Στο σεμινάριο αυτό αναλύονται οι επιπτώσεις του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης - GDPR - στο Marketing καθώς και τα απαιτούμενα μέτρα συμμόρφωσης (compliance measures).
Κάθε εταιρεία ή οργανισμός που ασχολείται με το ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing), είτε πρόκειται για μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email marketing), είτε για αμειβόμενη αναζήτηση (paid search), είτε για διαφήμιση μέσω κοινωνικών μέσων (social media advertising), θα πρέπει να γνωρίζει την ανάγκη συμμόρφωσης με τους νόμους περί προστασίας δεδομένων. Οι νομικές συνέπειες της μη συμμόρφωσης θα ήταν ανεπιθύμητες και οι πρακτικές συνέπειες για ένα εμπορικό σήμα (brand) ή για τους προμηθευτές των μπορεί να είναι καταστροφικές.
Επιστημονικός Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο Ιωάννης Κυριαζόγλου, με 42 έτη εμπειρία και διεθνή δραστηριότητα σε έργα Πληροφορικής σε Ηνωμένες Πολιτείες, Καναδά και Μέση Ανατολή, ενώ διαθέτει πλούσιο συγγραφικό Έργο. Είναι υπεύθυνος σχεδιασμού του διδακτικού υλικού πιστοποίησης για τον DPO σε φορείς του εξωτερικού.
Έχει συγγράψει πληθώρα έργων σχετικά με το IT Security και το IT Auditing. Τον Δεκέμβριο 2016 εκδόθηκαν πέντε νέα βιβλία του σχετικά με τη Διαχείριση Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και τον νέο Κανονισμό με διεθνή απήχηση:
Data Protection and Privacy Management System
DP&P Strategies, Policies and Plans
Data Protection Impact Assessment
Data Protection Specialized Controls
Security and Data Privacy Audit Questionnaires
Και τα 5 παραπάνω βιβλία θα δοθούν στους συμμετέχοντες του εκπαιδευτικού προγράμματος δωρεάν καθώς και όλα τα εργαλεία που αναφέρονται παρακάτω. Επίσης, θα τους δοθεί πρόσβαση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της AQS 'Online Σύμβουλοι', μέσω της οποίας θα μπορούν για ένα έτος να θέτουν ερωτήματα στους εισηγητές και να υποστηρίζονται, σχετικά με τον GDPR.
Ενότητες Σεμιναρίου
Α. Νομικό και κανονιστικό πλαίσιο
GDPR: Περιγραφή, Αρχές, Επιπτώσεις
E-Privacy framework
GDPR και Marketing
Β. Κρίσιμες έννοιες
Προσωπικά και Ευαίσθητα Δεδομένα
Data Subject, Controller, Data Protection Officer, Processor
Files (Computer, Database, Manual)
Data Broker
Digital Assets
Cookie Technology
Metadata
Unstructured Data
E-mailing providers
Data Cleansing Companies
Analytic Providers
Γ. Marketing: Στρατηγικές και Εργαλεία
Πώς συλλέγονται τα Δεδομένα
Οι διαφορετικοί τύποι Marketing
Διαδραστικό Marketing
Ψηφιακό Marketing
Διαδικτυακό ή Online Marketing
Internet Marketing Strategies
Digital Customer Tools (Big Data, Profiling)
Δ. Marketing: Συμμόρφωση με τον GDPR
Συγκατάθεση των ατόμων
Νομιμότητα επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων
Διαφάνεια
Δικαιώματα Καταναλωτών
Παραβίαση Δεδομένων
Ασφάλεια Επεξεργασίας Δεδομένων
Πώς εξασφαλίζεται για ειδικές περιπτώσεις η συγατάθεση (consent) του Πελάτη / Καταναλωτή
Συνηθη λάθη και παραλήψεις στην επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων κατά τη Λειτουργία του Marketing
Βέλτιστοι τρόποι Διόρθωσης λαθών και παραλείψεων
Εκτίμηση επιπτώσεων Προστασίας Δεδομένων
Προστασία Δεδομένων κατά τον Σχεδιασμό και εξ’ ορισμού
Βασικές Υποχρεώσεις του Υπεύθυνου Επεξεργασίας (Controller)
Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων (DPO)
Εκτελών την Επεξεργασία (Processor)
E. Case Studies
Permission Passing Campaign
Marketing Action Plan