσης φύσης ληξιπρόθεσμων οφειλών και η αποτελεσματικότερη μέθοδος είσπραξης τους
Περιγραφή σεμιναρίου
Συνοπτικό πρόγραμμα Η τηλεφωνική επαφή, οργάνωση κλήσεων Καταγραφή και επεξεργασία χειρισμού αναμενόμενων αντιρρήσεων Ευέλικτη πίεση, εξασφάλισης επίσκεψης του Πελάτη στο κατάστημα Η επαφή Διαπραγματεύσεις: Τέχνη που μαθαίνεται Best Alternative To a Negotiated Agreement Προετοιμασία σημαίνει επιτυχία Compassionate και κατά περίπτωση προσέγγιση Διαμόρφωση Στόχων, Εντοπισμός Ορίων, καθορισμός Προτεραιοτήτων, καταγραφή Βημάτων Αξιολόγηση συνομιλητή μου Προσοχή : Όλοι οι Πελάτες δεν είναι ίδιοι, τύποι Πελατών. Αναγνώριση Πελάτη και προσαρμογή συμπεριφοράς Εντοπισμός δυνατοτήτων, δεσμεύσεων, ορίων Διερεύνηση κοινά αποδεκτών, εφικτών λύσεων Χειρισμός αντιρρήσεων Έξυπνη αξιοποίηση δυνατοτήτων νομικών συνεπειών Η σιωπή είναι εκκωφαντική Διαπραγμάτευση για “Συνεχή Σχέση” Έλεγχος εντάσεων & συγκρούσεων Αποφυγή & Κλείσιμο αντιπαραθέσεων Ελεγχόμενη Επιμονή Τα συνήθη λάθη στις διαπραγματεύσεις ληξιπρόθεσμων Έλεγχος Συνεπειών Διαχωρισμός ανθρώπων από Θέματα Δημιουργία προοπτικής Απαλή πίεση
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος