Κατηγορία:
Πωλήσεις & Marketing, Digital Marketing, Πληροφορική, Social Media & Internet Marketing

Digital Marketing (Facebook - Google AdWords Fundamentals – SEO)

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Clever-Net

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Παναγιώτα Τσώνη
Η Παναγιώτα Τσώνη είναι εκπαιδευτικός ηλεκτρονικός με μεταπτυχιακές σπουδές στα Ενσωματωμένα Υπολογιστικά Συστήματα. Έχει 15 χρόνια εμπειρία στο χώρο της εκπαίδευσης και επιμορφώνεται διαρκώς για τις νέες παιδαγωγικές μεθόδους και τις νέες τεχνολογίες, μέσω συμμετοχής της σε ποικίλα Ευρωπαϊκά προγράμματα.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Facebook
Εισαγωγή στις σελίδες Facebook

  • Περίληψη
  • Να είστε εκεί που είναι οι πελάτες σας
  • Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας - Οποτεδήποτε, Οπουδήποτε
  • Δημοσιεύσεις σελίδας
  • Μέτρηση μάρκετινγκ

Brand Awareness

  • Κερδίζοντας απήχηση & προσοχή
  • Είδος δημοσιεύσεων
  • Αλληλεπίδραση με χρήστες
  • Δημιουργία call to action
  • Word of mouth
  • Διαγωνισμοί
  • Content Marketing
  • Case studies

Διαφημίσεις

  • Πολιτικές διαφημίσεων για περιεχόμενο, δημιουργικό και στόχευση (15 λεπτά)
  • Πολιτικές περιεχομένου
  • Επικεφαλίδα και σώμα κειμένου
  • Σελίδες Προορισμού (Don’t s & do)
  • Πολιτικές δημιουργίας (κουμπιά, φωτογραφικό υλικό, μέγεθος κειμένου)

Πολιτικές Στόχευσης

  • Αλκοόλ
  • Υγεία & γυμναστική
  • Οικονομικές υπηρεσίες
  • Γνωριμίες

Δομή καμπάνιας

  • Εισαγωγή
  • Καμπάνιες, σύνολα διαφημίσεων, διαφημίσεις
  • Βέλτιστες τακτικές

Ads Manager

  • Εισαγωγή
  • Επιλογή στόχου διαφήμισης
  • Στρατηγική
  • Δημιουργία & δημοσίευση διαφήμισης
  • Διαχείριση διαφημίσεων
  • Μέτρηση & αναφορές

Targeting

  • Εισαγωγή
  • Περιοχή & δημογραφικά στοιχεία
  • Συσκευές & αλληλεπίδραση
  • Διαχείριση κοινών

Στοιχεία κοινού

  • Εισαγωγή
  • Τι είναι τα στοιχεία κοινού
  • Τα 3 κύρια είδη κοινών
  • Δημιουργία & ανάλυση κοινού
  • Case studies

Επιλογή τρόπου χρέωσης

  • Εισαγωγή
  • Δυνατότητες επιλογών χρέωσης
  • Οδηγίες επιλογών χρέωσης
  • Διαχείριση ενεργών διαφημίσεων

Traffic Ad Objective

  • Εισαγωγή
  • Δυναμικές διαφημίσεις : Προσωποποιημένα μηνύματα
  • Προορισμός διαφημίσεων website
  • Προορισμός διαφημίσεων messenger
  • Προορισμός διαφημίσεων εφαρμογή

Video Ads

  • Εισαγωγή
  • Γιατί να χρησιμοποιούμε video & πως αντιδρά το κοινό
  • Case studies
  • Βήμα προς βήμα δημιουργία video ad

Πώς να οδηγήσετε το κοινό σε ενέργειες, σε Καταστήματα και σε εφαρμογές για κινητά

  • Εισαγωγή
  • Ερωτήσεις προς απάντηση για δημιουργία καμπάνιας
  • Επιλογή του σωστού στόχου
  • Επιλογή του σωστού κοινού
  • Επιλογή περιοχών εμφανίσεων, είδους διαφημίσεων & δημιουργικού
  • Μέτρηση αποτελεσμάτων

Διάρκεια εκπαίδευσης, 8 ώρες

Google AdWords Fundamentals

1.1 Οφέλη από τη διαφήμιση στο διαδίκτυο και το AdWords
1.2 Διαφημιστικά δίκτυα της Google
1.3 Where your ads can appear
1.4 Πού μπορούν να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας
1.5 Τι πληρώνετε
2.1 Επιλογή τύπου καμπάνιας
2.2 Δομή της καμπάνιας σας
2.3 Στόχευση του κοινού σας
2.4 Ορισμός προσφορών και προϋπολογισμών
2.5 Δημιουργία ομάδων διαφημίσεων
2.6 Εργαλεία για το σχεδιασμό μιας καμπάνιας
3.1 Μετρήστε τα αποτελέσματά σας
3.2 Εργαλεία μέτρησης της απόδοσής σας
3.3 Αξιολογήστε τις μετρήσεις που σχετίζονται με τους στόχους σας
3.4 Βελτιστοποιήστε την καμπάνια σας

Διάρκεια εκπαίδευσης, 8 ώρες
(Στο τέλος του σεμιναρίου μπορεί να δοθεί online test στην google για λήψη πιστοποίησης)

SEO

  • Μηχανές αναζήτησης
  • Ranking Factors (Κριτήρια κατάταξης)
  • Domain Factors (κριτήρια κατάταξης που αφορούν το όνομα χώρου)
  • Page – Level Factors (κριτήρια κατάταξης σε επίπεδο μεμονωμένης σελίδας)
  • Site – Level Factors (κριτήρια κατάταξης σε επίπεδο website)
  • Banking Factors (κριτήρια κατάταξης σε επίπεδο συνδέσμων)
  • User Interaction (κριτήρια κατάταξης που αφορούν την εμπειρία χρήσης του website)
  • Special Algorithm Rules ( κανόνες ειδικών κωδικών)
  • Social Signals (Σινιάλα κοινωνικής αλληλεπίδρασης)
  • Brand Signals (Σινιάλα που αφορούν κάποιο αναγνωρισμένο brand)
  • On-Site Webspam Factors (Κριτήρια χαρακτηρισμού spam σε επίπεδο website)
  • Off Page Webspam Factors (Κριτήρια χαρακτηρισμού spam σε επίπεδο εκτός website)
  • 10 most important ranking factors (Τα δέκα κυριότερα κριτήρια SEO)
  • Black Hat VS White Hat SEO Technics (Θεμιτές τεχνικές seo & αθέμιτες για την google)
  • Link Building Technics (Τεχνικές χτισίματος εξωτερικών συνδέσμων)
  • Πρακτική Εφαρμογή σε Wordpress

Διάρκεια εκπαίδευσης, 20 ώρες

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Σύνολο εκπαίδευσης, 40 ώρες
Δίδεται Βεβαίωση παρακολούθησης

Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
(40 ώρες) κάθε Δευτέρα και Τετάρτη, 18:30 - 21:30

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας