Ο κάθε συμμετέχων θα μάθει με ποιο τρόπο να κάνει αποτελεσματική έρευνα αγοράς έτσι ώστε να είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τις σωστές λέξεις κλειδιά χωρίς να βγαίνει εκτός προϋπολογισμού (Keyword Planner).
Επιπλέον, θα αποκτήσετε όλες τις απαραίτητες γνώσεις για να μπορείτε να δημιουργήσετε καμπάνιες στο Google Ads Search και να είστε σε θέση να τις βελτιστοποιείτε. Από το σεμινάριο θα αποκομίσετε πρακτικές γνώσεις για άμεση εφαρμογή.
Θεματικές Ενότητες:
Εισαγωγικά
• Ο μηχανισμός PPC (Pay-Per-Click) – pros&cons σε σχέση με άλλες μορφές διαφήμισης
• Ποιο είναι το πραγματικό κόστος του κάθε click;
• Εναλλακτικοί τρόποι διαφήμισης στην Google (διαφημίσεις κειμένου, εικόνας, video)
Πώς θα ξεκινήσετε την καμπάνια σας
• Πώς δημιουργούμε και δομούμε σωστά έναν λογαριασμό GoogleAds.
• Πώς αποφασίζουμε τον μηνιαίο και ημερήσιο προϋπολογισμό μας και πώς γίνονται οι πληρωμές
• Δημιουργία Ad Groups και οι λόγοι δημιουργίας τους
• Δημιουργία TextAds
• Πώς θα βρείτε και θα επιλέξετε τα ιδανικά keywords για να προβάλετε την διαφήμισή σας
• Ποια είναι τα Match Types που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε
• Επεκτάσεις: πώς θα βάλετε περισσότερες πληροφορίες στις διαφημίσεις σας από αυτές του ανταγωνισμού
• Τι είναι το Bid Adjustment ανά Device και Schedule
• Κώδικας μετατροπής: πώς θα παρακολουθείτε πόσοι από αυτούς που έκαναν κλικ στην διαφήμισή σας, έκαναν και κάποια ενέργεια (π.χ. αγορά) στο site σας
Βελτιστοποίηση της καμπάνιας
• Πώς τα αρνητικά keywords μπορούν να βελτιστοποιήσουν την καμπάνια σας
• Τι είναι το Quality Score και πώς μπορείτε να το βελτιώσετε
• Πώς να δημιουργήσετε κατάλληλα landingpages ώστε να σας βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου σας.
Δημιουργία καμπάνιας με banners στο Display Network της Google
• Πώς δημιουργούμε δωρεάν banners με το εργαλείο της Google
• Πώς θα ανεβάσουμε δικά μας banners
• Πώς θα στοχεύσουμε ΠΟΙΟΙ θα δουν τις διαφημίσεις μας
• Πώς θα επιλέξουμε ΠΟΥ θα εμφανιστούν οι διαφημίσεις μας στο διαδίκτυο
• Remarketing: δείξτε την διαφήμισή σας σε όσους έχουν επισκεφθεί το site σας, όπου κι αν βρίσκονται στο διαδίκτυο
Πρακτική: Στήσιμο πραγματικής καμπάνιας με διαφημίσεις κειμένου στο Search Network της Google