Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Έρευνα αγοράς & Μέθοδοι ανάλυσης αποτελεσμάτων

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
PRIMUS Business & IT Training
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Δημήτρης Τιμοθεάτος
Πτυχιούχος Marketing και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στο ίδιο γνωστικό αντικείμενο. Έχει διατελέσει διευθυντικό στέλεχος σε μεγάλες ελληνικές εταιρίες, κυρίως στο χώρο των υπηρεσιών. Αναπτύσσει συγγραφική δραστηριότητα στο θεματικό πεδίο των πωλήσεων ενώ είναι ο δημιουργός του μοντέλου αυτοβελτίωσης πωλητών PLB (PersonaL Benchmarking). Σύμβουλος και εκπαιδευτής επιχειρήσεων σε θέματα management, marketing, marketing υπηρεσιών και πωλήσεων

Σε ποιους απευθύνεται

• Στελέχη Τμήματος Marketing
• Στελέχη τμήματος εταιρική επικοινωνίας
• Στελέχη τμήματος εξυπηρέτησης πελατών

Σκοπός

Το σεμινάριο έχει στόχο να εισάγει τους συμμετέχοντες στα εργαλεία της έρευνας αγοράς αλλά και να τους βοηθήσει να αξιοποιήσουν τα παραγόμενα αποτελέσματα. Δεν απαιτούνται από τους συμμετέχοντες ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις έρευνας αγοράς.

Το σεμινάριο αποτελεί ένα συνδυασμό θεωρητικής και πρακτικής άσκησης.

Περιγραφή σεμιναρίου

Η έρευνα αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο κάθε επιστήμης. Στην επιστήμη του Marketing χρησιμοποιείται, μεταξύ άλλων, για τη διάγνωση των αναγκών, θέλω των καταναλωτών, την πρόβλεψη των καταναλωτικών τάσεων, το επίπεδο ικανοποίησης / πιστότητας πελατών / καταναλωτών, την εισαγωγή νέου προϊόντος κλπ.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
• Ο ρόλος της έρευνας αγοράς
• Τύποι έρευνας αγοράς
• Τύποι ερωτήσεων
A. Φάσεις διεξαγωγής έρευνας αγοράς
B. Ανάγκες marketing που μπορεί να καλύψει η έρευνα αγοράς

• Μεθοδολογικά θέματα (ποσοτική ή ποιοτική έρευνα, συλλογή στοιχείων, δειγματοληψία)
C. Κατάλληλα στατιστικά τεστ
• Μελέτη Περίπτωσης: ¨Έρευνα εισαγωγής νέου προϊόντος
• Προτάσεις με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας από τους συμμετέχοντες
• Άσκηση εφαρμογής: Αναγνώριση και περιγραφή ανάγκης επιχείρησης. Πρέπει να γίνει έρευνα;
• Αν ΝΑΙ: Προετοιμασία Brief. Αν ΌΧΙ. Εναλλακτικές λύσεις στο πρόβλημα.
D. Προετοιμασία έρευνας αγοράς
E. Αρχές σχεδίασης ερωτηματολογίου
• Άσκηση εφαρμογής χεδίαση ερωτηματολογίου
• Project management και χρονοδιάγραμμα
• Quality Standards, και διαδικασίες ελέγχου
• Αρχές και διαδικασία επιλογής δείγματος
• Είδη λαθών και πώς αντιμετωπίζονται
F. Στατιστικοί πίνακες έρευνας - Ερμηνεία
• The dos and don’ts of market research
• Εναλλακτικές πηγές πληροφόρησης
• Τάσεις και εξειδικεύσεις στην έρευνα αγορά

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.